Գովազդային վիզուալի ստեղծման ժամանակ շատ դիզայներներ փորձում են էքսպերիմետներ անել հենց տառատեսակների հետ, սակայն շատ հաճախ ձախողում են՝ չափից ավել բարդացնելով առաջադրանքը։ Մարդկանց տեսողական ընկալման առանձնահատկությունների իմացությունը շատ կարևոր է այս հարցում։ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում մենք կբացահայտենք, թե ինչպես ընտրել ճիշտ տառատեսակ գովազդի և գրառումների համար, որպեսզի այն ոչ միայն գեղեցիկ լինի, այլև օգտակար լինի բիզնեսի համար։
Սոց․ ցանցերի համար տառատեսակների ընտրությունը ճաշակի խնդիր չէ, եթե դուք զբաղվում եք SMM-ով, և ձեզ համար կարևոր է, որ գրառումները աշխատեն։ Խոսքը տրամադրություն ստեղծելու և ուշադրությունը կառավարելու մասին է: Դուք չպետք է օգտագործեք ձեր սիրելի Comic Sans-ը ամենուր, միայն այն պատճառով, որ այն միշտ չէ, որ տեղին կլինի և լավ տեսք կունենա:
Գրառումների համար ճիշտ ընտրված տառատեսակները ոչ միայն ընթեռնելի են դարձնում տեքստը, այլև ազդում են էմոցիոնալ ընկալման վրա, փոխանցում ընկերության անհատական բնավորությունը և նրա յուրահատուկ ձայնի տոնը:
Yieldmo-ն ուսումնասիրություն է անցկացրել և գնահատել գովազդային գրառումների տառատեսակների ազդեցությունը գովազդի աշխատանքի և լսարանին հասանելիության վրա: Փորձարկման համար օգտագործվել են հանրաճանաչ տառատեսակներ՝ Helvetica, Arial, Verdana (sans-serif), Times New Roman, Georgia և Garamond (serif): Ապա գործարկեց գովազդի փորձարկում, որը տարբերվում էր միայն տառատեսակով։ Գովազդի արդյունավետությունը չափվել է սեղմումների փոխարժեքով (CTR):
Ընկերությունը եզրակացրել է և նախատեսում է իր բոլոր գովազդները գրել Times New Roman տառատեսակով: Բայց դա չի նշանակում, որ այս տառատեսակը հարմար է բոլորի համար՝ առանց բացառության։ Ընդհանուր առմամբ, գովազդի արդյունավետության վրա հայտնի տառատեսակների ազդեցության ուսումնասիրությունները երկար պատմություն ունեն, բայց միանշանակ պարզ եզրակացությունն այն է, որ տառատեսակը կարևոր է:
Ի՞նչն է ազդում տառատեսակի ընկալման վրա
Ընկերության սոցիալական ցանցերի համար ճիշտ տառատեսակ ընտրելու համար պետք է հասկանալ, թե ինչպես է դրա արտաքին տեսքն ազդում ընկալման վրա: Կան մի քանի կայուն հարաբերակցություններ տառատեսակների հատկանիշների և ընթերցողների կողմից տրված բնութագրերի միջև:
Սերիֆների առկայությունը. Serif տառատեսակները, ինչպիսիք են Times New Roman-ը, ընկալվում են որպես ավելի հուսալի, ավանդական, հարգելի և վստահելի: Sans-serif տառատեսակները, ինչպիսին Arial-ն է, ավելի ժամանակակից, ընկերական և մինիմալիստական տեսք ունեն:
Տպագիր, ձեռագիր կամ գծված ոճ․ եթե ցանկանում եք ավելացնել մի փոքր զգացմունք, նրբագեղություն և ոչ պաշտոնական, գովազդի համար ընտրեք ձեռագիր, բայց ընթեռնելի տառատեսակներ: Ներկված կամ ոճավորված տառատեսակը հարմար է անհատականությունն ընդգծելու և բնավորությունը ցույց տալու համար: Բայց դուք չպետք է չարաշահեք այն, քանի որ գովազդային տեքստը պետք է հեշտությամբ ընկալվի, իսկ ձևավոր տառատեսակը դժվար է արագ վերլուծել: Ոճավորված տառատեսակը գործում է ապրանքանիշի ճանաչման համար, օգնում է ասոցիացիաներ ձևավորել և ճիշտ էմոցիաներ առաջացնել, բայց դժվարացնում է գովազդի ընկալումը:
Առարկայի համապատասխանությունը. տարբեր տառատեսակներ տարբեր թեմաների շրջանակներում տարբեր կերպ կընկալվեն։ Տառատեսակի ընկալման վրա ազդում է կոնտեքստը. եթե այն դիպչում է թեմային, ապա տառատեսակը կաշխատի ձեր օգտին, եթե բաց թողնի՝ ձեր դեմ:
Տեքստի ծավալը. Տարբերություն կա՝ պետք է գրել կարճ գրառում, թե երկար գովազդային տեքստ: Տառատեսակների որոշ տեսակներ, երբ օգտագործվում են մեծածավալ նյութերում, դրանք դարձնում են անընթեռնելի: Սա նույնպես պետք է հաշվի առնել:
Ինքնին տառատեսակը և գովազդի տառաչափը պետք է օգտագործողին օգնեն ընկալել տեղեկատվությունը և խրախուսել նրան կատարել նպատակային գործողությունը: Հիմնական տարրերը, վերնագրերը, բողոքարկումը - պետք է ընդգծվեն տեքստի մնացած մասի համեմատ: Ընթեռնելիությունը և ընկալման տրամաբանությունը երկու չափանիշներ են, որոնց պետք է համապատասխանի գովազդի հիմնական տեքստի ոճը:
Եթե չգիտեք, թե որ տառատեսակն ընտրել, ընտրեք ունիվերսալը: Սա լավագույն խորհուրդն է, որը կօգնի ձեզ ցանկացած անհասկանալի իրավիճակում։ Շարունակեք մնալ Բրենդոնի հետ, իսկ բրենդինգով հետաքրքրված մասնագետներն ու սիրահարները կարող են ընթերցել նաև «Բրենդինգի՝ այս տարվա ամենաթրենդային ոճերը» բլոգը։