Z սերնդի մեջ ներառված են 2000 թվականից հետո ծնված մարդիկ, և ըտ կանխատեսումների՝ հետկորոնավիրուսային տնտեսությունում հենց նրանք են լինելու թելադրողի դերում: WebMate ընկերությունը պատրաստել է հետազոտություն այն մասին, թե ինչպիսին են այս սերնդի ներկայացուցիչներն ու նրանց նախընտրությունները: Այս ինֆորմացիան կօգնի բրենդներին նվաճել երիտասարդների վստահությունը և ավելի սերտորեն հաղորդակցվել նրանց հետ:
Իսկ նախընտրությունների ու վարքագծի մասին Z սերնդի ներկայացուցիչներն ասել են հետևյալը՝
Այսքան փաստն էինք առանձնացրել Z սերնդի մասին, ու վստահ ենք, որ կօգտագործեք դրանք ձեր բիզնեսում և կկարողանաք ճիշտ թիրախավորել այս երիտասարդներին: Իսկ եթե ցանկանում եք նրանց ավելի լավ ճանաչել, ընթերցեք նաև մեր պատրաստած մեկ այլ նյութ՝ Ինչպե՞ս են բրենդները փոխազդում Z սերնդի ներկայացուցիչների հետ: