Ժամանակակից թրենդների, բազմաժանր կոնտենտի և բիզնեսի առանձնահատկությունների պայմաններում շատ կարևոր է իրականացնել կոնտենտի վերլուծություն և անհրաժեշտ փոփոխություններ՝ լավագույն արդյունք ստանալու նպատակով։ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կներկայացնենք վերլուծության արդյունավետ մեթոդ։
Քայլ 1. Սահմանեք նպատակները և չափումները
Կոնտենտի վերլուծության նպատակն է պարզել, թե որքանով եք դուք շարժվում դեպի ձեր նպատակները և օպտիմալացնել ձեր ջանքերը՝ ավելի արդյունավետ դառնալու համար: Սա նշանակում է, որ սոցիալական ցանցերում կոնտենտը վերլուծելու առաջին քայլը կոնկրետ նպատակների բացահայտումն է:
Օգտագործեք SMART բանաձևը - ձևակերպեք նպատակներն այնպես, որ դրանք լինեն կոնկրետ և չափելի: Օրինակ՝ նպատակ կարող է լինել հաջորդ 3 ամսվա ընթացքում բրենդի Instagram-ի էջի հետևորդների թիվը 20%-ով ավելացնելը: Սա կոնկրետ ու հստակ նպատակ է։ Անորոշ նպատակ է, օրինակ, ոլորտում ամենահայտնի հաշիվը դառնալը: Նպատակին հասնելու կոնկրետ ժամկետներ կամ ցուցանիշներ չկան, իսկ ամենահայտնի հասկացությունը հստակ չափելի չէ։
Երբ ձեր նպատակները սահմանվեն, ընտրեք համապատասխան չափումներ, որոնք կօգնեն չափել առաջընթացը դեպի այդ նպատակները: Օրինակ՝ բաժանորդների թիվը մեծացնելու համար չափիչները կարող են լինել՝ նոր բաժանորդների թիվը, ներգրավվածության մակարդակը (հավանումներ, մեկնաբանություններ) և փոխակերպումը (հետևելով կայքի հղումներին կամ գնումներին):
Քայլ 2. Սոցիալական ցանցերի և վերլուծության գործիքների ընտրություն
Որոշեք, թե որ սոցիալական ցանցերում է ձեր թիրախային լսարանը և կենտրոնացեք դրանց վրա: Եթե ձեր թիրախային լսարանը նախընտրում է Instagram-ը, կենտրոնացեք այս հարթակում կոնտենտի վերլուծության վրա: Որոշեք ձեր նպատակները և կոնտենտի տեսակը: Հարց. ինչի՞ եք ցանկանում հասնել սոցիալական ցանցերի միջոցով և ինչպիսի՞ կոնտենտ եք նախատեսում ստեղծել: Instagram-ը և YouTube-ն ավելի հարմար են տեսողական կոնտենտի համար՝ լուսանկարներ և տեսանյութեր, մինչդեռ Telegram-ը և Threads-ն ավելի հարմար են տեքստային կոնտենտի և քննարկումների համար:
Պլատֆորմներ ընտրելիս հաշվի առեք ոչ միայն ձեր նպատակները, այլև կոնտենտի ստեղծման հնարավորությունները: Ուշադրություն դարձրեք հարթակի առանձնահատկություններին: Յուրաքանչյուր սոցիալական հարթակ ունի իր առանձնահատկությունները, հանրային պատկերը և թիրախային լսարանը:
Ընտրեք բովանդակության վերլուծության ճիշտ գործիքներ: Բովանդակության վերլուծության մասնագիտացված ծառայությունները ներառում են ծրագրեր, որոնք ավտոմատացնում են գործընթացը և ցույց են տալիս ճշգրիտ արդյունքներ: Օրինակ՝ DataFan գործիքը ինտեգրված է SMMplanner հետաձգված տեղադրման ծառայության մեջ. սա վիճակագրություն և բովանդակության վերլուծություն է սոցիալական ցանցերում, անվճար՝ SMMplanner-ի օգտատերերի համար:
Քայլ 3. Գործունեության մոնիտորինգ
Սկսեք հետևել կոնտենտի գործունեությանը ձեր ընտրած հարթակներում: Հավանումները, մեկնաբանությունները, վերահրապարակումները ցույց են տալիս, թե ինչպես է կոնտենտը փոխազդում լսարանի հետ: Ուշադիր եղեք, և դուք կբացահայտեք ձեր թիրախային լսարանի ամենաթեժ միտումներն ու նախասիրությունները:
Ինչի վրա ուշադրություն դարձնել.
