Փետրվարի 6-ին Իլոն Մասկը ուղիղ եթերում Տեսլա ուղարկեց տիեզերք: Այն կթռչի արբանյակի վրա, արևի շուրջ գտնվող ուղղահայաց ուղեծրով: Այսպիսով SpaceX ընկերությունը փորձարկում է նոր Falcon Heavy հրթիռի հնարավորությունը, որպեսզի ուղեծիր ուղարկի ծանր արբանյակներ և տիեզերանավ գործարկի, որոնք ոչ մի այլ հրթիռ չի կարող բարձրացնել:
Տեսլայի մեկնարկը ի սկզբանե երկրորդական առաքելություն էր, բայց մարքեթինգի և PR-ի տեսանկյունից դա շատ լավ քայլ է: Հրթիռի մասին գրեցին բոլոր խոշոր լրատվամիջոցները:
Այս ալիքի վրա մենք հիշեցինք, թե ինչպես այլ բրենդները օգտագործեցին տիեզերքը գովազդում:
2001թ.-ին Pizza Hut ընկերությունը սալյամիով պիցցա առաքեց միջազգային տիեզերակայան: Այս պիցցան դարձավ առաջինը տիեզերքում: Ի դեպ, նախնական պիցցան պետք է պատրաստվեր պեպերոնիով, սակայն չկարողացավ գոյատևել մինչև 60 օրվա փորձարկումները:
Ամերիկյան RadioShack ընկերությունը, որը վաճառում է էլեկտրոնիկա 2001թ.-ին նկարեց գովազդ Հայրերի օրվա պատվին: Գովազդում տիեզերագնաց Յուրի Ուսաչևը անսպասելի նվեր է ստացել իր դստեր կողմից՝ խոսող նկարի շրջանակ:
2009 թվականին Toshiba-ն ստրատոսֆերա ուղարկեց սովորական աթոռ և ցույց տվեց, թե ինչպիսի հիանալի տեսարաններ են բացվում մեր մոլորակից: Նույնքան հստակ և գեղեցիկ, ինչպես նոր HD հեռուստացույցում:
«Մենք օգնում ենք մարդկանց լուծել խնդիրները մոլորակում և դրանից դուրս»: Այս կարգախոսի ներքո 2016թ.-ին Lowe’s Innovation Labs-ը տիեզերք է ուղարկել 3D տպիչ: Նրա առաքելությունն էր տպել գործիքներ և այլ դետալներ տարածության մեջ աշխատելու համար:
Գովազդում ընկերությունը համեմատում է, թե ինչպես է անցնում սովորական օրը երկրի վրա և տիեզերքում: