Օրերս հրապարակվեց Reuters-ի ամենամյա Digital News Report 2019 հաշվետվությունը, որը պատմում է մեդիա դաշտի միտումների մասին ու պարունակում է մանրամասն վերլուծություններ այն մասին, թե ինչպես են մարդիկ կարդում ու ընկալում նորություններն աշխարհի 38 երկրներում: Այսօրվա բլոգն էլ նվիրված է կատարված ուսումնասիրությունների արդյունքում ի հայտ եկած կարևոր հետևությունները:
Ահա այս հետազոտությունների արդյունքներն օգտագործվում են այնպիսի առաջատար ընկերությունների կողմից, ինչպիսիք են Netflix-ը, Spotify-ը, Amazon-ը և Apple-ը:
Իսկ եթե ցանկանում եք իմանալ, թե որտեղ են օգտատերերն ավելի հակված մինչև վերջ չանջատել գովազդը, անպայման խորհուրդ ենք տալիս սեղմել այստեղ ու ընթերցել մեր պատրաստած նյութն այդ մասին: