Ինչպե՞ս ընտրել լավագույն տառատեսակները գովազդի համար

Գովազդային վիզուալի ստեղծման ժամանակ շատ դիզայներներ փորձում են էքսպերիմետներ անել հենց տառատեսակների հետ, սակայն շատ հաճախ ձախողում են՝ չափից ավել բարդացնելով առաջադրանքը։ Մարդկանց տեսողական ընկալման առանձնահատկությունների իմացությունը շատ կարևոր է այս հարցում։ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում մենք կբացահայտենք, թե ինչպես ընտրել ճիշտ տառատեսակ գովազդի և գրառումների համար, որպեսզի այն ոչ միայն գեղեցիկ լինի, այլև օգտակար լինի բիզնեսի համար։

Սոց․ ցանցերի համար տառատեսակների ընտրությունը ճաշակի խնդիր չէ, եթե դուք զբաղվում եք SMM-ով, և ձեզ համար կարևոր է, որ գրառումները աշխատեն։ Խոսքը տրամադրություն ստեղծելու և ուշադրությունը կառավարելու մասին է: Դուք չպետք է օգտագործեք ձեր սիրելի Comic Sans-ը ամենուր, միայն այն պատճառով, որ այն միշտ չէ, որ տեղին կլինի և լավ տեսք կունենա:

Գրառումների համար ճիշտ ընտրված տառատեսակները ոչ միայն ընթեռնելի են դարձնում տեքստը, այլև ազդում են էմոցիոնալ ընկալման վրա, փոխանցում ընկերության անհատական ​​բնավորությունը և նրա յուրահատուկ ձայնի տոնը:

Yieldmo-ն ուսումնասիրություն է անցկացրել և գնահատել գովազդային գրառումների տառատեսակների ազդեցությունը գովազդի աշխատանքի և լսարանին հասանելիության վրա: Փորձարկման համար օգտագործվել են հանրաճանաչ տառատեսակներ՝ Helvetica, Arial, Verdana (sans-serif), Times New Roman, Georgia և Garamond (serif): Ապա գործարկեց գովազդի փորձարկում, որը տարբերվում էր միայն տառատեսակով։ Գովազդի արդյունավետությունը չափվել է սեղմումների փոխարժեքով (CTR):

Ընկերությունը եզրակացրել է և նախատեսում է իր բոլոր գովազդները գրել Times New Roman տառատեսակով: Բայց դա չի նշանակում, որ այս տառատեսակը հարմար է բոլորի համար՝ առանց բացառության։ Ընդհանուր առմամբ, գովազդի արդյունավետության վրա հայտնի տառատեսակների ազդեցության ուսումնասիրությունները երկար պատմություն ունեն, բայց միանշանակ պարզ եզրակացությունն այն է, որ տառատեսակը կարևոր է:

Ի՞նչն է ազդում տառատեսակի ընկալման վրա

Ընկերության սոցիալական ցանցերի համար ճիշտ տառատեսակ ընտրելու համար պետք է հասկանալ, թե ինչպես է դրա արտաքին տեսքն ազդում ընկալման վրա: Կան մի քանի կայուն հարաբերակցություններ տառատեսակների հատկանիշների և ընթերցողների կողմից տրված բնութագրերի միջև:

Սերիֆների առկայությունը. Serif տառատեսակները, ինչպիսիք են Times New Roman-ը, ընկալվում են որպես ավելի հուսալի, ավանդական, հարգելի և վստահելի: Sans-serif տառատեսակները, ինչպիսին Arial-ն է, ավելի ժամանակակից, ընկերական և մինիմալիստական ​​տեսք ունեն:

Տպագիր, ձեռագիր կամ գծված ոճ․ եթե ​​ցանկանում եք ավելացնել մի փոքր զգացմունք, նրբագեղություն և ոչ պաշտոնական, գովազդի համար ընտրեք ձեռագիր, բայց ընթեռնելի տառատեսակներ: Ներկված կամ ոճավորված տառատեսակը հարմար է անհատականությունն ընդգծելու և բնավորությունը ցույց տալու համար: Բայց դուք չպետք է չարաշահեք այն, քանի որ գովազդային տեքստը պետք է հեշտությամբ ընկալվի, իսկ ձևավոր տառատեսակը դժվար է արագ վերլուծել: Ոճավորված տառատեսակը գործում է ապրանքանիշի ճանաչման համար, օգնում է ասոցիացիաներ ձևավորել և ճիշտ էմոցիաներ առաջացնել, բայց դժվարացնում է գովազդի ընկալումը:

Առարկայի համապատասխանությունը. տարբեր տառատեսակներ տարբեր թեմաների շրջանակներում տարբեր կերպ կընկալվեն։ Տառատեսակի ընկալման վրա ազդում է կոնտեքստը. եթե այն դիպչում է թեմային, ապա տառատեսակը կաշխատի ձեր օգտին, եթե բաց թողնի՝ ձեր դեմ:

Տեքստի ծավալը. Տարբերություն կա՝ պետք է գրել կարճ գրառում, թե երկար գովազդային տեքստ: Տառատեսակների որոշ տեսակներ, երբ օգտագործվում են մեծածավալ նյութերում, դրանք դարձնում են անընթեռնելի: Սա նույնպես պետք է հաշվի առնել:

Ինքնին տառատեսակը և գովազդի տառաչափը պետք է օգտագործողին օգնեն ընկալել տեղեկատվությունը և խրախուսել նրան կատարել նպատակային գործողությունը: Հիմնական տարրերը, վերնագրերը, բողոքարկումը - պետք է ընդգծվեն տեքստի մնացած մասի համեմատ: Ընթեռնելիությունը և ընկալման տրամաբանությունը երկու չափանիշներ են, որոնց պետք է համապատասխանի գովազդի հիմնական տեքստի ոճը:

Եթե ​​չգիտեք, թե որ տառատեսակն ընտրել, ընտրեք ունիվերսալը: Սա լավագույն խորհուրդն է, որը կօգնի ձեզ ցանկացած անհասկանալի իրավիճակում։ Շարունակեք մնալ Բրենդոնի հետ, իսկ բրենդինգով հետաքրքրված մասնագետներն ու սիրահարները  կարող են ընթերցել նաև «Բրենդինգի՝ այս տարվա ամենաթրենդային ոճերը» բլոգը։