Brandon - Facebook-ը կզգուշացնի, որ դուք պատրաստվում եք կիսվել հնացած նյութով

Facebook-ը կզգուշացնի, որ դուք պատրաստվում եք կիսվել հնացած նյութով

Дата: 30.06.2020

Շատ հաճախ ապատեղեկատվությունը տարածվում է սոցկայքերի միջոցով, ու երբեմն դրա պատճառը լինում է այն, որ մարդիկ սկսում են կիսվել արդեն հնացած նյութերով: Օրինակ՝ երբ ամիսներ առաջ կորած և գտնված երեխայի հրապարակումներով մարդիկ սկսում են կիսվել, դա բերում է անհանգստությունների նոր ալիքի: Եվ այսպես ցանկացած ոլորտի նորության ուշ տարածումը կարող է բերել բացասական հետևանքների: Ֆեյսբուքը սկսում է գործարկել իր նոր թարմացումը՝ օգտատերերը կզգուշացվեն, որ պատրաստվում են կիսվել հին նյութով: Երբ մարդը կցանկանա կիսվել այնպիսի հրապարակմամբ, որը արվել է ավելի քան 90 օր առաջ, սոցկայքը կզգուշացնի, որ տվյալ կոնտենտը հնացած է: 

Կարդալ ավելին
Brandon - YouTube-ում ստեղծվել է արշավի նոր տեսակ՝ Video action campaigns

YouTube-ում ստեղծվել է արշավի նոր տեսակ՝ Video action campaigns

Дата: 24.06.2020

YouTube-ում հայտնվել է գովազդի նոր տեսակ՝  Video action campaigns: Ինչպես հայտնում են Google-ի բլոգում՝ գովազդի այս տեսակը կօգնի մեծացնել կոնվերսիաների քանակը: Հիշում եք, չէ՞, գովազդի յուրաքանչյուր տեսակ նախատեսված է կոնկրետ նպատակին հասնելու համար, և այս մեկն էլ բացառություն չէ:

Կարդալ ավելին
Brandon - Ի՞նչ նկարներ են մարդիկ ամենից շատը փնտրել ինքնամեկուսացման ընթացքում

Ի՞նչ նկարներ են մարդիկ ամենից շատը փնտրել ինքնամեկուսացման ընթացքում

Дата: 23.06.2020

Անգամ մեր նախորդ նյութերից արդեն պարզ է դարձել, որ ինքնամեկուսացումը շատ է ազդել մարդկանց՝ համացանցում անցկացրած առօրյայի վրա: Նրանք համաճարակի տարածման հատկապես սկզբում միանգամայն փոխեցին իրենց վարքը, քանի որ նախ կոնտենտի մեծ մասը սկսեց վերաբերել կորոնավիրուսին, բացի այդ՝ մարդիկ սկսեցին աշխատել տնից կամ դադարեցրին աշխատել ընդհանրապես, ինչի հետևանքով ավելի շատ ազատ ժամանակ սկսեցին ունենալ: Վերջինիս արդյունքում էլ կտրուկ մեծացավ բջջային հավելվածներից օգտվողների, օնլայն կինոթատրոններին բաժանորդագրվողների, օնլայն թրեյնինգներին մասնակցողների թիվը: 

Կարդալ ավելին
Brandon - 5 խորհուրդ ճգնաժամային իրավիճակում սոցկայքերը կառավարելու համար

5 խորհուրդ ճգնաժամային իրավիճակում սոցկայքերը կառավարելու համար

Дата: 23.06.2020

Պանդեմիայի պայմաններում սոցկայքերում բիզնես էջեր ունեցողները հայտնվեցին 2 իրավիճակներում՝ որոշ էջեր առհասարակ դադարեցին հաղորդագրություններ ստանալ և առաջացավ հաճախորդների խիստ պակաս, իսկ մյուսների էջերը թնդում էին բացասական հաղորդագրություններից, քանի որ հանկարծակիի գալով ստեղծված իրավիճակից՝ չէին կարողացել պատշաճ սպասարկում իրականացնել, ինչը բերել էր նամակների և մեկնաբանությունների մեծ հոսքի: Ինչպե՞ս վերահսկել սոցկայքերում էջերի աշխատանքը, կիմանաք՝ ընթերցելով մեր այսօրվա բլոգը:

Կարդալ ավելին
Brandon - Մարքեթոլոգի բառարանը. 100+ տերմին ինտերնետ-մարքեթինգով հետաքրքրվողների համար (Մաս 10)

Մարքեթոլոգի բառարանը. 100+ տերմին ինտերնետ-մարքեթինգով հետաքրքրվողների համար (Մաս 10)

Дата: 19.06.2020

Հիշու՞մ եք Բրենդոնի բլոգի այդքա՜ն սիրված «Մարքեթոլոգի բառարանը» բաժինը: Ուրախ ենք տեղեկացնել, որ այն վերսկսում ենք նոր տերմիններով: Հիշեցնենք, որ Բրենդոնի նպատակն է բիզնեսի սեփականատերերին, սկսնակ ու փորձառու մասնագետներին և պարզապես ինտերնետ-մարքեթինգով հետաքրքրված մարդկանց համար գոնե ամենից տարածված տերմինները դարձնել հասկանալի, քանի որ անգամ եթե որևէ կապ չունեք մարքեթինգի հետ, այս բլոգում հաստատ կգտնեք տերմիններ, որոնք կհանդիպեն ձեզ ինչպես մասնագետների հետ շփման ժամանակ, այնպես էլ առօրյա կյանքում: Ուստի դրանցից մի քանիսը, որոնք կօգնեն լինել նույն ալիքի վրա ոլորտի մասնագետների հետ:

