
Այսօրվա թվային աշխարհում միայն «գովազդ արեցի ու սպասում եմ» մոտեցումը այլևս չի աշխատում։ Եթե զբաղվում եք մարքեթինգով, վեբ կայքերի պատրաստմամբ կամ ղեկավարում եք գործարար թիմ, ապա դուք հաստատ գիտեք՝ հաջողության բանալին մանրուքների մեջ է։ Իսկ Google Ads-ը հզոր գործիք է, որը, ճիշտ կիրառելու դեպքում, կարող է ձեր գովազդը վերածել գերհզոր շարժիչի՝ բարձր CTR-ով և կոնվերսիաներով։
Եկե՛ք խորանանք մի քանի առաջադեմ տակտիկայի մեջ, որոնք կարող են բառացիորեն նոր շունչ հաղորդել ձեր արշավներին։
1. Ճիշտ մարդուն՝ ճիշտ պահին. Պատկերացրե՛ք, դուք կանգնած եք մարդաշատ հրապարակում ու գոռում եք՝ «Ում պետք է կայք, դիմեք ինձ»։ Ինչքա՞ն է հավանականությունը, որ հենց այդ պահին ձեզ կլսի մի մարդ, ով հենց այդ պահին մտածել է կայք ունենալու մասին։ Բնականաբար՝ ցածր։ Հիմա պատկերացրե՛ք, որ ունեք հնարավորություն գտնելու հենց այն մարդկանց, ովքեր վերջին օրերին փնտրել են «բիզնես կայք», «օնլայն խանութ» կամ «landing page»։ Google Ads-ը դա թույլ է տալիս՝ in-market audiences և custom intent խմբերի միջոցով։ Թիրախավորեք լսարաններ, որոնք արդեն հետաքրքրված են ձեր առաջարկով։
2. Խելացի հիմնաբառեր. ոչ թե «մարքեթինգ», այլ «մարքեթինգային ծառայություն սկսնակ բիզնեսի համար»․ ձեր հիմնաբառերն աշխատում են ճիշտ այնպես, ինչպես ձկնորսի կարթը։ Ընդհանրական բառերով՝ շատ «ձուկ» կբերեք, բայց ոչ այն մեկը, որն ուզում եք։ Իսկ long-tail հիմնաբառերը՝ երկար ու կոնկրետ արտահայտությունները, բերում են հենց այն օգտատիրոջը, ով իսկապես փնտրում է ձեր ծառայությունը։
Խորհուրդ․ օգտագործե՛ք Dynamic Keyword Insertion (DKI)՝ հիմնաբառը ավտոմատ մտցնելու գովազդի վերնագրի մեջ։ Այդպես օգտատերը կտեսնի հենց այն բառը, որ փնտրել է, ու կմտածի՝ «Ասես ինձ համար գրված լինի»։
3. Գովազդային տեքստի հոգեբանական ուժը․ մտածե՛ք այսպես. մարդիկ չեն փնտրում «ծառայություններ»․ նրանք փնտրում են լուծում իրենց խնդիրներին։ Օրինակ՝ մի բան է գրել՝ «Պատրաստում ենք կայքեր», իսկ այլ բան է գրել՝ «Ձեր բիզնեսը դեռ կայք չունի՞։ Մենք ունենք լուծում»։ Երկրորդ տարբերակը խոսում է ցավի կետի մասին։
Խորհուրդ․ աշխատե՛ք տարբեր վերնագրերով, փորձարկե՛ք տարբեր կոչեր՝ «Սկսիր հիմա», «Ստացիր անվճար խորհրդատվություն», «Պատվիրիր՝ մինչև -20% զեղչով»։ Դա նման է դեմ առ դեմ խոսակցությանը՝ երբ նայում ես հաճախորդի աչքերին ու ասում՝ «Ես հասկանում եմ քո խնդիրը»։
4. Landing page-ը՝ այն պահը, երբ խաղը կորցնում կամ շահում ես․ եկե՛ք անկեղծ լինենք։ Հաճախ դուք կարող եք ունենալ հիանալի գովազդ, բարձր CTR, բայց երբ օգտատերը մտնում է կայք՝ փախչում է, ասես սխալ հասցե է գտել։ Landing page-ը պետք է լինի արագ, հստակ, ներգրավող։ Պատկերացրեք այն որպես խանութի մուտք՝ եթե անմխիթար է, նույնիսկ զեղչերն օգուտ չեն տալիս։
Խորհուրդ. Տեղադրե՛ք UTM նշաններ, չափե՛ք արդյունքները, օպտիմալացրե՛ք էջը՝ հատկապես բջջային տարբերակի համար։ Ձեր կայքը պետք է տպավորություն թողնի արդեն առաջին 3 վայրկյանում։ Այո՛, միայն 3։
5. Remarketing. երկրորդ շանս՝ ճիշտ պահին․ կան հաճախորդներ, ովքեր մտնում են, նայում են ու գնում են՝ առանց կոնվերսիայի։ Բոլորս էլ ունենք նման այցելու։ Բայց ահա remarketing գործիքը տալիս է այն կախարդական հնարավորությունը՝ հետ կանչել մարդուն։ Հիշեցրե՛ք ձեր մասին, նոր առաջարկով՝ ինչպես, օրինակ՝ «Վերադարձիր ու ստացիր 10% զեղչ»։
Խորհուրդ. ստեղծե՛ք remarketing արշավներ՝ ըստ գործողության. օրինակ՝ մարդիկ, ովքեր այցելել են կայքի որևիցե, բայց չեն գրանցվել։
Արդյունքները կախված են դետալներից, ոչ միայն բյուջեից․ Google Ads-ը նման է երաժշտական գործիքի․ եթե միանգամից ճիշտ նվագեք, հնարավոր է հաջողություն ունենաք, բայց եթե սովորեք նրբություններն ու սկսեք տիրապետել նոտաներին՝ կարող եք իրական համերգ կազմակերպել։ Արժե փորձարկել, վերլուծել, և ևս մեկ խորհուրդ՝ մի վախեցեք փոփոխություններից։ Երբ գտնեք ձեր բիզնեսի համար աշխատող «հաղթող բանաձևը»՝ արդյունքները կխոսեն ձեր փոխարեն։ Այս երկուշաբթիից սկսե՛ք թեստավորել այս տակտիկաները։ Ձեր հաջորդ լավագույն արշավը գուցե հենց դրա հետևում է։