Instagram-ի գովազդային հրապարակումների քանակը աճել է 48%-ով

Ինստագրամի ազդեցությունը մարքեթինգի վրա գնալով աճում է անգամ այն բիզնեսների շրջանում, որոնք, թվում է, երբեք չէին օգտվի այս ժամանակակից գործիքից: Այսպիսի եզրահանգման են եկել Klear ընկերության վերլուծաբանները, որոնք ուսումնասիրել են ավելի քան 3 միլիոն գովազդային հրապարակում:

Հետազոտության արդյունքում արվել են հետևյալ հետևությունները՝
•    Ինստագրամում #ad հեշթեգով հրապարակումների քանակը 2019-ին ավելացել է գրեթե 48%-ով՝ համեմատած 2018-ի հետ: 
•    Այս սոցկայքի ինֆլյուենսերների 84%-ը կանայք են:
•    Ինստագրամյան ինֆլյուենսերների տարիքային կազմը հետևյալն է՝
             25-34 տարեկան (54%),
             18-24 տարեկան (31%),
             35 տարեկանից բարձր (11%),
             17 տարեկանից ցածր (3%):

•    Ինֆլյուենսերների հրապարակումների կատեգորիաները հետևյալն են՝
             Նորաձևություն
             Ճանապարհորդություն
             Ֆիթնես
             Գեղեցկություն
             Արվեստ

•    Ինֆլյուենսերների կողմից 2019-ին հրապարակվել է միջինում 3,6 սթորի: Նախորդ տարվա համար այդ ցուցանիշը ուղիղ 3 էր:


Իսկ մենք հիշեցնենք, որ «Instagram-ը թույլ կտա բիզնես էջերին տարիքային սահմանափակում դնել»: