Արհեստական ինտելեկտի դերը մարքեթինգում

 

Թերևս արհեստական ​​ինտելեկտը կփոխի թվային մարքեթինգն այնքան, որքան վերջինս փոխեց ամբողջ բիզնես ոլորտը: Brandon-ի հերթական բլոգում ներկայացնում ենք մարքեթոլոգների մի քանի կանխատեսումներ:

Տնտեսագիտության բարձրագույն դպրոցի հետազոտողները կանխատեսում են, որ մինչև 2025 թվականը AI-ն գործազուրկ կթողնի մարքեթոլոգների մի զգալի մասին: Մասնագիտության մեջ մնացածների համար արհեստական ​​ինտելեկտով աշխատելը կդառնա պարտադիր հմտություն։

HubSpot-ն ակնկալում է, որ AI-ն այնքան կփոխակերպի ոլորտը, որ դրա վրա հիմնված ծառայությունները կզբաղեցնեն  99%-ը:

Unbounce-ը արհեստական ​​ինտելեկտն անվանում է «բալանսավորող», որը կօգնի փոքր բիզնեսին իրենց մարքեթինգը դարձնել նույնքան արդյունավետ, որքան խոշոր կորպորացիաները:

Այս հոդվածում կդիտարկենք AI-ի կիրառման հետևյալ ոլորտները՝

  • բովանդակության ստեղծում և մշակում,
  • համապատասխան առաջարկների ստեղծում,
  • շփում սպառողների հետ՝ չաթ բոտեր և ձայնային օգնականներ,
  • PPC գովազդի և թիրախավորման օպտիմալացում,
  • կդիտարկենք նաև AI-ի այլ օրինակներ մարքեթոլոգների աշխատանքում:
  •  

Ի՞նչ է արհեստական ​​ինտելեկտը և ինչու է այն անհրաժեշտ մարքեթինգում

 

Արհեստական ​​ինտելեկտը համակարգչային ծրագրերի ունակությունն է՝ սովորելու, որոշումներ կայացնելու և մարդուն բնորոշ բաներ անելու։ AI տեխնոլոգիաները բաժանված են չորս ենթաոլորտների՝ մեքենայական ուսուցում, բնական լեզվի մշակում, համակարգչային տեսողության գիտություն և ռոբոտաշինություն։

Արհեստական ​​ինտելեկտի երկու տեսակ կա՝ թույլ և ուժեղ:

Թույլը վաղուց է ստեղծվել։ Սա արհեստական ​​ինտելեկտն է, որն ի վիճակի է լուծել առաջադրանքների սահմանափակ շրջանակ, որոնց համար ստեղծվել է՝ լուսանկարներ մշակել, զրուցել օգտատիրոջ հետ, գուշակել հաճախորդի նախասիրությունները: Թույլ AI-ն մարդկանցից ավելի լավ և արագ է կատարում առաջադրանքները և շարունակաբար բարելավվում է: Այնուամենայնիվ, նա երբեք սկզբունքորեն նոր բան չի սովորի։  

Ուժեղը դեռևս սպասում է մեզ ապագայում: Ուժեղ արհեստական ​​ինտելեկտն ի վիճակի է որոշումներ կայացնել այն իրավիճակներում, որոնց համար այն  պատրաստված չէ:  

 

Թույլ AI-ն երկար ժամանակ օգտագործվում է մարքեթինգում։ Gartner-ի վիճակագրության համաձայն՝ 2015-2019 թվականներին AI օգտագործող ընկերությունների մասնաբաժինը աճել է 270%-ով։ Ընկերությունների 37%-ը, որոնց CIO-ները հարցում են անցկացրել Gartner-ի կողմից, այս կամ այն ​​ձևով օգտագործել են արհեստական ​​ինտելեկտը:

Արհեստական ​​ինտելեկտը մարքեթինգում լուծում է երկու խնդիր՝

  • նվազեցնում է ծախսերը, օրինակ՝ կրճատելով աշխատատեղերը՝ օպերատորների անձնակազմի փոխարեն AI-ով չաթբոտ ներմուծելիս
  • բարձրացնում է արդյունավետությունը. Օրինակ, այն ուսումնասիրում է մեծ քանակությամբ տեղեկատվություն և առաջ քաշում վարկածներ՝ բովանդակությունն ավելի արագ և ճշգրիտ անհատականացնելու համար, քան մարդը:

 

Այժմ անդրադառնանք մարքեթինգային ոլորտներին, որոնք օգտագործում են AI-ն այդ նպատակների համար

 

  1. Բովանդակություն․ արհեստական ​​ինտելեկտը օգտագործվում է բովանդակության արտադրության ծախսերը նվազեցնելու համար: AI-ն ունակ է տեքստեր գրել տվյալների բազաների, տվյալ թեմայի կամ նմանատիպ նյութերի վերլուծության հիման վրա: Արհեստական ​​ինտելեկտը կարող է նաև թեմաներ առաջարկել քոփիրայթերին, պատրաստել հաշվետվություններ և գրել նախագծերի տեքստեր:

The Washington Post-ը 2016 թվականից օգտագործում է Heliograf բոտը՝ օգնելու նրան ավելի արագ հավաքել նորությունները: Սա կիսաավտոմատ համակարգ է, որն աշխատում է խմբագրական թիմի հետ տանդեմում: Սկզբում այն ​​օգտագործվում էր Օլիմպիական խաղերը լուսաբանելու համար՝ լրագրողները պատրաստում էին կաղապարներ, իսկ AI-ն սպորտային իրադարձություններից անմիջապես հետո լրացնում էր կաղապարները տվյալների հետ և արդյունքները հրապարակում տարբեր հարթակներում:

Հետագայում Heliograf-ը սկսեց օգտագործվել ցանկացած կաղապարային նորությունների և նույնիսկ վերլուծական հոդվածների համար։ Խմբագիրները նախօրոք պատրաստում էին կաղապարներ, լրագրողները ստեղծում էին հիմնական արտահայտությունների տվյալների բազա, իսկ բոտը տվյալներ և արտահայտություններ էր մտցնում կաղապարների մեջ և պատրաստում պատրաստի տեքստը կես րոպեից պակաս ժամանակում:

Մեկ այլ օրինակ․ Alibaba Group-ը քոփիռայթերներին փոխարինեց արհեստական ​​ինտելեկտով: Մշակողները ստեղծել են ծրագիր, որը կարող է վայրկյանում գրել 20 հազար տող տեքստ։ Դա անելու համար AI-ն մշակվել է մարդկանց կողմից գրված ավելի քան մեկ միլիոն տեքստերի հիման  վրա: Այժմ, Taobao, Tmall, Mei.com և 1688.com հարթակներում նկարագրություն ստեղծելու համար վաճառողը պարզապես պետք է ապրանքի էջի հղումը տեղադրի և ընտրի պատմողական ոճ: Բոտը կվերցնի արտադրանքի բնութագրերը և կտա նկարագրությունը: Առայժմ այն ​​աշխատում է միայն չինարենով։

  1. Գովազդ և թիրախավորում. AI-ն կառավարում է արշավը մասնագետի փոխարեն

Արհեստական ​​ինտելեկտը օգնում է օպտիմալացնել գովազդը և այն ավելի արդյունավետ դարձնել: Այն երկար ժամանակ օգտագործվում է իրենց համակարգերում Google-ի, Facebook-ի և Yandex-ի կողմից։

Այս ոլորտում վերջին տարվա գլխավոր մեկնարկը Google Performance Max-ն է։ Արհեստական ​​ինտելեկտի համակարգը կառավարում է գովազդը Google-ի բոլոր կայքերում միանգամից։ Օգտագործողը պետք է միայն նյութեր տրամադրի, նկարագրի թիրախային լսարանը և կատարի ևս մի քանի կարգավորում:

Ալգորիթմն ինքնին կհավաքի կրեատիվները և կընտրի ամենաուժեղները, կօպտիմիզացնի քարոզարշավի բյուջեն, կկարգավորի ցուցադրման ժամանակը և կսահմանի թիրախային լսարանը: 

 

Ի՞նչ կլինի հետո

 

Թե՛ խոշոր, թե՛ փոքր ընկերությունները կարող են արհեստական ​​ինտելեկտ օգտագործել իրենց մարքեթինգում։ Առաջինները, որպես կանոն, ունեն ռեսուրսներ սեփական զարգացման համար, մինչդեռ փոքր թիմերն օգտագործում են առանց կոդերի ծառայություններ։

Չնայած AI-ը արագորեն ընդգրկում է մարքեթինգի բոլոր ճյուղերը, միևնույն է, այն դժվար թե ամբողջությամբ փոխարինի մարդկանց:  

«Մենք պետք է նայենք արհեստական ​​ինտելեկտին՝ որպես ենթադրություններ փորձարկելու և մարքեթինգի վրա ծախսված ռեսուրսների վերադարձը առավելագույնի հասցնելու միջոց», - ասել է  Google Unskippable Labs-ի կրեատիվ տնօրեն Նոել Պաաշը: