Ինչու՞ օգտվել ուղիղ միացման հնարավորությունից

Եթե դուք դեռևս չեք անցկացնում ուղիղ միացումներ ձեր բիզնես էջերում, ապա կորցնում եք լրացուցիչ հաճախորդներ ներգրավելու ձեր հնարավորությունը: 

Լսարանի հետ հաղորդակցման այլ տարբերակների հետ համեմատած՝ ուղիղ միացումը թույլ է տալիս հնարավորինս արագ հասցնել անհրաժեշտ ինֆորմացիան պոտենցիալ հաճախորդներին: Մի շարք լուրջ ընկերությունների համար սա դարձել է մարքեթինգային հիմնական կապուղիներից մեկը: 

Մարդիկ կարող են իրական ժամանակում շփվել ձեզ հետ մեկնաբանությունների միջոցով և նույն րոպեին ստանալ իրենց հետաքրքրող հարցերի պատասխանները: Նույնիսկ կա տեսակետ, որ 2020թ. հաղորդակցման այս եղանակը կապահովի բիզնեսի տրաֆիկի 13%-ը: Իսկ ո՞րն է այս հաջողության պատճառը:

  • Հաճախորդներն ավելի շատ վստահում են այն ընկերություններին, որոնց հետևում իրական մարդիկ են կանգնած, և նրանք ազատ շփվում են հաճախորդների հետ: Ուստի պարբերաբար կատարե'ք միացումներ Instagram-ի, Facebook-ի и YouTube-ի բիզնես հաշիվներից:
  • Ուղիղ միացնումը կարող է կատարել անոնսի դեր. հնարավոր է նախապես խոսել սպասվող մեկնարկի մասին, ներկայացնել դրա առավելությունները և վերջում տեղեկացնել մոտ ապագայում սկսվող վաճառքների մասին:
  • Կարող եք գեներացնել լիդեր՝ խոսելով բիզնեսին առնչվող թեմաներից, տալով խորհուրդներ, անցկացնելով առցանց դասընթացներ:
  • Կարող եք նաև ուղիղ վաճառքներ իրականացնել, որը համապատասխանում է այն ընկերություններին, որոնց հիմնական արտադրանքի արժեքը չի գերազանցում 50$-ը: Նախ ոչ ուղիղ կերպով խոսեք ձեր արտադրանքից, իսկ եթերի վերջում արդեն ներկայացրեք ձեր առաջարկը: