Մենք բոլորս հավանաբար տեսել ենք բազմաթիվ այցեքարտեր տարբեր գույներով, որոնք օգտագործվում էին հաճախորդի ուշադրությունը գրավելու համար: Իհարկե, սա շատ արդյունավետ միջոց է: Բայց ինչ-ինչ պատճառներով մենք կարոտում ենք մինիմալիստական այցեքարտերին, որոնցում հիմնականում օգտագործում են սպիտակ գույն: Համաձայնվեք, որ այդպիսի այցեքարտերը շատ գեղեցիկ և նորաձեւ են, և արժանի են հատուկ ուշադրության: Բիզնես քարտում սպիտակի օգտագործումը ասում է ձեր ընկերության ուշադրության և լրջության մասին: Բիզնես քարտը կարող է շատ բան ասել ձեր ընկերության մասին:
Այժմ ձեզ ներկայացնում ենք մինիմալիստական դիզայնով այցեքարտերի 40 օրինակներ: Այս օրինակները, անշուշտ, ձեզ կոգեշնչեն և կօգնեն ճիշտ ընտրություն կատարել: