«Բարբի» ֆիլմի մարքեթինգի հաջողության 6 գաղտնիք

Վերջերս Հայաստանում տեղի ունեցավ «Բարբի» ֆիլմի պրեմիերան, սակայն մինչ այդ էլ բոլորն արդեն գիտեին ֆիլմի մասին՝ մարքեթինգային հաջողված արշավի շնորհիվ։ Սա այն բացառիկ դեպքերից է, երբ մարքեթինգային արշավի վրա ծախսվել է ավելի շատ գումար, քան բուն նկարահանումների վրա՝ կազմելով 150 մլն դոլար։ Բարբիի տունը կարելի է վարձակալել Airbnb-ում, արհեստական ​​ինտելեկտի օգնությամբ ցանկացած մարդ կարող է լինել տիկնիկների երկրում, իսկ ֆիլմի հետ համագործակցել են ավելի քան 100 բրենդներ, այդ թվում՝ X-Box-ը և GAP-ը։ Ինչից է բաղկացած Barbie-ի գովազդային արշավը և ի՞նչ գաղտնիքներ ունի, կքննարկենք Բրենդոնի այսօրվա բլոգում։

Ո՞րն է ֆիլմի գովազդային արշավի հաջողության գաղտնիքը և ինչու է ողջ աշխարհը խոսում Բարբիի մասին։

Ապրանքանիշի ուժ
Barbie-ն առանց չափազանցության աշխարհի ամենահզոր բրենդներից մեկն է։ Այնքան մասշտաբային, որ այն ճանաչելի է նույնիսկ առանց տեքստի կամ տարբերանշանի՝ միայն գույնի շնորհիվ: Պարզապես պատկերացրեք ֆիլմի մարքեթինգային թիմի հանդգնությունը՝ անկյունում փոքրիկ ամսաթվով գովազդային վահանակներ տեղադրել՝ վարդագույն ուղղանկյունների տեսքով: Բայց բոլորը հասկացան, թե ինչի մասին է խոսքը:

Մարգո Ռոբիի էֆեկտ
Լեգենդար կերպարների մասին ֆիլմերում միշտ ռիսկ կա, որ երկրպագուները չեն ընդունի դերասանին: Բայց սա Մարգո Ռոբիի մասին չէ, նա դարձել է Բարբիի մարմնավորումն իրական աշխարհում: Հմայիչ, զվարճալի և եռանդուն, համաշխարհային մամուլով շրջագայության ընթացքում Մարգոն հեշտությամբ հաղթահարում է Բարբիի կերպարի հետ կապված բոլոր մարտահրավերները: 

Գործընկերային մարքեթինգ
Մինչև ֆիլմի թողարկումը, Barbie թիմը կնքել է ավելի քան 100 բրենդային համագործակցություն: Դրանց թվում են X-Box կոնսոլը, OPI եղունգների լաքը, Moon Oral Beauty ատամի խոզանակի հավաքածուն, Ruggable տնային գորգերի հավաքածուն, Beis ուղեբեռը և հագուստի մի քանի շարք, ներառյալ GAP-ը: Երկրպագուները կարող են պատվիրել կացություն Barbie's Malibu Dream House-ում Airbnb-ով կամ էքսկուրսիա կատարել Barbie's Malibu Dream House-ում Architectural Digest-ից: Թվում է՝ փոխկապակցված մարքեթինգային այս ռազմավարությունն, որ ավելի արդյունավետ միջոց է ֆիլմը գովազդելու համար, քան ավանդական լրատվամիջոցները: 

Վիրուսականություն
Ճիշտ քայլը արհեստական ​​ինտելեկտի ինտեգրումն էր ֆիլմի գովազդում, քանի որ այսօր այս թեման առանձնահատուկ հետաքրքրում է հասարակությանը։ Մարքեթինգի թիմը ստեղծել է սելֆիի գեներատոր, որն օգտագործում է դիմագծերը և ձեզ տանում Բարբիի աշխարհ: Արդյունքում ստացվում են զվարճալի պատկերներ, որոնցով ցանկանում եք կիսվել սոցիալական ցանցերում։ Այս ինտերակտիվ մոտեցումը գրավեց լայն լսարան, ինչը կարևոր էր բրենդի համար և նպաստեց նրա անհայտ վիրուսային հաջողությանը: 

Նորաձևության ազդեցությունը
Մարգո Ռոբիի ամեն մի հանդերձանքը դառնում է իրադարձություն նորաձևության աշխարհում։ Այսպիսով, Բարբիի մասին կես միլիոն հոդվածներից միայն 1,4%-ն է ուղղակիորեն վերաբերում ֆիլմի թրեյլերին։ Մնացածը վերաբերում է PR գործունեությանը, համագործակցությանը, իրադարձություններին, նորաձևության և հայտնի մարդկանց արձագանքներին: Սիդնեյում երեկույթի ժամանակ Մարգոն ներկայացել է 1994 թվականի հավաքածուի Versace վինտաժ զգեստով, որը ձևավորվել է նորաձևության տան հիմնադիր Ջանի Վերսաչեի կողմից։ Իսկ Լոս Անջելեսում կայացած պրեմիերայի կարմիր գորգի հանդերձանքը ստեղծել է լեգենդար Schiaparelli-ի կրեատիվ տնօրեն Դենիել Ռոզբերրին՝ ոգեշնչված 1960 թվականին ստեղծված Barbie տիկնիկից։

Թիմ
Ֆիլմի PR-ի և մարքեթինգի թիմը աշխատում է շուրջօրյա, որպեսզի տպավորություն ստեղծի, թե մենք ապրում ենք Բարբիների աշխարհում: Օրինակ, նրանք հրաժարվում են մամուլի ասուլիսներից սովորական վայրում՝ վերածելով մի ամբողջ հյուրանոց վառ վարդագույն Barbie աշխարհի, որտեղ ամեն ինչ ոճավորված է մինչև ամենափոքր մանրուքը՝ սենյակներ վարդագույն գորգերով, վարդագույն դռներով, վարդագույն վարդերով և նույնիսկ մարդկանց փաթեթավորող տուփով։ 

Դե ինչ, հուսով ենք՝ ֆիլմի հեղինակները կպահպանեն չափի զգացումը և արշավը չի հասցնի ձանձրացնել հանրությանը, իսկ բուն ֆիլմը կգերազանցի մարդկանց սպասումները։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին մարքեթինգային տարբեր հնարքների ծանոթանալու համար, ինչպես նաև ընթերցեք «Ի՞նչ է pop-up store-ը: Ամբողջ աշխարհում հայտնի օրինակներ» բլոգը։