
Բոլորն են տխուր X-ի ( նախկինում՝ Twitter) համար: Հարթակը, որը ղեկավարում էր նորությունների փոխանակման և իրական ժամանակի թարմացումների շուկան և օգտագործվում է համաշխարհային մեծ առաջնորդների և ձեռնարկատերերի կողմից, արդեն ունի իր մրցակիցը՝ Threads-ը:
Threads-ը ստացել է հավասար սեր և ատելություն սոցիալական մեդիայի օգտատերերի կողմից ամբողջ աշխարհում։ Նույնիսկ համացանցի օգտատերերի կողմից բավականին քննադատության ենթարկվելուց հետո, Threads-ն իր տեղն է զբաղեցնում սոցիալական մեդիա շուկայի աշխարհում:
BrandOn-ի հերթական բլոգում մենք կդիտարկենք Threads-ի վիճակագրությունը և ինչպես դա կազդի սոցիալական մեդիայի միտումների վրա։
Twitter/X-ի պես, Threads-ն առավել ձեռնտու է որպես հասարակայնության հետ կապերի և բրենդների տեսանելիությունը բարելավելու գործիք:
Թեմաները ուղղված են զրույցների ներգրավմանը, ինչը նշանակում է, որ ապրանքանիշները կարող են անցնել թրենդների վրայով, կառավարել ապրանքանիշի իմիջը և շփվել մասնաճյուղերի և ավելի մեծ ապրանքանիշների հետ:
Երիտասարդները հիմնականում ավելի շատ ժամանակ են անցկացնում սոցիալական ցանցերում: Նրանք պատասխանատու են բազմաթիվ փոխազդեցությունների և ներգրավվածության համար, որոնք իդեալական են տեքստի վրա հիմնված հավելվածի համար, ինչպիսին Threads-ն է:
Threads-ը թույլ է տալիս ավելի ինտերակտիվ ու իրական ժամանակում ներգրավվածություն ապահովել լսարանի հետ։ Քանի որ այն Instagram-ի հետ կապված է, բրենդները կարող են հեշտությամբ ընդլայնել իրենց համայնքը առանց լրացուցիչ ջանքերի։
Մարքեթինգային ծառայությունների նոր ուղիներ
Threads-ը հնարավորություն է տալիս կարճ, ազդեցիկ, ու իրական բովանդակություն ներկայացնել, առանց խիստ ալգորիթմային սահմանափակումների։ Սա նշանակում է, որ օրգանական աճն ու ներգրավվածությունը կարող են լինել ավելի հեշտ հասանելի։
Նոր հարթակների արագ ընդունումը հաճախ ապահովում է ավելի բարձր տեսանելիություն։ Այն բրենդները, որոնք արագ ներգրավվում են Threads-ում, ավելի հեշտությամբ կկառուցեն իրենց լսարանը նախքան մրցակցային շուկայի լիարժեք ձևավորումը։
Ինչպե՞ս օգտագործել Threads-ը որպես մարքեթոլոգ
Սոցիալական մեդիայի նոր հարթակները կարող են զգալի պարադիգմային փոփոխություն առաջացնել թվային մարքեթինգի դարաշրջանում: Այս հարթակները ներկայացնում են նոր ուղիներ բրենդների համար՝ ներգրավվելու իրենց թիրախային լսարանը՝ օգտագործելով նորարարական առանձնահատկությունները և ինտերակտիվ ինտերֆեյսը:
Կապեր ստեղծելու, իրական ժամանակում հետադարձ կապ ապահովելու և օգտագործողի վարքագծի վրա հիմնված մարքեթինգային ռազմավարություններ մշակելու ունակությունը անզուգական է:
Այնուամենայնիվ, թեև ներուժը հսկայական է, նոր հարթակների միջոցով մարքեթինգային արժավների, ռազմավարությունների հաջողությունը պահանջում է օգտագործողի հոգեբանական հերպարի խորը ըմբռնում, փոփոխվող թրենդներին հետևողական հարմարվողականություն և իսկական արժեք ապահովելու անսասան պարտավորություն:
Քանի որ բիզնեսներն ընդունում են այս զարգացող հարթակները, նրանք պետք է հավասարակշռեն գովազդային բովանդակությունը և օգտագործողի փորձը: Չնայած Threads-ը դեռ նոր է, այն արդեն մեծ ազդեցություն է ունենում սոցիալական մեդիայի ոլորտում։ Մարքեթոլոգների և թվային մարքեթինգային մասնագետների համար սա ևս մեկ կարևոր հարթակ է, որը կարող է օգնել լսարանի հետ կապը խորացնելու, ներգրավվածությունը մեծացնելու և նոր բիզնես հնարավորություններ ստեղծելու համար։