
Երբևէ մտածե՞լ եք, որ բրենդն էլ կարող է «հիվանդանալ»։ Սկզբում ամեն ինչ հրաշալի է՝ լսարանը սիրահարված էր, վաճառքները աճում էին, մեկնաբանությունները՝ ոգեշնչող։ Բայց հետո ինչ-որ բան փոխվեց։ Ոչ մի զգալի բան՝ ուղղակի մարեց այդ կայծը։ Հետաքրքրությունը պակասեց, հաճախորդները լուռ հեռացան, իսկ դուք կանգնած եք թուլացած բրենդի կողքին՝ փորձելով հասկանալ, թե երբ սկսվեց այս փոթորիկը։
Սա է բրենդի ճգնաժամը։ Բայց նախքան հուսահատվելը՝ հիշեք․ աշխարհի ամենամեծ բրենդներն էլ երբևէ անցել են այս փուլով։ Apple-ը, օրինակ, երբեք չէր վերածնվի առանց 90-ականների ճգնաժամի, իսկ LEGO-ն՝ առանց իր պատմական կորուստների։
Դա հաճախ վերածննդի նախերգանքն է։ Եվ ահա ինչպես կարելի է հաղթահարել այս փուլը՝ քայլ առ քայլ․
1. Ուշադիր լսեք՝ առանց պատրանքների․ Ճգնաժամի ժամանակ ամենադժվարը իրականությունը ընդունելն է։ Բայց հենց դա է առաջին քայլը դեպի ապաքինում։ Հարցրեք ինքներդ ձեզ՝ ինչն է փոխվել։ Ի՞նչն է պակասում։ Որտե՞ղ ենք մենք կորցրել կապը լսարանի հետ։ Երբեմն բրենդը պարզապես կորցնում է իր թարմությունը։ Այստեղ կարող է օգնել մասնագիտական «բժշկի»՝ բրենդինգային ընկերության օգնությունը, որը կողմնակալություն չունի ու կասի ճշմարտությունը։
2. Վերաիմաստավորեք՝ ով եք դուք իրականում․ Հարցրեք ձեր բրենդին՝ «Ո՞վ եմ ես»։ Շատ բրենդներ կորցնում են իրենց ինքնությունը, ինչպես մարդիկ, ովքեր տարիներով ապրում են նույն ռեժիմով ու մոռանում՝ ինչու են ապրում։ Իսկ ձեր լոգոն դեռ խոսու՞մ է ձեր մասին։ Գույները, տոնայնությունը, խոսքի ոճը՝ արդյոք դեռ «կապվու՞մ են» ձեր լսարանի հետ։ Որոշ դեպքերում նույնիսկ փոքր թարմացումը կարող է հրաշք գործել։ Դիտարկեք՝ թարմացնել լոգոն, ավելացնել նոր շեշտադրումներ՝ առանց կորցնելու բնույթը։ Օրինակ՝ Pepsi-ն իր լոգոն վերափոխեց, բայց պահպանեց իր ժառանգության ոգին։
3. Խոսեք այնպես, որ հասկանան ու սիրեն ձեզ․ Ճգնաժամի ընթացքում շատ բրենդներ սկսում են ավելի շատ խոսել իրենց մասին, քան լսել լսարանին։ Բայց իրական փոխհարաբերությունները սկսվում են լսելուց։ Ո՞վ է ձեր լսարանը։ Ինչպե՞ս է նա խոսում, ինչի՞ց է վախենում, ինչի՞ց ոգեշնչվում։ Փորձեք ձեզ դիրքավորել ոչ թե որպես վաճառող, այլ՝ որպես օգնող ընկեր։ Ձեր հաղորդագրությունը պետք է հնչի պարզ, մարդկային, անմիջական։ Որպես օրինակ, Dove-ը տարիներ շարունակ խոսեց գեղեցկության նոր ընկալման մասին՝ փոխելով լսարանի ինքնավստահությունը։ Դա պարզապես ապրանք չէր, այլ՝ գաղափար։
4. Թարմացեք ոչ միայն դրսից, այլ նաև ներսից․ Երբեմն մենք մտածում ենք՝ ճգնաժամը կանցնի, եթե փոխենք փաթեթավորումը։ Բայց իրական խնդիրը բովանդակության մեջ է։ Նոր ռազմավարություն մտածելը նման է տան նոր հիմք կառուցելուն։ Այստեղ անհրաժեշտ է համարձակություն․ փորձել նոր մարքեթինգային մոտեցումներ, թվային արշավներ, նույնիսկ նոր պրոդուկտներ։ Բայց սա նաև ներքին աշխատանք է։ Արդյո՞ք ձեր թիմը հավատում է բրենդին։ Արդյո՞ք բոլորը հասկանում են՝ ինչի համար են աշխատում։
5. Հավատացեք ու մի հանձնվեք․ Բրենդի վերականգնումը մի գիշերում չի լինում։ Դա մարաթոն է, ոչ թե սփրինթ։ Հետևողականությունը, անընդհատ վերլուծությունն ու նոր մարտավարությունների փորձարկումը դարձնում են բրենդը կայուն։ Եվ ամենակարևորը՝ հավատքը։ Եթե դուք հավատում եք բրենդին, մի օր լսարանն էլ կվերադառնա։ Ճգնաժամը պարզապես մի պահ է՝ հիշեցնելու համար, թե իրականում ով եք։
Ճգնաժամը կարող է ցավոտ լինել, բայց նաև՝ մաքրող։ Դա բրենդի «բարեմաքրումը» կարող է լինել՝ վերափոխման հզոր սկիզբը։ Վստահեք մասնագետներին, դիմեք ժամանակակից բրենդինգի ծառայությունների, թարմացրեք լոգոյի դիզայնը, աշխատեք բրենդինգային ընկերության հետ և թույլ մի տվեք, որ ճգնաժամը դառնա վերջ։ Այն կարող է լինել նոր սկիզբ։