Առցանց գովազդի արդյունավետության չափանիշները

 

Առցանց գովազդը լավ միջոց է ընկերության մասին իրազեկվածությունը բարձրացնելու, պոտենցիալ հաճախորդներին ներգրավելու և վաճառքը մեծացնելու համար: Բրենդոնի այսօրվա բլոգի նպատակն է ցույց տալ համացանցում գովազդի տեսակները, դրանց առավելություններն ու թերությունները, գովազդային տարբեր մեխանիզմներ, որոնք ազդում են վերջինիս արդյունավետության վրա՝ բերելով ցանկալի արդյունքներ:

Առցանց գովազդի մի քանի տեսակներ կան.
Մեդիա գովազդ. սրանք բաններային գովազդներ, թռուցիկներ և այլ պատկերային գովազդներ են, որոնք հայտնվում են կայքերում կամ սոցիալական ցանցերում:
Նպատակային գովազդ սոցիալական ցանցերում. սա սոցիալական ցանցերում գովազդ է՝ ուղղված կոնկրետ լսարանի։
Գովազդ որոնողական համակարգերում. սա գովազդի տեղադրումն է որոնման արդյունքների էջերում (SERP), օրինակ՝ Google-ում կամ Yandex-ում։
Տեսագովազդ. Սա գովազդ է տեսանյութից առաջ, մեջտեղում և հետո կամ հենց տեսանյութի միջոցով։
Մայրենի կամ նեյթիվ գովազդ. գովազդի այս տեսակը նախատեսված է կայքի կամ սոցիալական մեդիայի կոնտենտի հետ համատեղելու համար: Նպատակը գովազդը ավելի նուրբ և ավելի քիչ ներխուժող դարձնելն է:
Էլփոստի տեղեկագրեր․ սրա դեպքում գովազդային նամակներ են ուղարկվում բաժանորդներին կամ հաճախորդներին, ովքեր համաձայնել են ստանալ դրանք:
Ինֆլյուենսեր մարքեթինգ. ներառում է համագործակցություն բլոգերների, սոցիալական մեդիայում ազդեցիկ անձանց կամ կարծիք թելադրողների հետ՝ ապրանքը կամ ծառայությունը խթանելու համար:

Սրանք ինտերնետում գովազդի ամենատարածված տեսակներն են: Յուրաքանչյուրն ունի իր առավելություններն ու թերությունները: Արշավի կոնկրետ նպատակները և թիրախային լսարանը որոշում են, թե դրանց որ տեսակը կամ համակցությունը պետք է օգտագործվի գովազդի արդյունավետությունը բարձրացնելու համար:

Ինչու՞ է օգտակար գովազդի արդյունավետության չափումը.
Հաշվետվություն և ծախսերի կառավարում․ արշավի արդյունավետության չափումը բիզնեսին օգնում է պատասխանատու կերպով կառավարել գովազդում ներդրված գումարներն ու ռեսուրսները: KPI-ները ցույց կտան, թե արդյոք գովազդն ունի ներդրումների դրական վերադարձ (ROI): Սա հնարավորություն կտա կամ շտկել ռազմավարությունը, կամ ամբողջությամբ դադարեցնել անհաջող արշավը։
Օպտիմալացում. Գովազդային արշավի արդյունավետության չափումը կօգնի բարելավել արդյունքները ապագայում: Տվյալների վերլուծությունը կբացահայտի այն ոլորտները, որտեղ ջանքերն անարդյունավետ են և որտեղ արժե դրանք կրկնապատկել:
Տվյալների վրա հիմնված որոշումների կայացում․ գովազդի կատարողականի ցուցանիշները օգտագործվում են տեղեկացված որոշումներ կայացնելու համար: Վերլուծելով տվյալները՝ ձեռնարկությունները գտնում են միտումներ, գաղափարներ և հնարավորություններ:

KPI-ները և տվյալների վրա հիմնված որոշումները օգնում են ձեզ բարելավել արդյունքները, խնայել գումար և մնալ մրցունակ ձեր շուկայում: Բայց սա այն է, ինչ միշտ տեղի է ունենում, երբ հստակ գիտես, թե ինչ ես անում:

Ինչպե՞ս չափել գովազդի արդյունավետությունը
Գովազդի արդյունավետությունը գնահատելու համար անհրաժեշտ է բացահայտել և հետևել կոնկրետ հիմնական ցուցանիշներին: KPI-ները ցույց են տալիս, թե որքանով է արդյունավետ գովազդային արշավը և արդյոք այն հասնում է իր նպատակներին: Գովազդի արդյունավետության չափման ընդհանուր չափումներն են.

Փոխակերպման տոկոսադրույք (CR) - չափում է մարդկանց տոկոսը, ովքեր կատարում են ցանկալի գործողությունը գովազդի վրա սեղմելուց հետո: Օրինակ՝ նրանք, ովքեր գնումներ են կատարել կամ լրացրել են ձևաթուղթ։ Փոխակերպման բարձր տոկոսադրույքը ցույց է տալիս, որ գովազդն արդյունավետորեն գրավում է օգտվողներին:
Սեղմումների փոխարժեքը (CTR) - չափում է այն մարդկանց տոկոսը, ովքեր բացում են գովազդը դիտելուց հետո: Բարձր CTR-ը ցույց է տալիս, որ գովազդն արդյունավետորեն գրավում է թիրախային լսարանի ուշադրությունը:
Մեկ սեղմման արժեքը (CPC) - չափում է, թե ինչ արժե գովազդատուի համար գովազդի վրա ամեն սեղմելը: Մեկ սեղմման ցածր արժեքը կարող է ցույց տալ, որ գովազդը ծախսարդյունավետ է և ապահովում է դրական ROI՝ ներդրումների վերադարձ:
Գովազդային ծախսերի վերադարձ (ROAS) - չափում է, թե որքան եկամուտ է գոյանում գովազդի վրա ծախսվող յուրաքանչյուր դոլարի դիմաց: Բարձր ROAS-ը ցույց է տալիս, որ գովազդն ունի դրական ROI:
Ներգրավման չափումներ - սա ներառում է հավանումներ, համօգտագործումներ, սոցիալական լրատվամիջոցների մեկնաբանություններ կամ վայրէջքի էջում անցկացրած ժամանակը: Ներգրավվածության բարձր մակարդակը նշանակում է, որ գովազդը ռեզոնանս է ունենում թիրախային լսարանի հետ:
Ապրանքանիշի ճանաչում - դուք կարող եք հասկանալ, թե որքան լավ է գովազդը աշխատում՝ օգտագործելով հարցումները, վերլուծելով հիշատակումները սոցիալական ցանցերում կամ վեբ կայքի թրաֆիկը:

Դե ինչ, հուսով ենք՝ բլոգը կօգնի բացահայտել ձեր գովազդի արդյունավետությունն ու կատարելագործել այն։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին, ինչպես նաև ընթերցեք <<Բույրը՝ մարքեթինգային գործիք>> բլոգը։