Վերբալ հաղորդակցությունը բիզնեսում

 

Վերբալ հաղորդակցությունը հնչյունների և/կամ բառերի միջոցով ինքնարտահայտվելու կարողությունն է՝ գրավոր կամ բանավոր։

Արդյո՞ք պատահել է, երբ որևէ կարևոր բիզնես հանդիպումից՝ խորհրդակցություն, ծանոթություն կամ աշխատանքային հարցազրույց, դուրս գաք անբավարարվածության զգացողությամբ և դժգոհեք կամ ձեզնից, կամ էլ զրուցակցից։ Դրա պատճառը հիմնականում թերի հաղորդակցությունն է։

Ուժեղ բանավոր հաղորդակցման հմտությունները կարևոր են բոլորի համար։ Դրանք չափազանց արժեքավոր են ինչպես անձնական, այնպես էլ մասնագիտական ​​կյանքում: Երբ խոսում եք հստակ, վստահ և շրջահայաց, դուք շատ ավելի հավանական է, որ կվայելեք զրուցակցի հարգանքը և արդյունավետ փոխհարաբերություններ կստեղծեք: Սա հատկապես կարևոր է բիզնես հարաբերությունների ժամանակ:

Խոսակցությունների կառավարման հմտությունները կարևոր են փոքր բիզնեսի սեփականատերերի և մենեջերների համար, ովքեր իրենց վրա են վերցնում բեռի մեծ մասը այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են ընկերությանը կամ հաճախորդներին ներկայացնելը, աշխատակիցների հարցազրույցները, ելույթներ ունենալը և հանդիպումներ անցկացնելը: Որպեսզի բանավոր հաղորդակցությունն արդյունավետ լինի, այն պետք է լինի պարզ, տեղին, նրբանկատ՝ բառակապակցությունների և տոնայնության ձևավորման մեջ, հակիրճ և տեղեկատվական:

Պրեզենտացիաները կամ զրույցները, որոնք ներառում են այս գործոնները, սովորաբար լավ պտուղներ են տալիս: Մյուս կողմից, անհասկանալի, ոչ ճշգրիտ գործարար հաղորդակցությունը կարող է վատնել թանկարժեք ժամանակը, օտարել աշխատակիցներին կամ հաճախորդներին և վնասել գործարար համբավը։

Ոչ վերբալ տարրերը, ինչպիսիք են կեցվածքը, ժեստերը և դեմքի արտահայտությունները, նույնպես կարևոր գործոններ են լավ բանավոր հաղորդակցման հմտությունների զարգացման համար: Ձեր արտաքին տեսքը արտացոլում է ձեր ներքին տրամադրությունը: Ոչ վերբալ հաղորդակցությանը ավելի մանրամասն կանդրադառնանք մեր հաջորդ բլոգներում։ Այժմ ավելի խորն ուսումնասիրենք վերբալ հաղորդակցությունը։  

Բանավոր հաղորդակցությունը՝  

  • խնայում է ժամանակը,
  • ավելի արդյունավետ է, քանի որ զգացմունքները նկատելի են խոսքում
  • հետադարձ կապն ավելի արագ է,
  • զրուցակցի տոնը հեշտ է կարդալ։

 

Արդյունավետ բանավոր հաղորդակցության գործոններ.

 

1. Խոսելուց առաջ մտածեք․ նախապես հավաքելով ձեր մտքերը՝ դուք կարող եք վերացնել շատ անհարմար դադարներ, որոնք տեղի են ունենում խոսելիս: Այն նաև կօգնի ձեզ փոխանցել ձեր տեղեկատվությունը ավելի հակիրճ և կարճ ժամանակում։

Թեև ձեր մտքերը գրի առնելը միշտ չէ, որ հնարավոր է հանպատրաստից քննարկումների ժամանակ, այնուամենայնիվ արդյունավետ է մեկ րոպե տրամադրել ձեր մտքերը շարադրելու համար, նախքան խոսել սկսելը։

2. Խոսեք վստահորեն․ վստահորեն խոսելը կօգնի ձեզ վստահություն ձևավորել։ Կան մի քանի գործոններ, որոնք կարող են ազդել վստահորեն խոսելու ձեր ունակության վրա՝ ներառյալ թեմային տիրապետումը, բառի ընտրությունը, ձեր ձայնի տոնը, ձեր մարմնի լեզուն և ձեր լսարանի հետ անմիջական կապ հաստատելու ձեր կարողությունը:

3. Եղեք հստակ և հակիրճ․ ձեր տեսակետը հասցնելու ամենաարդյունավետ միջոցը այն պարզ և հակիրճ ձևով ներկայացնելն է: Խուսափեք բարդ, խճճված նախադասություններ օգտագործելուց և փորձեք արտահայտել ձեր փաստարկը ուղիղ լեզվով:  

4. Տեղյակ եղեք ձեր ոչ վերբալ հաղորդակցման նշաններին․ ձեր մարմնի լեզուն զգալիորեն ազդում է այն բանի վրա, թե ինչպես են ուրիշները մեկնաբանում ձեր ասածը: Ուշադրություն դարձրեք ձեր կատարած ժեստերին, ձեր դեմքի արտահայտություններին և ձեր մարմնի լեզվին, որպեսզի համոզվեք, որ դրանք համապատասխանում են այն հաղորդագրությանը, որը դուք փորձում եք փոխանցել:

5. Եղեք լավ ունկնդիր․ լավ ունկնդիր լինելը նույնքան կարևոր է, որքան լավ խոսելը, դա կբարելավի ձեր բանավոր փոխազդեցության որակը: Այն ցույց է տալիս զրուցակցին, որ դուք անկեղծորեն մտածում եք նրանց գաղափարների մասին, և դա օգնում է ձեզ հասկանալ նրանց կարիքները: Սա ձեզ հնարավորություն կտա ավելի արագ վստահություն և հարաբերություններ հաստատել:

7. Փոփոխեք ձեր ձայնի տոնը․ միապաղաղ ձայնով խոսելը հանդիսատեսին ձանձրացնելու պարզ միջոց է: Փոխարենը, օգտագործեք ձայնի տոնայնությունը՝ կարևոր կետերը շեշտադրելու համար, և փոխեք ձեր ձայնի բարձրությունը՝ զգացմունքներ արտահայտելու համար: Սա կօգնի ձեր լսարանին ներգրավված մնալ։

Արդյունավետ բանավոր հաղորդակցությունը կարևոր հմտություն է: Ձեր մտքերը հարգալից կերպով փոխանցելու քաջություն և կարողություն ունենալը կօգնի ամրապնդել փոխըմբռնումը, վստահությունը, որոշումներ կայացնելը և խնդիրների լուծումը ձեր և ուրիշների միջև։