Աշխատակիցներն ընկերության դեմքն ու հաջողության գրավականն են:
Ցանկացած կազմակերպության մեջ մեծ է աշխատակիցների և մասնագետների դերն ու նշանակությունը: Այս կարևոր դերն էլ ավելի է կարևորվում , երբ խոսքը վերաբերում է սպասարկման ոլորտին: Ծառայությունը ևս պրոդուկտ է , որը սակայն շոշափելի չէ, և այստեղ պրոդուկտի որակ է դիտարկվում մատուցած ծառայությունը, աշխատակցի սպասարկումը և այլն : Շատ հաճախ աշխատակիցներն անձամբ չեն հասկանում այս կամ այն երևույթի կարևորությունը, որը ընկերության համար կարող է ավարտվել ձախողմամբ:
«Բրենդոն»թիմը «Կանաչ մարքեթինգ» դասընթացի շրջանակներում իրականացնում է ընկերության աշխատակիցների վերապատրաստում և ուսուցում, որի արդյունքում ընկերության աշխատակիցներն ամբողջությամբ հասկանում են իրենց իսկ ընկերության բրենդի կարևորությունը, սպասարկման առանձնահատկությունները և հաճախորդի հետ շփման բոլոր նրբությունները: Մեր դասընթացների արդյունքում մենք երաշխավորում ենք սպասարկման որակի բարելավում մինչև 85%-ի չափով և առաջին իսկ ամսում վաճառքների ավելացում 30%-ի չափով :
Մենք պատասխանատվությամբ ենք վերաբերում մեր գործին, ունենք պրոֆեսիոնալ թիմ և վստահ ենք մեր քայլերի և գիտելիքների վրա: