Direct- զանգվածային լրատվամիջոցների արշավների ինտերֆեյսում հայտնվեց մի ակնարկ , առաջարկվեց միջին արժեք 1000 ցուցադրության համար: Առաջարկվող գինը կօգնի նախքան արշավը սկսելը որոշել օպտիմալ CPM- ն գովազդային արշավի նպատակներին հասնելու համար:
ԶԼՄ քարոզչության համար օպտիմալ առաջարկի գումարը հաշվելը հեշտ գործ չէ: Յուրաքանչյուր գովազդատու ունի իր սեփական թիրախային լսարանը, կրեատիվի յուրահատուկ հավաքածուն և ցուցադրման պարամետրերի պահանջները: Այժմ Yandex.Direct- ում արշավների ցուցադրման ռազմավարության ստեղծման համար էջում կարող եք տեսնել գնի կանխատեսումը և առաջարկը:
Առաջարկվող գները Direct-ից
Համակարգը ավտոմատ կերպով հաշվարկում է առաջարկվող CPM- ի դրույքաչափը, հաշվի առնելով բոլոր ցուցադրման պարամետրերը, բյուջեն և արշավը: Դուք կարող եք ընդունել համակարգի առաջարկությունը մեկ սեղմումով ` սեղմելով « Սահմանել առաջարկված գին » կոճակը:
Կանխատեսման սանդղակն այժմ հստակ ցույց է տալիս, արդյոք ներկայիս առաջարկը բավական է, որպեսզի ունենան անհրաժեշտ լսարանը արշավի շրջանակներում: Եթե շեշտը կանաչ հատվածում է, ապա զարշավը, ամենայն հավանականությամբ, կկատարի իր սպինային պարամետրերը: Եթե այն գտնվում է դեղին կամ կարմիր հատվածում, ապա այդպիսի միջին գնով հազար ցուցադրությամ համար, արշավն ամենայն հավանականությամբ չի բավականացնի ողջ լսարանին և չի հասնի թիրախային ցուցանիշներին:
Direct-ի ցուցադրման ռազմավարություն
Այսպիսով, թարմացումը թույլ կտա ոչ միայն կանխատեսել գովազդային արշավի լուսաբանումը, այլև ստանալ 1000 ցուցադրման համար ծախսերի կանխատեսումների արժեքը թիրախային լսարանի համար: