Facebook-ը ավարտել է Facebook Attribution գործիքի բետա-թեստավորումը մարքեթոլոգների համար, որը կօգնի նրանց վերլուծել արշավի ազդեցությունը օգտվողների գործողությունների վերաբերյալ (տեսանյութերի դիտում, կայք այցելություն եւ այլն):Այժմ այն անվճար հասանելի է գովազդատուների համար բիզնես-մենեջերում «Измерение и отчет» բաժնում :
Facebook Attribution օգտագործում է մեքենայի ուսուցում, հաշվի համար պլատֆորմների գովազդի լրացուցիչ փոխակերպումների համար: Հաշվետվությունները ապահովում են սարքերի միջև փոխակերպման արտացոլումը (ստորև բերված է օրինակ), վճարովի, օրգանական և ուղղակի աղբյուրներից գնումների մասին տեղեկությունները, ինչպես նաև փոխարկման և այցի ցուցանիշները, որոնք կոտրվել են աղբյուրի կողմից: