Լավագույն YouTube-յան ալիքների 31 օրինակներ բիզնեսի համար
Շատ խոշոր ընկերություններ ստեղծում են YouTube-յան ալիք հաճախորդների ներգրավման համար. Coca-Cola- ն իր մասին հիշեցնում է Ամանորի տոների ժամանակ, իսկ Red Bull- ը ամեն օր ավելացնում է մի քիչ էքստրիմ:
Իրենց ոլորտներում լավագույն ալիքների մասին հոդված: Լավագույնը, բայց ոչ իդեալական. յուրաքանչյուր ընկերություն ունի վիդեոկոնտենտ ստեղծելու իր սեփական մոտեցումը: Յուրաքանչյուրը ունի դրական և բացասական կողմ, այնպես որ ընտրության չափանիշները հետեւյալն են.
Կոնտենտը օգտակար և հետաքրքիր է դիտողների համար:
Կոնտենտը ստեղծում է դրական տպավորություն ընկերության մասին և օգնում է վաճառքի հարցում:
Տեսանյութերը հիմնականում դրական գնահատականներ են հավաքում:
Յուրաքանչյուր ոլորտից վերցվել է մի քանի ընկերություններ, որպեսզի համեմատենք առաբելությունները և թերությունները: Եվ ցույց տալու համար, որ նույնիսկ եթե դուք ձեր ոլորտում լավագույններից մեկն եք, ապա դուք դեռ կատարյալ չեք:
Խոհարարություն
Heinz
Maggi
Петелинка
Miratorg
Knorr
Ռիթեիլ
DNS
«Эльдорадо»
«М. Видео»
PopMusicRu
Sportmaster
Կրթություն
Нетология
ИНТУИТ
GeekBrains
SM Films
Skyeng
Skillbox
Խաղեր
Clash Royale
World of Tanks
«Игромания»
PlayGround.ru
Ժամանց
Stand-Up Club #1
КВН
RADIO TAPOK
«Афиша»
Ընկերություններ-բրենդներ
Додо Пицца
Яндекс
Касперский
Nikon
Boston Dynamics
SpaceX
Samsung
Եզրակացություն
Սննդի հետ կապված ընկերությունները պատրաստում են:
Մանրածախ առևտրով զբաղվողները ներկայացնում են իրենց ապրանքները
Կրթական ընկերությունները դասավանդում են:
Խաղի արդյունաբերությունը հանգեցնում է զվարճանքի:
Իսկ բրենդային ընկերությունները խոսում են իրենց մասին կամ հայտարարում են ինչ-որ բան:
Ընկերություններից շատերին անդրադարձել ենք, որպեսզի ցույց տալնք, որ նույնիսկ խոշոր ընկերությունները կարող են թերություններ ունենալ: Եթե դուք պատրաստվում եք թողարկել ձեր ընկերության համար ալիք, մտածեք հետաքրքիր առավելություններ, նոր վերնագրերով կամ պարզապես նկարեք ավելի լավ, քան մյուսները: Մի խոսքով, տարբերվեք: