Միջին հաշվով, օգտվողները օրական YouTube դիտում են 180 միլիոն ժամ: Դրա համար Google- ի թիմը թողարկում է նոր տեսակի սարքեր հեռուստատեսային էկրանների համար, որոնք կօգնեն մարքեթոլոգներին գտնել իրենց համար առավել հետաքրքիր լսարանը:
Սարքի տեսակը միանում է համակարգչին, բջջային հեռախոսներին և պլանշետներին Google Ads- ում և Display & Video 360- ում, ինչը նշանակում է, որ դուք կարող եք հարմարեցնել ձեր արշավները միացնելով հեռուստացույցներին: Ինչպես նաև հաշվետվությունները հասանելի կլինեն էկրանների վրա գործող գովազդի համար, որպեսզի հասկանան, թե որքան արդյունավետ են դրանք:
Google- ը հաղորդում է, որ մարդիկ դրական են արձագանքում հեռուստատեսության գովազդներին Ipsos Lab Experiments- ի վրա: