Ամսեկան 1.5 միլիարդ օգտատերեր YouTube-ում տեսանյութեր են դիտում և դրա վրա օրական ծախսում են միջինը մեկ ժամ: Ընկերությունները չեն կարող իրենց թույլ տալ անտեսել այս հարթակը որպես տրաֆիկի աղբյուր: Եթե ձեր բիզնեսը YouTube-ում դեռ չունի ալիք, խորհուրդ ենք տալիս բացել:
Ինչի՞ց սկսել: Մտածեք այն մասին, թե ինչ կարող եք պատմել, որպես փորձագետներ ի՞նչ տեղեկություններով կարող եք կիսվել: Կարող եք ուղղակի կրթական տեսանյութ պատրաստել ձեր արտադրանքի վերաբերյալ կամ ցույց տալ թե ինչպես է աշխատում ձեր թիմը:
YouTube-յան ալիքի ստեղծումը նման կարևոր դեր չի խաղում, ինչպես Facebook-յան բիզնես էջի ետնանկարը: Տեսանյութերը ավելի շատ են ուշադրություն գրավում այստեղ, քան ալիքի ստատիկ ետնանկարը: Բայց այն նույնպես օգնում է բրենդավորել ալիքը, հաղորդագրություն փոխանցել օգտվողներին և հետևորդներ ավելացնել:
Եթե դուք YouTube-ում արդեն ունեք հիանալի ետնանկար, ապա երբեմն պետք է փոփոխություններ մտցնեք և թարմացնեք այն: Ինչպե՞ս հեշտությամբ դա անել և որտեղի՞ց վերցնել գաղափարներ, այդ մասին կխոսենք այս հոդվածում:
Չափսերը կախված են հարթակից: Բանները, որը դուք տեսնում եք մոնիտորի վրա զգալիորեն տարբերվում է նրանից, ինչ դուք տեսնում եք հեռախոսի էկրանին: Ահա մի փոքրիկ ուղեցույց.
Տեքստը պետք է տեղադրվի բանների կենտրոնում, այդ դեպքում այն չի կտրվի տարբեր սարքերում: Եթե ցանկանում եք ավելացնել լոգո, ապա այն տեղադրեք «անվտանգ տարածքում»: Հետևեք Google-ի առաջարկներին.
YouTube-յան ալիքի լավ ետնանկարը ևս մեկ հնարավորություն է պատմելու ձեր ընկերության մասին մարդկանց, ովքեր այցելում են ձեր էջ: Դրա համար ետնանկարը պետք է լինի՝
2. TripAdvisor B2B
3. Tasty
4. Airbnb
5. Lego
6. BigThink
7. LinkedIn