Աշխատանքի ընդունվելու հարցազրույցը մարքեթոլոգի համար

Ինչպե՞ս պատրաստվել մարքեթինգի ոլորտում հարցազրույցի: Այս հարցը հաճախ են տալիս մարքեթոլոգի թափուր պաշտոնի թեկնածուները։ Սա հատկապես վերաբերում է փորձառու դիմորդներին, ովքեր ցանկանում են ցույց տալ իրենց պրոֆեսիոնալիզմը հարցազրույցի ժամանակ: Հաճախ լավ մասնագետները ձախողում են հարցազրույցը, քանի որ բավարար չափով չեն նախապատրաստվել։ Բրենդոնի բլոգում մարքեթոլոգներին կներկայացնենք մի քանի խորհուրդ աշխատանքային հարցազրույցի պատրաստվելու համար։

Սովորաբար մարքեթոլոգները աշխատանք գտնելու խնդիր չունեն։ Բայց կա հարցազրույցների ժամանակ ձեզ համար բարենպաստ պայմանների շուրջ բանակցելու կարիք։ Հատկապես եթե 100500+ տարվա փորձ չունեք։ Մի քանի պարզ քայլով ձեր հարցազրույցն ավելի հաջողված կլինի․

  • Դրեք ձեզ գործատուի տեղը և հասկացեք, թե ինչ է նա ուզում։ Հայացք դեպի առաջ. ցանկացած բիզնես միշտ ունի նույն հիմնական խնդրանքը` շահույթի ավելացում: Նախապես մտածեք, թե ինչպես կարող եք լուծել այս խնդիրը։ Եվ կենտրոնացեք այն բանի վրա, թե ինչպես կարելի է մեծացնել շահույթը. դա փոխանցեք և՛ հարցազրույցի ժամանակ, և՛ ապագա աշխատանքում հատուկ զբաղվեք շահույթի աճով: Հիշեք. մարքեթինգը շահույթի մասին է, այլ ոչ թե «գեղեցիկ կամ շքեղ գովազդային ստեղծագործությունների»:
  • Հաջորդ քայլը ձեր հմտություններն ու կարողությունները վերանայելն է: Որովհետև եթե գիտես միայն սոցիալական ցանցերում գրառումներ անել կամ նկարներ մշակել Photoshop-ով, ապա դժվար թե կարողանաս որակավորվել մարքեթոլոգի պաշտոնում։
  • Համատեղեք և համեմատեք ձեր սեփական հմտությունները որոշակի աշխատանքի պահանջների հետ: Եվ սկզբում արձագանքեք միայն այն թափուր աշխատատեղերին, որոնց պահանջները բավարարում եք։


Իսկ հաջորդ քայլը լինելու է գործատուի կողմից թեկնածուների ընտրությունը։ Ամենայն հավանականությամբ, այն բաղկացած կլինի մի քանի փուլից՝ թեստավորում, խմբային և անհատական ​​հարցազրույցներ և այլն։

Հետո գալիս է ամենավճռական պահը՝ հարցազրույց այս բիզնեսի ղեկավարի հետ։ Ինչպես նշվեց վերևում, որպեսզի այս փուլը հաջող լինի, ձեզ դրեք զրուցակցի տեղը և մտածեք. «Ի՞նչ է նա ակնկալում ստանալ իմ աշխատանքից»: Իհարկե շահույթ, և ձեզանից նա սպասում է օգնություն այս հարցում: Հետևաբար, դուք պետք է նախապես պատրաստեք պատասխանը։

  • Հավաքեք որքան հնարավոր է շատ տեղեկատվություն այն բիզնեսի մասին, որի հետ ցանկանում եք աշխատել,
  • Պարզեք նրա ապրանքների կամ ծառայությունների առանձնահատկությունները,
  • Պարզեք, թե ինչ ալիքներով են նրանք վաճառում դրանք,
  • Նախօրոք մտածեք, թե ինչպես կարող եք մեծացնել դրամական հոսքերը այս բիզնեսում: Խոսեք ոչ թե այն մասին, թե ինչ եք անելու, այլ այն արդյունքների մասին, որոնց կարող է հանգեցնել ձեր գործունեությունը։ Իսկ սրանք լրիվ տարբեր բաներ են։ Որովհետև, երբ շուկայավարն ասում է. «Մենք գովազդ ենք սկսելու միլիոնավոր լսարանի համար: Եվ մենք կհավաքենք 10,000 հետևորդ»: Ձեռնարկատերին ոչինչ չի ասում, նա լսում է՝ քո հաշվին մի բան կանեմ, հետո կերևա։ Ուստի միշտ հիշեք ձեր ապագա գործատուի կամ հաճախորդի խնդրի լուծումը։ Եթե ​​դուք պատճառաբանված ու պատրաստված պատասխան տաք, ապա դա ձեզ արդեն մեկ քայլով կբարձրացնի մնացած թեկնածուներից։


Իսկ այսքանից հետո մնում է միայն շնորհավորել աշխատանքի անցնելու կապակցությամբ։ Ցանկացած ոլորտ ունի իր պահանջները և մասնագետները պետք է ձգտեն բավարարել դրանք։ Մնացե՛ք Բրենդոնի բլոգի հետ մարքեթինգի ոլորտի ամենանուրբ գաղտնիքները բացահայտելու համար, հետևեք նորություններին, իսկ «Աշխատանքի ժամանակակից ձևաչափեր» բլոգում բացահայտեք աշխատանքի՝ ձեր երազանքների ձևաչափը։