5 digiltal մասնագիտություններ նրանց համար, ովքեր իրենց միշտ համարել են հումանիտար ոլորտի ներկայացուցիչ
Այսօր կպատմենք շուրջ հինգ թվային մասնագիտությունների մասին, որոնք համապատասխանում են նրանց, ովքեր իրենց համարում են հումանիտար ոլորտի ներկայացուցիրչ: Հոդվածը կօգնի ձեզ ընտրել ճիշտ ուղղություն, գնահատել անհրաժեշտ հմտությունները և որոշել ուսուցման հարթակը:
SMM-մասնագետ
Ի՞նչ է պետք անել
Խթանել բիզնեսը սոցիալական ցանցերում. վարել սոցիալական էջեր, միացնել գովազդներ, հեռացնել օգտագործողների բացասական կարծիքները: Մասնագետը ուսումնասիրում է թիրախային լսարանը, կազմում է սոցիալական ցանցի ռազմավարություն, պահպանում է բրենդի ոճը:
Ի՞նչ կարողանալ
- Հրապարակումներ անել, ստեղծել նկարազարդումներ, տեղադրել տեսանյութեր և հոդվածներ, հաշվի առնելով յուրաքանչյուր սոցիալական ցանցի առանձնահատկությունները:
- Սոցիալական ցանցերում սկսել և վերլուծել գովազդային արշավներ․ կարգավորել նպատակային գովազդի պարամետրերը, որոշել նպատակային լսարանը, աշխատել բյուջեի հետ:
- Գրել հղումներ հետաքրքրաշարժ նկարագրություններով, որոնք կմոտիվացնեն սեղմել:
- Ճիշտ շփվել հետևորդների հետ. Խթանել ներգրավվածությունը, ձևավորել համայնք, կարգավորել բացասական և վիճելի իրավիճակները:
Կոնտենտ-մարքեթոլոգ
Ի՞նչ է պետք անել
Որոշեք, թե ինչպես ստեղծել բովանդակություն, որտեղ և ինչպես տարածել այն: Հիմնական խնդիրն է պոտենցիալ հաճախորդի ուշադրությունը գրավել բովանդակության օգնությամբ և նպաստել ապրանքի կամ ծառայության գնմանը:
Ի՞նչ կարողանալ
- Որոշեք բովանդակության արդյունավետ բաշխման ուղիները, դրանց ձևաչափը գիտի, թե ինչն է լավագույնը և որտեղ:
- Հետազոտեք բրենդի թիրախային լսարանը և վերլուծության հիման վրա բրենդային առաջխաղացման համար բովանդակության ռազմավարություն կազմեք:
- Ընտրել թիմ, բյուջետային հատկացումներ, պատվիրակել պարտականությունները և վերլուծել բովանդակության խթանման արդյունավետությունը:
- Հետևեք նորություններին, ծանոթանալ ընթացիկ գործիքներին և թրենդներին:
Email-մարքեթոլոգ
Ի՞նչ է պետք անել
Լսարանի հետ փոխգործակցեք էլեկտրոնային փոստի միջոցով: Կազմեք և ուղարկեք վաճառող նամակներ, հավաքեք отклик-ներ, մշակեք դրանք: Մասնագետները աշխատում է թիրախային լսարանի հետ, որպեսզի մոտիվացնի օգտվողին առաջարկի մասին իմանալ ավելին , թողնել կոնտակտներ, զանգահարել կամ պատվիրել:
Ի՞նչ կարողանալ
- Հետազոտել թիրախային լսարանը.
- էլեկտրոնային նամակագրության համար ռազմավարություն կազմել
- իմանալ բովանդակության բաշխման գործիքները, կարողանալ դրանք օգտագործել.
- պատրաստել նամակներ պոտենցիալ հաճախորդների համար, որոնք կնպաստեն նպատակային գործողություններին:
- գիտեք նախագծման հիմունքները, html-layout;
- վերլուծել արդյունքները, հասկանալ, թե ինչպես է աշխատել նամակները, ինչն է ավելի շատ հետաքրքրում հաճախորդներին, ինչը բարելավել ապագայում:
Քոփիրայթեր
Ի՞նչ է պետք անել
Գրել տեքստեր կայքերի բովանդակության և առաջխաղացման, էլ-փոստի ցուցակների, լենդինգ էջերի, սոցիալական ցանցերի և կորպորատիվ բլոգերի համար: Քոփիրայթերը մասնագիտանում է մեկ կամ մի քանի տեքստային բովանդակության վրա:
Ի՞նչ կարողանալ
- Օգտագործել տեքստը խնդիրը լուծելու համար. Բարելավել որոնման համակարգերում էջի ինդեքսավորումը, խրախուսել օգտվողներին իրականացնել նպատակային գործողություն.
- գրել ճիշտ և կառուցվածքային;
- աշխատել տեղեկատվական աղբյուրների և փորձագետների հետ, ինքնուրույն գտնել տեղեկատվություն;
- ստուգել փաստերի ճշգրտությունը.
- իմանալ խմբագրման հիմունքները,
- աշխատել տարբեր տեքստային ձևաչափերով, օրինակ, կայքի հիմնական էջում, լենդինգ էջում,բիզնես-СМИ սյունակում կամ սոցիալական ցանցում հրապարակման համար:
Ինտերնետ-մարքեթոլոգ
Ի՞նչ է պետք անել
Պատասխանատու լինել ընկերության ներկայության համար ինտերնետում: Վերլուծել շուկան, ձևավորել և բաշխել մարքեթինգային բաժինների բյուջեն, բացահայտել նպատակային լսարանը, սահմանել UTP, փնտրել խթանման ալիքները:
Ի՞նչ կարողանալ
- Իմանալ email-մարքեթինգի հիմունքները, գործարար խնդիրների համար շղթաներ ստեղծել;
- պլանավորել ձեր գովազդային բյուջեն, ստեղծել Google AdWords- ի և Yandex.Direct- ի արշավները;
- ստեղծել թիրախային լսարանի դիմանկարը, UTP, մշակել մարքեթինգային ռազմավարություններ,
- Տիրապետել նպատակային գովազդի հիմունքներին, SEO-խթանում;
- ստեղծել կոնտենտ-ռազմավարություն և կոնտենտ տարբեր մարքեթինգային ուղիների համար` ռասիլկաներ, սոցիալական ցանցեր և այլն;
- հատկացնել մարքեթինգային բյուջե, վերահսկել դրա օգտագործման արդյունավետությունը: