LVMH Holding. ինչ կազմակերպություն է և ինչպես է գործում

2022 թվականի դեկտեմբերին Tesla-ի բաժնետոմսերի արժեքի անկումը հանգեցրեց նրան, որ Իլոն Մասկը կորցրեց մոլորակի ամենահարուստ մարդու կարգավիճակը։ Նրա կարողության մեծ մասը ներառում է Tesla-ի բաժնետոմսերը, և դրանց կտրուկ անկումը 2022 թվականի սկզբից մինչև դեկտեմբերի 8-ը, նրա ակտիվները նվազեցրին մինչև 183,6 միլիարդ դոլար: Հետո Tesla-ի բաժնետոմսերն աճեցին, և Մասկի կարողությունը ապրիլի սկզբին գնահատվում է շուրջ 192,8 միլիարդ դոլար: Սակայն Մասկն արդեն կորցրել է աշխարհի ամենահարուստ մարդու տեղը։ Թե ում է պատկանում այդ տիտղոսը և ինչի շնորհիվ, ընթերցեք Բրենդոնի բլոգում։

Այժմ առաջին տեղը զբաղեցնում է ֆրանսիացի ձեռնարկատեր, Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) խոշորագույն շքեղության ընկերության հիմնադիր և տնօրեն Բեռնար Առնոն։ Նրա կարողությունն այժմ կազմում է 228,4 միլիարդ դոլար: Ինչի վրա է հիմնված Մասկի հարստությունը, դուք արդեն գիտեք։ Բայց ոչ բոլորը գիտեն, թե ինչպես է աշխատում LVMH բիզնեսը: 

Մի փոքր նախապատմություն

Իր ժամանակակից տեսքով LVMH-ը՝ Բեռնար Արնոյի գլխավորությամբ, հայտնվեց 1988թ. Մինչ Առնոն, սա ընդամենը լյուքս դասի ապրանքներ արտադրողների կոնգլոմերատ էր՝ միավորվածմիայն գոյատևման համար։ Բայց Արնոյի հայտնվելուն պես LVMH-ը սկսեց արագ ընդլայնվել՝ գնելով խոշոր ընկերություններ՝ Christian Dior-ը 13,1 միլիարդ դոլարով 2017 թվականին, և ավելի փոքր ապրանքանիշեր:

1987 թվականին երեք շատ տարբեր ընկերություններ՝ Moёt գինեգործական գործարանը, Hennessy կոնյակ արտադրողները և Louis Vuitton ճամպրուկներ արտադրողները, միավորվեցին մեկ LVMH հոլդինգում՝ ծախսերը խնայելու և նվազեցնելու համար: Քանի որ համագործակցության բանակցություններն ընթացել են գաղտնի, իսկ Առնոն բաժնետերերի հետ հաստատել էր ջերմ հարաբերություններ, նրանց հաջողվում է բաժնետերերի ժողովի ժամանակ քվեարկությամբ հեռացնել գործող տնորենին՝ Ռակամիերին, որի փոխարեն ղեկավար պաշտոնը զբաղեցրեց Ժան Արնոն՝ Բեռնարի հայրը։

Ռակամյեն կատաղեց, ապա դատի տվեց Արնոյին, բայց չնայած այն հանգամանքին, որ ֆրանսիական դատարանները բացահայտեցին Արնոյի բաժնետոմսերի փոխանցման տեխնիկական խախտումներ, նա արդարացվեց բոլոր կետերով։ Բուն Ֆրանսիայում, Արնոյի կողմից LVMH-ի գրավումը հասարակության մեջ բավականին բացասական է գնահատվում: Սակայն Արնոյի և նրա գործունեության շնորհիվ այսօր LVMH-ն ամենամեծ լյուքս ընկերությունն է, որն իր հարկի տակ ունի շուրջ 75 ընկերություն, որոնցից մի քանիսն ունեն իրենց արմատները միջնադարից:


Ինչպե՞ս է LVMH-ն գումար վաստակում

Քանի որ այս ընկերությունը վաճառվում է բորսայում, մենք հնարավորություն ունենք ուսումնասիրելու նրա ֆինանսական հաշվետվությունները։ 2021 թվականի հաշվետվության համաձայն՝ նրա եկամուտը բաժանված է հետևյալ հատվածների.

  • Գինիներ և ալկոհոլային խմիչքներ - 9%: Դրանք այնպիսի ապրանքանիշեր են, ինչպիսիք են Moët & Chandon, Dom Pérignon, Krug, Veuve Clicquot, Ruinart, Hennessy, Château d'Yquem, Clos des Lambrays:
  • Նորաձև հագուստ և կաշվե իրեր՝ 48%։ Դրանք են՝ Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Celine, Loewe, Kenzo, Givenchy, Fendi, Emilio Pucci, Marc Jacobs, Berluti, Loro Piana, RIMOWA և Patou:
  • Օծանելիք և կոսմետիկա՝ 10%։ Դրանք նշված ապրանքանիշերի ապրանքներն են՝ Christian Dior, Guerlain, Givenchy և Kenzo։ Այս հատվածում ներառված են նաև Benefit, Fresh, Acqua di Parma, Perfumes Loewe, Make Up For Ever, Maison Francis Kurkdjian, Fenty Beauty, KVD VeganBeauty և Officine Universelle Buly:
  • Ժամացույցներ և զարդեր՝ 14%։ Սրանք Bulgari, Chaumet, Fred, TAG Heuer, Hublot և Zenith ընկերությունների արտադրանքներն են: Սա նաև ներառում է լեգենդար Tiffany ապրանքանիշը, որը LVMH-ը գնել է 15,8 միլիարդ դոլարով 2022 թվականին։
  • Մանրածախ և այլ՝ 19%։ LVMH-ում մանրածախ առևտուրն իրականացնում են Sephora նորաձևության ցանցը, փարիզյան Le Bon Marché հանրախանութը և միջազգային զբոսաշրջային DFS և Starboard Cruise Services ցանցերը: Ընդհանուր առմամբ ընկերությունն ունի մոտ 5500 խանութ ամբողջ աշխարհում։ «Այլը» Groupe Les Echos մեդիա հոլդինգն է, որը նյութեր է արտադրում բիզնեսի և մշակույթի թեմաներով, Royal Van Lent զբոսանավերի կառուցման ընկերությունը, որը մասնագիտացած է թանկարժեք զբոսանավերի և թանկարժեք Cheval Blanc և Belmond հյուրանոցների մեջ։

Ընդհանուր առմամբ, LVMH-ը շատ շահութաբեր բիզնես է: 2021 թվականին 64,2 միլիարդ եվրո եկամուտով ընկերությունն ուներ 12 միլիարդ զուտ շահույթ: Ստացվում է, որ վերջնական մարժան կազմել է եկամտի 18,7%-ը, ինչը բավականին շատ է՝ գրեթե ինչպես ՏՏ-ում։ Թե այս տարվա ընթացքում ինչպես կփոփոխվի ամենահարուստ մարդկանց մրցավազքը, դժվար է կանխատեսել։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին, ինչպես նաև ընթերցեք «Իսկ դու ճի՞շտ ես արտասանում համաշխարհային այս բրենդների անունները (Մաս 3)» բլոգը։