2018-ի նոյեմբերից Instagram-ի հրապարակումների ներգրավվածությունն ընկնում է

Սկսած  2018 թվականի նոյեմբերից՝  Ինստագրամում հրապարակումների ներգրավվածությունը գնալով իջնում է: Այսպիսի եզրահանգման է եկել Socialinsider ընկերությունը, որը սոցկայքի ավելի քան 7,4 միլիոն էջ և 31 հազար բրենդ է վերլուծել: Վերլուծաբանները գնահատել են 2014-2019 թվականներինմ արված հրապարակումների ներգրավվածությունը:

 

Հետազոտությունների առանցքային հետևությունն
•  Ներգրավվածության միջին ցուցանիշը (հավանումների և մեկնաբանությունների գումարի հարաբերությունը էջի հետևորդների թվին) մեկ հրապարակման համար ներկայումս կազմում է 2%: Դեռևս մեկ տարի առաջ այդ ցուցանիշը 3% էր:
•    Ներգրավվածության ցուցանիշի անկումը սկսվեց 2018-ի նոյեմբերից, երբ Instagram-ը հայտարարեց ֆեյք էջերի դեմ պայքարի նոր միջոցների մասին:


 

•    Ներգրավվածության ամենաբարձր ցուցանիշները մինչև 5000 հետևորդ ունեցող հաշիվների մոտ են,
•    Կարուսել հրապարակումներն ավելի շատ հավանումներ ու մեկնաբանություններ են ստանում, քան վիդեոներն ու նկարները:
•    100 հազարից ավել հետևորդ ունեցող էջերը տարեկան միջինում 241 հրապարակում են անում: 
•    5000-ից պակաս հետևորդ ունեցող էջերն անում են տարեկան 50-ից պակաս հրապարակումներ:


Իսկ ինչպիսի՞ շարժ եք նկատել ձեր էջերում, արդյո՞ք ձեզ մոտ էլ ներգրավվածությունը նվազել է այս ընթացքում: Եթե ցանկանում եք հասկանալ էջերի առաջմղման գործում hashtag-ի դերը ու իմանալ՝ ինչպիսի հեշթեգներ կիրառել, խորհուրդ ենք տալիս ընթերցել «2019-2020թթ.. ամենատարածված հեշթեգները» բլոգը ևս: