Սուրճի բիզնեսն այսօր ամբողջ աշխարհում համարվում է ամենամրցակցայիններից մեկը: Մարդը տարեկան կտրվածքով օգտագործում է ավելի քան 2 կգ սուրճ, որի զգալի մասը՝ սրճարաններում: Խոշոր քաղաքներով շրջելիս՝ ամեն քայլափոխի հանդիպում ենք սուրճի խանութներ, սրճարաններ, շրջիկ կետեր, որոնք գրեթե միշտ լիքն են հաճախորդներով, ուստի զարմանալի չէ, որ այս ոլորտում լուրջ է պետք վերաբերել մարքեթինգին՝ հաճախորդներին չկորցնելու համար:
Տեսնենք, թե ինչ հնարքներ են կիրառում արտադրողները մրցակիցներից տարբերվելու համար՝ ուսոմնասիրելով մի քանի Coffee shop-երի օրինակներ:
Արդեն վաղուց շատ սրճարաններում հաճախորդներին գրավում են ձևավորված սուրճերով, որոնք մասնագետները զարդարում են ձեռքով: Բայց տեխնոլոգիան այստեղից էլ հեռու չմնաց, ու սկսեցին կիրառվել սուրճի վրա տպագրություն իրականացնող սարքեր, որոնք փրփուրին են կարողանում փոխանցել ցանկացած նկար: Սա, անվանական ու ձևավոր բաժակները, անվճար հյուրասիրությունները սուրճ պատվիրելու դեպքում արդեն նորություն չեն, և ընկերությունները ստիպված են անընդհատ նոր ու ավելի հետաքրքիր բան մտածել:
Analog Coffee, Կանադա
Այստեղ այցելուներին ոչ միայն ավանդական սրճեփներով պատրաստված սուրճ են առաջարկում, այլև պատմում են սուրճի ամենայուրահատուկ տեսակների, դրանց բովման եղանակների մասին: Սուրճ պատրաստողը՝ բարիստան, ոչ միայն սուրճ է առաջարկում, այլև պարբերաբար պատմում է պատմություններ ու անց կացնում համտեսներ: Իրենց գործում իրական պրոֆեսիոնալների շնորհիվ այս հաստատությունը միշտ լեցուն է հաճախորդներով:
Իսկ եթե հետաքրքրված եք խմիչքների շշերի դիզայնով, սեղմելով այս հղմանը՝ կտեսնեք, թե ինչ հետաքրքիր լուծումներ են գտել ալկոհոլային խմիչքների արտադրողները սահմանափակ քանակությամբ արտադրված շերի վաճառքը խթանելու համար: