SEO- ի ռազմավարությունը պետք է պատրաստ լինի նախապես: Հետևաբար ավելի լավ է ծանոթանալ հիմնական տենդենցներին և զգուշորեն զարգացնել ձեր ռազմավարությունը դրանց հաշվին:
Մի բառով, Google- ը օգտագործում է էջի բջջային տարբերակը` ինդեքսավորման և դասակարգման համար: 2018 թ. մարտից ընկերությունը սկսել է կայքերի տեղափոխման գործընթացը բջջային ինդեքս: Սա նշանակում է, որ դուք չպետք է հետաձգել կայքի բջջային տարբերակի ստեղծումը, եթե իհարկե չունեք: Իսկ եթե կա, ապա պետք է մտածել այն բարելավելու մասին:
Պատմականորեն, վերլուծելով PageSpeed Insights-ը, կայքը գնահատվել է միայն տեխնիկական պարամետրերի հիման վրա: Այժմ, և դեսքթոփի համար, և բջջային սարքերի համար դրանք դասակարգվում են ըստ երկու տարբեր ցուցիչների `« Օպտիմիզացիա » և նոր« Արագություն »:
Առաջինը թույլ է տալիս լիովին վերահսկել boot time- ը և լուծել խնդիրները ժամանակին: Երկրորդը ցույց է տալիս, թե որքան արագ է կայքի բեռնվածությունը տարբեր օգտվողների համար: Շուտով այդ երկու ցուցանիշները զգալիորեն կազդեն վարկանիշի վրա:
Բրենդը օգտագործելու համար կա երկու տարբերակ` որպես ռանգավորման ազդանշան:
Շնորհիվ այլ կողմի ռեսուրսների բրենդը նշելու շնորհիվ, որոնիչը իմանում է, որ այն ընդհանրապես գոյություն ունի : Հետագայում վերլուծելով հղումները, Google- ը ավելի լավ է պատկերացում տալիս որոշակի ոլորտում ձեր դերի մասին:
Երկրորդ, յուրաքանչյուր հղումի տրամադրությունն ու համատեքստը կարևոր են `հեղինակություն, վստահություն, գովազդ, խնդրի լուծում և այլն: Համատեքստի շնորհիվ Google- ը սովորում է տարբերել լավը վատից: Օրինակ, Search Quality Guidelines-ում ցույց է տրված, որ հեղինակությունը կարևոր է դասակարգման համար: Հետևաբար, բրենդի հղումների շուրջ տրամադրությունը կարող է ազդել կայքի վարկանիշի վրա:
GDPR – Եվրոպական Միության կողմից ընդունված տվյալների պաշտպանության ընդհանուր դրույթ է: Այժմ օգտվողները կարող են պահանջել, թե ինչպիսի անձնական տվյալներ է հավաքում ընկերությունը, նրանք կարող են նաև խնդրել այն ուղղել կամ վերբեռնել: Եթե ընկերությունը չի պահպանում կանոնները, ապա այն կարող է ստանալ լուրջ տուգանքներ (20 միլիոն եվրո կամ ընկերության տարեկան շահույթի 4 տոկոսը):
Արդյունքում, Google- ը որոշեց փոփոխություններ կատարել իր վերլուծության մեջ: Այժմ անձնական օգտագործման բոլոր տվյալները ջնջվում են դրանց հավաքման պահից սկսած 26 ամսվա ընթացքում: Բացի այդ, յուրաքանչյուր կայքի սեփականատերը կարող է փոխել այդ ժամանակաշրջանը, և այժմ կարող եք ջնջել անհատական օգտագործողների տվյալները իրենց խնդրանքով: