
Ժամանակակից շուկայական միջավայրը արագ փոփոխվող է, և բիզնեսները պետք է պատրաստ լինեն արձագանքելու սպառողների վարքագծի փոփոխություններին: Մարքեթինգային ռազմավարություն մշակելու ընթացքում կարևոր է օգտագործել շուկայի հետազոտման գործիքները, որոնք թույլ կտան կանխատեսել սպառողների նախասիրությունները և ուղղորդել մարքեթինգային արշավները առավելագույն արդյունավետությամբ:
Տվյալների հավաքագրումը և վերլուծությունը կարևոր դեր ունեն թվային մարքեթինգի մեջ: Առավել տարածված գործիքներից են՝
Որակական տվյալների ստացման հիանալի մեթոդներ են հարցումները և ֆոկուս-խմբերը, որոնք հնարավորություն են տալիս ուղիղ կապ հաստատել սպառողների հետ և ստանալ նրանց կարծիքները ապրանքների կամ ծառայությունների մասին:
Մրցակիցների գործունեության մշտադիտարկումը թույլ է տալիս հայտնաբերել շուկայական միտումները և մշակել առավել մրցունակ մարքեթինգային ռազմավարություն:
Երբ շուկայի հետազոտման տվյալները վերլուծվում են, կարելի է ավելի ճշգրիտ նախագծել մարքեթինգային արշավները:
Շուկայի հետազոտման գործիքների ճիշտ կիրառումը թույլ է տալիս կանխատեսել սպառողների վարքագծի փոփոխությունները և զարգացնել խելացի մարքեթինգային ռազմավարություն: Թվային մարքեթինգի արդյունավետ օգտագործումը բիզնեսներին հնարավորություն է տալիս առավել դինամիկ արձագանքել շուկայի պահանջներին և բարձրացնել իրենց մարքեթինգային արշավների արդյունավետությունը: