Հավատարիմ հաճախորդներն են ցանկացած ընկերության գոյատևման հիմքը, և չկա որևէ ընդհանուր մեխանիզմ, որով հնարավոր է վերահսկելի դարձնել նրանց վարքը, էմոցիաներն ու որոշումները, սակայն կան հետազոտություններ, որոնց օգնությամբ հնարավոր կլինի նվազեցնել սխալ հարաբերությունների ձևավորման ռիսկը:
Հավատարմության ծրագրեր
Ներդրե՛ք հավատարմության ծրագրեր, որոնք, ըստ հետազոտությունների, ստիպում են մարդկանց մոտ 2 անգամ ավելի ակտիվ գնումներ կատարել: Օրինակները կարող են լինել այպիսին՝
Անձնավորված շփում
Մարդիկ սիրում են, երբ իրենց դիմում են անվամբ կամ որևէ տեղ նշվում է իրենց անունը որպես հաճախորդ: Jounal of Applued Social Psychology-ի կողմից անցկացված հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ անձնավորումը 23%-ով ավել մարդկանց է կարող ներգրավել: Եթե կա անձնավորում, հանուն դրա հաճախորդը պատրաստ է ավել գումար վճարել տվյալ արտադրանքի համար այլ հավասար պայմաններում:
Անսպասելի նվերներ
Գաղտնիք չէ, որ անակնկալները կարող են կտրուկ լավացնել բրենդի նկատմամբ հաճախորդի վերաբերմունքը, սակայն շատերը մինչ օրս ոչ մի նույնիսկ փոքրիկ անակնկալի վրա պատրաստ չեն «ավելորդ» գումար ծախսել: Երբեմն նույնիսկ նվազագույն ծախսերով հնարավոր է ահռելի արդյունքների հասնել: Դա տեղի ունեցավ, օրինակ, «Sweetgreen» ռեստրանի հետ, որի եկամուտը եռակի աճեց այն բանից հետո, երբ ընկերությունն իր վրա վերցրեց այցելուների ավտոկայանատեղի համար արվող վճարումները:
Որակ, ոչ թե քանակ
Մարդկանց ավելի շատ հուզում է ծառայության որակը, այլ ոչ թե մատուցման արագությունը: Նրանք տպավորվում են այն ժամանակ, երբ ծառայությունը լիարժեք է մատուցվել: Միայն արագությունը չի ստիպի նրանց կիսվել դրական կարծիքով մտերիմների հետ:
Հարկավոր են նոր մտքե՞ր, հարցրու՛ հաճախորդներին
Հետազոտությունները հավաստիացնում են, որ 1193 հաջողված ինովացիաների 60%-ը հենց սպառողների կողմից է առաջարկվել: