Այսպիսի եզրակացության են եկել «AI-ին մարքեթինգում» -ի հեղինակները Segmento գովազդային հարթակից, որոնք հարցում ենք իրականացրել 300 խոշոր գովազդային ընկերություններում: 20% ընկերությունները հայտարարեցին, որ արդեն օգտագործում են արհեստական բանականությունը մարքեթինգային նպատակների համար, նրանց կմիանան ևս 32% հաջորդ տարի: Մնացած ընկերությունների 48%-ը հրաժարվում են օգտվել այդ տեխնոլոգիայից։
Բիզնեսը նախատեսում է ներդրումներ կատարել AI- ում: Ձեռնարկությունների 1/4-ը կտրամադրի մինչև 1 մլն ռուբլի ծրագրերի և համապատասխան մասնագետների համար, 34% -ը 2019 թ. այդ նպատակներով 1-5 մլն ռուբլի կվճարի: 16%-ը կանի ավելի մեծ ներդրումներ՝ ավելի քան 5 մլն ռուբլի, 9%-ը ավելի քան 10մլն : Ընկերությունների մնացած 16% -ը չի բացահայտում պլանավորված ներդրումների ծավալը համապատասխան տեխնոլոգիական լուծումների մշակման մեջ:
Որպես կանոն, գովազդատուները դիմում են գովազդային գործակալություններին (47%) և AI- ում IT ընկերություններին (33%), համապատասխան լուծումներ ներգրավելու համար իրենց ընկերությունների մարքեթինգային պրակտիկայում:
Մարքեթինգային ընկերությունների տնօրենների միջև արված հետազոտության ժամանակ AI տերմինը բնութագրվեց մեծ տվյալների հիման վրա մարքեթինգային հաղորդակցության մեջ օգտագործվող մեքենայական ուսուցում: Հարցումն անցկացվել է 2018 թվականի դեկտեմբերի 3-ից մինչեւ դեկտեմբերի 14-ը: