Ինստագրամն այն հարթակն է, որտեղ անգամ բիզնես էջերը հաջողության են հասնում շնորհիվ բացառիկ, գունեղ, հետաքրքիր ու վառ կոնտենտի: Նկարներն ու հոլովակներն այս գործում առանցքային դեր են կատարում, ու այսօրվա բլոգը հենց այս ոլորտի մասին խորհուրդներին է նվիրված:
Քայլ 1. Հրապարակումներ անելիս դրսևորի՛ր ստեղծագործ մոտեցում
Instagram-ը խորհուրդ է տալիս օգտվել նկարների ու վիդեոների ստեղծման մտքեր, որոնք կօգնեն արտահայտել ձեր բիզնեսի առանձնահատկությունը՝
• Ցու՛յց տվեք այն, ինչ կատարվում է բիզնեսի ներսում,
• Հայտարարե՛ք նոր ապրանքների ու ծառայությունների մասին,
• Հրապարակե՛ք ձեր ապրանքներից կամ ծառայություններից օգտվելու ուսուցողական ուղեցույց,
• Տոնե՛ք առիթները,
• Կիսվե՛ք ընկերության հետ կապված իրադարձություններով,
• Հրապարակե՛ք հաճախորդների կողմից արված նկարներ, որոնցում երևում են ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները,
• Հրապարակե՛ք կայքի համար արված նյութերը՝ պոստերներ, կրեատիվներ և այլն:
Քայլ 2. Նկարներին շքեղություն հաղորդե՛ք՝ օգտվելով հետևյալ հնարքներից:
• Օգտագործելով ոսկե հատման կանոնը՝ նկարը բաժանե՛ք 9 մասի, ու ամենակարևոր օբյեկտները տեղադրե՛ք ցանցի հատման կետերում:
• Որպեսզի նկարում պատկերված օբյեկտն ընդգծվի, դրա շուրջն ազատ տարածք է պետք թողնել:
• Գծերի կիրառմամբ դուք կկարողանաք մարդկանց ուշադրությունը հրավիրել հենց այն օբյեկտի վրա, որը ցանկանում եք առանձնացնել:
• Փորձարկումներ արե՛ք լուսավորության հետ՝ լուսանկարելով օրվա տարբեր ժամերին:
Քայլ 3. Լուսանկարելուց հետո խմբագրե՛ք ու ձևափոխե՛ք նկարը
• Անգամ նույն նկարով կարելի է կիսվել մի քանի անգամ՝ տարբեր ձևերով կտրելով կամ թեքելով այն:
• Նկարը խմբագրելիս սեղմելով էկրանի վերևի հատվածում գրված Lux կոճակին՝ կկարողանաք բարելավել ֆոտոների որակը:
• Տրամադրություն հաղորդելու համար օգտագործե՛ք ֆիլտրեր:
• Փորձարկումներ արե՛ք կոնտրաստի ու գույների առատության հետ:
• Շեշտե՛ք առարկան՝ օգտագործելով շրջանակներ կամ չեզոքացնելով ֆոնը:
Քայլ 4. Վիդեոհոլովակները դարձրե՛ք ավելի պրոֆեսիոնալ
• Ընտրե՛ք այնպիսի կազմ, որը կփոխանցի հոլովակի էությունը: Դա հենց Instagram-ով հնարավոր է անել հոլովակը բեռնելուց հետո, էկրանի ստորին մասում:
• Մարդկանց ուշադրությունը գրավե՛ք հոլովակի սկզբի 5 վայրկյանում:
• Եթե նկարահանումը արվում է հենց հավելվածով, օբյեկտը ուշադրության կենտրոնում պահելու համար նկարելիս սեղմե՛ք դրա վրա:
• Կարող եք օգտվել Instagram-ի գործիքներից, օրինակ՝ Hyperlapse-ից, եթե ցանկանում եք ստանալ դանդաղեցված կադրեր:
• Եթե հեռախոսը ֆիքսող հատուկ հարմարանք չունեք, փորձե՛ք ինչ-որ կերպ անշարժացնել այն նկարահանման ընթացքում, օրինակ՝ հենելով պատին:
• Նախապես մարդկանց տեղեկացրե՛ք, որ պատրաստվում եք հոլովակ տեղադրել, որտեղ ցանկանում եք իմանալ նրանց կարծիքը կամ ներգրավել քննարկման մեջ:
Ձեզ գրավե՞ց այս թեման, շարունակե՛ք ընթերցանությունը, մենք ձեզ համար պատրաստել ենք «10+ անվճար գործիք Instagram-ի նկարների ու վիդեոների համար»: