Թերևս արհեստական ինտելեկտը կփոխի թվային մարքեթինգն այնքան, որքան վերջինս փոխեց ամբողջ բիզնես ոլորտը: Brandon-ի հերթական բլոգում ներկայացնում ենք մարքեթոլոգների մի քանի կանխատեսումներ:
Տնտեսագիտության բարձրագույն դպրոցի հետազոտողները կանխատեսում են, որ մինչև 2025 թվականը AI-ն գործազուրկ կթողնի մարքեթոլոգների մի զգալի մասին: Մասնագիտության մեջ մնացածների համար արհեստական ինտելեկտով աշխատելը կդառնա պարտադիր հմտություն։
HubSpot-ն ակնկալում է, որ AI-ն այնքան կփոխակերպի ոլորտը, որ դրա վրա հիմնված ծառայությունները կզբաղեցնեն 99%-ը:
Unbounce-ը արհեստական ինտելեկտն անվանում է «բալանսավորող», որը կօգնի փոքր բիզնեսին իրենց մարքեթինգը դարձնել նույնքան արդյունավետ, որքան խոշոր կորպորացիաները:
Այս հոդվածում կդիտարկենք AI-ի կիրառման հետևյալ ոլորտները՝
Արհեստական ինտելեկտը համակարգչային ծրագրերի ունակությունն է՝ սովորելու, որոշումներ կայացնելու և մարդուն բնորոշ բաներ անելու։ AI տեխնոլոգիաները բաժանված են չորս ենթաոլորտների՝ մեքենայական ուսուցում, բնական լեզվի մշակում, համակարգչային տեսողության գիտություն և ռոբոտաշինություն։
Արհեստական ինտելեկտի երկու տեսակ կա՝ թույլ և ուժեղ:
Թույլը վաղուց է ստեղծվել։ Սա արհեստական ինտելեկտն է, որն ի վիճակի է լուծել առաջադրանքների սահմանափակ շրջանակ, որոնց համար ստեղծվել է՝ լուսանկարներ մշակել, զրուցել օգտատիրոջ հետ, գուշակել հաճախորդի նախասիրությունները: Թույլ AI-ն մարդկանցից ավելի լավ և արագ է կատարում առաջադրանքները և շարունակաբար բարելավվում է: Այնուամենայնիվ, նա երբեք սկզբունքորեն նոր բան չի սովորի։
Ուժեղը դեռևս սպասում է մեզ ապագայում: Ուժեղ արհեստական ինտելեկտն ի վիճակի է որոշումներ կայացնել այն իրավիճակներում, որոնց համար այն պատրաստված չէ:
Թույլ AI-ն երկար ժամանակ օգտագործվում է մարքեթինգում։ Gartner-ի վիճակագրության համաձայն՝ 2015-2019 թվականներին AI օգտագործող ընկերությունների մասնաբաժինը աճել է 270%-ով։ Ընկերությունների 37%-ը, որոնց CIO-ները հարցում են անցկացրել Gartner-ի կողմից, այս կամ այն ձևով օգտագործել են արհեստական ինտելեկտը:
Արհեստական ինտելեկտը մարքեթինգում լուծում է երկու խնդիր՝
The Washington Post-ը 2016 թվականից օգտագործում է Heliograf բոտը՝ օգնելու նրան ավելի արագ հավաքել նորությունները: Սա կիսաավտոմատ համակարգ է, որն աշխատում է խմբագրական թիմի հետ տանդեմում: Սկզբում այն օգտագործվում էր Օլիմպիական խաղերը լուսաբանելու համար՝ լրագրողները պատրաստում էին կաղապարներ, իսկ AI-ն սպորտային իրադարձություններից անմիջապես հետո լրացնում էր կաղապարները տվյալների հետ և արդյունքները հրապարակում տարբեր հարթակներում:
Հետագայում Heliograf-ը սկսեց օգտագործվել ցանկացած կաղապարային նորությունների և նույնիսկ վերլուծական հոդվածների համար։ Խմբագիրները նախօրոք պատրաստում էին կաղապարներ, լրագրողները ստեղծում էին հիմնական արտահայտությունների տվյալների բազա, իսկ բոտը տվյալներ և արտահայտություններ էր մտցնում կաղապարների մեջ և պատրաստում պատրաստի տեքստը կես րոպեից պակաս ժամանակում:
Մեկ այլ օրինակ․ Alibaba Group-ը քոփիռայթերներին փոխարինեց արհեստական ինտելեկտով: Մշակողները ստեղծել են ծրագիր, որը կարող է վայրկյանում գրել 20 հազար տող տեքստ։ Դա անելու համար AI-ն մշակվել է մարդկանց կողմից գրված ավելի քան մեկ միլիոն տեքստերի հիման վրա: Այժմ, Taobao, Tmall, Mei.com և 1688.com հարթակներում նկարագրություն ստեղծելու համար վաճառողը պարզապես պետք է ապրանքի էջի հղումը տեղադրի և ընտրի պատմողական ոճ: Բոտը կվերցնի արտադրանքի բնութագրերը և կտա նկարագրությունը: Առայժմ այն աշխատում է միայն չինարենով։
Արհեստական ինտելեկտը օգնում է օպտիմալացնել գովազդը և այն ավելի արդյունավետ դարձնել: Այն երկար ժամանակ օգտագործվում է իրենց համակարգերում Google-ի, Facebook-ի և Yandex-ի կողմից։
Այս ոլորտում վերջին տարվա գլխավոր մեկնարկը Google Performance Max-ն է։ Արհեստական ինտելեկտի համակարգը կառավարում է գովազդը Google-ի բոլոր կայքերում միանգամից։ Օգտագործողը պետք է միայն նյութեր տրամադրի, նկարագրի թիրախային լսարանը և կատարի ևս մի քանի կարգավորում:
Ալգորիթմն ինքնին կհավաքի կրեատիվները և կընտրի ամենաուժեղները, կօպտիմիզացնի քարոզարշավի բյուջեն, կկարգավորի ցուցադրման ժամանակը և կսահմանի թիրախային լսարանը:
Թե՛ խոշոր, թե՛ փոքր ընկերությունները կարող են արհեստական ինտելեկտ օգտագործել իրենց մարքեթինգում։ Առաջինները, որպես կանոն, ունեն ռեսուրսներ սեփական զարգացման համար, մինչդեռ փոքր թիմերն օգտագործում են առանց կոդերի ծառայություններ։
Չնայած AI-ը արագորեն ընդգրկում է մարքեթինգի բոլոր ճյուղերը, միևնույն է, այն դժվար թե ամբողջությամբ փոխարինի մարդկանց:
«Մենք պետք է նայենք արհեստական ինտելեկտին՝ որպես ենթադրություններ փորձարկելու և մարքեթինգի վրա ծախսված ռեսուրսների վերադարձը առավելագույնի հասցնելու միջոց», - ասել է Google Unskippable Labs-ի կրեատիվ տնօրեն Նոել Պաաշը: