
YouTube-ի տրենդների վերլուծաբան Էռնեստ Պետին հրապարակել է իր ամենամսյա հաշվետվությունը ամենատարածված տեսանյութերի մասին: Հուլիսին առավելագույն աճը նկատվել է երեք տարբեր սյուժեներով տեսանյութերում:
Նման տեսանյութերի հեղինակները վայրի բնության գոյատևման հմտությունները ցուցադրում են առանց ժամանակակից գործիքների: Նրանք անհրաժեշտ ամեն ինչ ստեղծում են իրենց ձեռքերով, հիմնականում օգտագործելով քար և փայտ:
2017-ի սկզբում նմանատիպ տեսանյութերի դիտումների քանակը աճել է 248%-ով:
Բավականին յուրօրինակ ժանր է դարձել SIMS 4-ի հերոսներին վերափոխելու մարտահրավերները: Բաժանորդները վիդեոբլոգերներին ուղարկում են իրենց չափազանց անտարբեր ֆրանկեշտեյններին, իսկ նրանք փորձում են ուղղել իրենց արտաքին տեսքի «բնածին» թերությունները, միաժամանակ մեկնաբանելով գործընթացը:
Վերջին տարում հետաքրքրվածությունը ավելացել է 4,5 անգամ:
Մարտահրավերների թեմայի փոփոխությունը դարձան տեսահոլովակները, որոնցում վիդեոբլոգերները կատարում են իրենց հետևորդների հրահագները: Շատ հաճախ ալիքի այցելուների շրջանում անցկացվում է հարցում` օրիգինալ մտքեր հայտնաբերելու նպատակով, որից հետո ալիքի հեղինակը այդ մասին ռեպորտաժ է նկարում:
Տարվա սկզբում նմանատիպ տեսանյութերը հավաքում էին ավելի քան 100 մլն դիտում: