Յուրաքանչյուր րոպե YouTube- ում վերբեռնվում է 100 ժամ տեսանյութ: Ավելացրեք ամենօրյա հինգ միլիարդ տեսահոլովակները Facebook-ից և 500 միլիոն թվիթեր - ահա գովազդային աղմուկի մասշտաբը, ինչին դիմակայում են ապրանքանիշերը օգտվողների ուշադրությանը արժանանալու համար: Տեսնենք, թե ում է հաջողվել հասնել վիրուսային ազդեցության, ունենալով միլիոնավոր դիտումներ:
Յուրաքանչյուր տեսանյութ ունի վիրուսի սեփական գաղտնիքը, սեփական լսարանը և հետաքրքրությունները: Ընդհանուր չափանիշը նրանց համար հույզերն է: ՓՆտրեք ձեր հաճախորդների վառ զգացմունքները և օգտագործեք դրանք ձեր սեփական գովազդներում: