6 լավագույն վիրուսային տեսանյութերը

Յուրաքանչյուր րոպե YouTube- ում վերբեռնվում է 100 ժամ տեսանյութ: Ավելացրեք ամենօրյա հինգ միլիարդ տեսահոլովակները Facebook-ից և 500 միլիոն թվիթեր - ահա գովազդային աղմուկի մասշտաբը, ինչին դիմակայում են ապրանքանիշերը օգտվողների ուշադրությանը արժանանալու համար: Տեսնենք, թե ում է հաջողվել հասնել վիրուսային ազդեցության, ունենալով միլիոնավոր դիտումներ:

ՈՒրախ մահվան մասին կամ մահանալու հիմար եղանակներ

 

Եղիր հերոս GoPro-ի հետ

 

Մենք հոգ ենք տանում ձեր մասին , ուր էլ որ լինեք— Samsung India Service

 

84 Lumber — մի հանձնվիր ճանապարհին

 

Ստեղծվել է չնայած խոչընդոտների — Budweiser

 

Խոսող խամյակ

 

Յուրաքանչյուր տեսանյութ ունի վիրուսի սեփական գաղտնիքը, սեփական լսարանը և հետաքրքրությունները: Ընդհանուր չափանիշը նրանց համար հույզերն է: ՓՆտրեք ձեր հաճախորդների վառ զգացմունքները և օգտագործեք դրանք ձեր սեփական գովազդներում: