Պարզելու համար, թե որքան հաճախ են ընկերությունները էլեկտրոնային նամակներ ուղարկում, The Manifest-ը հարցազրույց է վերցրել 500 մարքեթոլոգներից, ովքեր աշխատում են ավելի քան 100 աշխատակից ունեցող ընկերություններում: 73% – B2C ոլորտում, 27% – B2B:
Պարզվեց, որ բրենդների մեծ մասը ամեն օր մարքեթինգային նամակներ է ուղարկում (32%) կամ ամեն շաբաթ (41%):
Միևնույն ժամանակ խոշոր ընկերությունները ավելի հաճախ են ուղարկում էլեկտրոնային նամակներ, քան փոքր բրենդները:
Ամեն օր ավելի քան 500 աշխատակից ունեցող կազմակերպությունների 37% -ը էլեկտրոնային հաղորդագրություններ է ուղարկում: Նույն հաճախականությանը հետևում է 101-500 աշխատակից ունեցող ընկերությունների միայն 21% -ը:
Ամենից պոպուլյար մարքեթինգային հաղորդագրությունները` ընկերության կամ արտադրանքի մասին տեղեկատվություն (69%), ակցիաներ (69%) և նորություններ (68%):