Պրեզենտացիայի 5 սխալ

Շատ առումներով նախագծի հետագա ճակատագիրը կախված է ներկայացումից. եթե այս փուլում սխալվես, պարզապես թույլ չես տա, որ այն զարգանա: Շատ սխալներ այնքան հաճախ են կրկնվում, որ դառնում են համատարած։ Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կխոսենք պրեզենտացիաների ժամանակ ամենատարածված սխալների մասին։

1․ Մի օգտագործեք հապավումներ և բարդ բառեր
Իրական օրինակ՝ «Մենք իրականացնում ենք CIPE-ի դրամաշնորհային նախագիծը MRC-ում և պատրաստ ենք քննարկել նախագծի բոլոր կետերը»: Այդ պահին հանդիսատեսը պետք է իմանա, թե ինչ են BKZ-ն և MRC-ն, միևնույն ժամանակ անհարմար է հարցնել: Արդյունքում կորում է խոսակցության էությունը, քանի որ լսարանը չի հասկանում, իսկ խոսնակը չի մեկնաբանում։ Ելույթ ունեցեք առանց հապավումների, և եթե դրանք անհրաժեշտ են, անպայման վերծանեք դրանք: Որքան պարզ լինեն ձեր մտքերը, այնքան լավ:

2․ Մի սահմանեք վերացական և չափազանց լավատեսական նպատակներ
Օրինակ՝ «Այս նախագծի իրականացումից հետո Բրենդոնը կդառնա առաջատար մարքեթինգային կազմակերպություն ամբողջ աշխարհում»: Նման գեղեցիկ ու ամպագոռգոռ հայտարարություններն անմիջապես առաջացնում են անվստահություն և թերահավատություն։ Չպետք է կախարդական հաբեր խոստանալ և ամպագոռգոռ խոստումներ տալ կամ սադրել: Ցույց տվեք, որ դուք սառը հաշվարկներով ձեռնարկատեր եք և, այնուամենայնիվ, տեղյակ եք ռիսկերի մասին, որոնք միշտ կան, նույնիսկ ամենահավակնոտ նախագծում, քանի որ լուրջ նախագծի հիմքում միշտ որակյալ վերլուծություն կա։

3․ Մի կենտրոնացեք եզակիության վրա
Օրինակ՝ «Մենք յուրահատուկ տեխնոլոգիաներ ունենք, մրցակիցներ չունենք և երբեք չենք ունենա»։ Ոչ ոք ներդրում չի անի եզակի տեխնոլոգիայի մեջ, քանի որ վենչուրային ներդրողներ չեն: Մեծ մասամբ հայ գործարարները ցանկանում են ներդրումներ կատարել ապացուցված լուծման մեջ: Իսկ այն, որ դուք մրցակիցներ չունեք, նշանակում է, որ լավ չեք փնտրել։ Որովհետև միշտ էլ կան մրցակիցներ։ Եթե ​​դուք աներևակայելի եզակի եք և մրցակիցներ չկան, ապա անպայման ունեք փոխարինողներ։ Եթե ​​ունես յուրահատուկ բիզնես, ապա մեկ շաբաթվա ընթացքում դու լի կլինես մրցակիցներով։ Եվ դա պետք է հաշվի առնել ձեր կանխատեսումների մեջ։

4․ Մի ներկայացրեք անփույթ աշխատանքներ
Համոզվեք, որ բոլոր տարրերը լավ դասավորված են: Օգտագործեք հատուկ գործիքներ, օրինակ, PowerPoint-ում և երբեք մի փորձեք դա անել աչքաչափով. ծրագրերի մաթեմատիկական ճշգրտությունը միշտ հաղթում է: Պատկերների և ցուցակների հերթական շարքերը ավելի շատ են վստահություն ներշնչում և ավելի համոզիչ տեսք ունեն, քան տարրերը, որոնք անփույթ կերպով միացված են ընկերոջ աչքին: Սա հատկապես վերաբերում է փոխհրաձգություններին և դասավորություններին: Եթե ​​սլայդի վրա կան մի քանի տարրեր, որոնք անընդմեջ են, դրանք հավասարեցրեք միմյանց: Խուսափեք հիմնական կետերի չափից դուրս ձևավորումից: Կարիք չկա ձեր յուրաքանչյուր թեզը կամ թվացյալ կարևոր բառը թավատառով փակել կամ ընդգծել: Որքան պարզ լինեն սլայդերը, այնքան լավ:

5․ Մի մտածեք, որ փորձերն անիմաստ են
Բարձրաձայն կարդալը շատ արժեքավոր տեխնիկա է։ Հաճախ է պատահում, որ հենց սկսում ես տեքստն արտասանել, պարզվում է, որ այն վերջնական տեսքի չէ։ Իսկ ինքդ քեզ ընթերցելիս ամեն ինչ կատարյալ էր թվում: Մինչդեռ խոսքը մատուցման, հասարակության մեջ պահվածքի ունակության, խոսքի պարզության և շարժումների պլաստիկության մասին չէ: Երբ ներկայացում որպես այդպիսին չկա, կարդացեք տեքստը բարձրաձայն, դադարներով, մտածված: Լսեք՝ ինչպե՞ս է դա հնչում: Կա՞ն արդյոք չափազանց ծանր մասեր, որոնք դժվար է հասկանալ: Միգուցե ավելի շատ կենդանի օրինակե՞ր ավելացնենք։

Լավ պրեզենտացիան և պատշաճ ներկայացումն օգնում են հարթել առաջընթացի ուղիները։ Շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին, ինչպես նաև ընթերցեք <<10 հետաքրքիր փաստ Lego ընկերության մասին>> բլոգը։