Քանակական ցուցանիշներ. Ուշադիր եղեք թվերին՝ հավանումներին, մեկնաբանություններին, կիսումներին և հետևորդներին, որպեսզի գնահատեք ձեր բովանդակության ընդհանուր ժողովրդականությունը և ներգրավվածությունը: Ուշադրություն դարձրեք ժամանակի ընթացքում չափումների փոփոխություններին և վերլուծեք, թե բովանդակության որ տեսակներն են ավելի շատ արձագանքներ առաջացնում:
Որակական ցուցանիշներ. Գնահատեք ձեր կոնտենտի շուրջ մեկնաբանությունների և քննարկումների որակը, ինչպես է լսարանը փոխազդում բովանդակության հետ և արձագանքում ձեր բարձրացրած հարցերին կամ խնդիրներին:
Ժամանակային ցուցանիշներ. Ուսումնասիրեք ձեր կոնտենտի և օգտատերերի գործունեության հրապարակման ժամանակը տարբեր ժամանակահատվածներում: Պարզեք, թե երբ է ձեր լսարանը ավելի արձագանքում բովանդակությանը: Սա կօգնի ձեզ ընտրել օպտիմալ ժամանակը բովանդակությունը հրապարակելու և պլանավորելու համար հնարավոր ավելի ակտիվ ժամանակահատվածների համար:
Քայլ 4. Լսարանի վերլուծություն
Բովանդակության վերլուծության մեկ այլ նպատակն է օգտագործել այն ամենաարդյունավետ կոնտենտը ստեղծելու և ձեր բովանդակության ռազմավարությունը մշտապես բարելավելու համար: Այս հարցում կարևոր բաղադրիչ է լսարանի վերլուծությունը: Ձեր թիրախային լսարանի տարիքը, սեռը, գտնվելու վայրը և այլ ժողովրդագրական բնութագրերը կօգնեն ձեզ հասկանալ, թե ում հետ եք աշխատում և հարմարեցնել բովանդակությունը նրանց հետաքրքրություններին և նախասիրություններին: Հաշվի առեք ձեր լսարանի հետաքրքրություններին վերաբերող թեմաներ և ստեղծեք համապատասխան կոնտենտ:
Քայլ 5. Մրցակցի կոնտենտի վերլուծություն
Ուսումնասիրեք մրցակիցների ակտիվությունն ու կոնտենտը սոցիալական ցանցերում: Տեսեք, թե ինչ են անում, ինչ հնարքներ են օգտագործում, որքան հմտորեն են շփվում հանդիսատեսի հետ։ Մի վախեցեք հետևել նրանց օրինակին: Ենթադրենք, մենք նկատում ենք, որ մեր մրցակիցներից մեկը հաջողությամբ օգտագործում է տեսազրույցներ հայտնի դեմքերի հետ՝ ուշադրություն գրավելու համար։ Փորձեք նմանատիպ կոնտենտի ձևաչափ ձեր ապրանքանիշի համար: Բայց ավելացրեք յուրահատուկ հմայք և գերազանցեք ձեր սեփական կոնտենտի գաղափարներով:
Այս 5 քայլերը կօգնեն Ձեզ միշտ մնալ ուշադրության կենտրոնում, ժամանակին համընթաց լինել և չկորցնել հետևորդներ։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնին մարքեթինգի, բրենդինգի և ՏՏ ոլորտի ամենահետաքրքիր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար, իսկ <<Չաթ-բոտերի լավագույն կիրառությունը բիզնեսում>> բլոգում ընթերցեք, թե ինչ օգուտներ կարելի է քաղել արհեստական բանականությամբ աշխատող բոտերից։