Ինչպես ձեւավորել եւ ընտրել կորպորատիվ ինքնություն

 

Կորպորատիվ ինքնությունը բրենդի ոճի բաղադրիչների միասնական շարք է, որը  ձևավորում է ապրանքանիշի կամ ընկերության ինքնությունը: Դրանք կարելի է տեսնել, կարդալ, լսել՝ ուղղակիորեն զգալ:

Ինչու՞ է ձեզ անհրաժեշտ կորպորատիվ ինքնություն

Ընկերություններին ինքնությունը պետք է ճանաչելի լինելու համար: Կորպորատիվ ինքնությունը հաճախորդին օգնում է ճանաչել ապրանքանիշը և նկատել ընկերության արտադրանքը՝ ի թիվս այլոց:

Բացի այդ, ապրանքների, գովազդի և կորպորատիվ նյութերի միասնական վիզուալ ոճը օգնում է խնայել ժամանակն ու ռեսուրսները դրանց զարգացման վրա. դիզայներներն օգտագործում են պատրաստի բաղադրիչները և կոնցեպտները, և նրանց պետք չէ զրոյից մշակել յուրաքանչյուր նոր տարր։

Ձեր բրենդը շատ ավելին է, քան լոգոն կամ գունային գամման։ Բրենդն այն էմոցիան է, որ հաճախորդը զգում է ձեր անունը լսելիս։ Իսկ այդ էմոցիան ձևավորվում է ճիշտ ընտրված բրենդային ոճի միջոցով։ Ուստի, բրենդի ոճ ընտրելիս ամեն քայլը կարևոր է՝ սկսած տառատեսակից մինչև խոսքի տոնայնությունը։

Ճիշտ բրենդային ոճը օգնում է կառուցել վստահություն և ճանաչելիություն առանձնանալ մրցակիցներից ստեղծել կայուն և հետևողական հաղորդակցություն

Ճիշտ ոճը չի «գոհացնում բոլորին», այն արտահայտում է ձեր բրենդի արժեքներն ու խոսում է հենց ձեր թիրախային լսարանի լեզվով։

 

Կորպորատիվ ինքնության զարգացման հիմքը

Վիզուալ ոճ ստեղծելուց առաջ կարևոր է ձևակերպել ձեր հաճախորդի ընկերության և ապրանքների վերաբերյալ հարցերի պատասխանները: Օրինակ,

  • Ինչո՞վ է ապրանքանիշը տարբերվում մյուսներից:
  • Որո՞նք են դրա առանձնահատկությունները:
  • Ի՞նչ արժեքներ է պետք փոխանցել:
  • Ո՞րն է ապրանքանիշի, ընկերության առաքելությունը:

Այս հարցերի պատասխանները կօգնեն ձեզ հասկանալ, թե կոնկրետ ինչ պետք է հաղորդի ձեր ապրանքանիշի ինքնությունը: Ե՛վ դիզայներները, և՛ մարքեթոլոգներն ու հետազոտողները աշխատում են դրա վրա. նրանք վերլուծում են թիրախային լսարանը, շուկայում դիրքը և որոշում, թե որ լրատվամիջոցի վրա և ինչպիսի միջավայրում կօգտագործվի ինքնությունը:

Ինչպես կարող է օգնել բրենդինգային ընկերությունը

Ճիշտ ոճ ընտրելն արվեստ է, բայց նաև ռազմավարական որոշում։ Այդ գործընթացում մեծ դեր ունի փորձառու բրենդինգային ընկերությունը, որը ոչ միայն կհասկանա ձեր բիզնեսի խորքը, այլև կհարմարեցնի ձեր բրենդը՝ շուկայի պահանջներին։

Պրոֆեսիոնալ բրենդինգի ծառայություն տրամադրող ընկերությունը կանցկացնի խորացված հետազոտություն, կստեղծի բրենդի ռազմավարություն, վիզուալ և տեքստային ոճային գծեր, և, իհարկե, կտա այն «ձայնը», որով ձեր բրենդը պետք է խոսի։

Ճիշտ ոճը կարող է բարձրացնել ոչ միայն ձեր տեսանելիությունն, այլև՝ վաճառքներն ու վստահությունը։ Բրենդի ոճ ընտրելիս մի շտապեք, մի վախեցեք օգնություն խնդրել փորձառու մասնագետներից և հիշեք՝ ամեն ինչ սկսվում է ձեր բրենդի էությունից։

Ձեր ոճը՝ ձեր պատմությունն է։ Ընտրեք այն խնամքով։