Կարդալ ավելին
Brandon - Facebook-ի ալգորիթմին դուր գալու հնարքներ (մաս 2)

Facebook-ի ալգորիթմին դուր գալու հնարքներ (մաս 2)

Дата: 17.06.2020

Սոցկայքերում հրապարակում անելն այնքան պարզ չէ, որքան թվում է, քանի որ կան բազմաթիվ կանոններ, որոնք հստակ հրապարակվում են կայքում և ենթակա են պարտադիր կատարման, ու բացի դրանից կան նաև ալգորիթմներ, որոնք ամբողջությամբ չեն կարող բացահայտվել ոչ մի օգտատիրոջ կողմից: Այս պարագայում մնում է հնարավորինս շատ փորձել հասկանալ՝ ինչ է դուր գալիս սոցկայքերին և ինչպես է հնարավոր հավաքել շատ ցուցադրություններ և արձագանքներ: Այսօր կներկայացնենք ևս մի քանի հնարք, որոնց շնորհիվ հնարավոր կլինի գրավել առավել բարձր օրգանիկ արդյունքներ:

Կարդալ ավելին
Brandon - Facebook-ը թեստավորում է Վիկիպեդիայի բլոկի տեղադրումը որոնման մեջ

Facebook-ը թեստավորում է Վիկիպեդիայի բլոկի տեղադրումը որոնման մեջ

Дата: 12.06.2020

Ի՞նչ եք դուք ամենաշատը որոնում Ֆեյսբուքում. մարդկանց մեծ մասը ամենաշատը որոնում է այլ մարդկանց անձնական էջերը, իսկ երկրորդ տեղում բիզնես էչերն են: Այժմ Ֆեյսբուքի կողմից թեստավորվում է մի թարմացում, որի շրջանակներում որոնման արդյունքում կկերևա նաև Wikipedia-ի արդյունքներով բլոկ: Այս նոր պանելը շատ նման է դեռևս 2012-ին Գուգլի կողմից ստեղծված գիտելիքների բլոկին: 

Կարդալ ավելին
Brandon - Facebook-ի ալգորիթմին դուր գալու հնարքներ

Facebook-ի ալգորիթմին դուր գալու հնարքներ

Дата: 11.06.2020

Որքան էլ հարթակները ժխտեն, որ փորձում են անել ամեն բան, որպեսզի մարդիկ դիմեն վճարովի գովազդին, միևնույն է իրականում այլ պատկեր է նկատվում: Մարդիկ փորձում են բարելավել իրենց էջի ցուցանիշները՝ գտնելով հնարքներ, որոնց միջոցով «դուր կգան» ֆեյսբուքյան ալգորիթմին, և հրապարակումը կտեսնեն ավելի շատ օգտատերեր: Ահա հնարքներ, որոնք կօգնեն բարելավել Ինստագրամում և Ֆեյսբուքում արված հրապարակումների ծածկույթը:

Կարդալ ավելին
Brandon - Facebook-ի թարմացումները վիճակագրության բաժնում և Messenger-ում

Facebook-ի թարմացումները վիճակագրության բաժնում և Messenger-ում

Дата: 11.06.2020

Facebook-ը պարբերաբար թարմացնում է իր գործիքակազմը, որպեսզի օգնի բիզնեսի սեփականատերերին լիարժեք վստահել այս հարթակին՝ որպես առաջխաղացման էական գործիքի: Հիմա SMM ծառայություններին անհամեմատ ավելի մեծ դեր է տրվում, քան, օրինակ, 5 տարի առաջ, ուստի Ֆեյսբուքն էլ իր հերթին պարտավորվում է անընդհատ առաջարկել այնպիսի թարմացումներ, որոնք բիզնեսին առնչվող գործընթացները, վերլուծոություններն ու առաջխաղացումը կդարձնեն ավելի պարզ և արդյունավետ: Այս թեմայի շուրջ Բրենդոնի բլոգում այսօր կա միանգամից 2 ֆեյսբուքյան թարմցում. մեկը վերաբերում է մեկնաբանությունների՝  հրապարակման տարածման վրա ունեցած ազդեցությանը, իսկ մյուսը Messenger-ով բիզնես էջի նամակներին ունեցած հասանելությանը:

Կարդալ ավելին
Brandon - Ընտրում ենք ճիշտ երաժշտություն սրճարանների և ռեստորանների համար

Ընտրում ենք ճիշտ երաժշտություն սրճարանների և ռեստորանների համար

Дата: 05.06.2020

Առաջին հայացքից ցանկացած հաստատությունում երաժշտության ընտրության հարցը շատ պարզ է թվում՝ ընտրում ես տվյալ ամսվա թոփ 50 հիթերը, կազմում ես երգացանկ և միացնում: Իրականում սա խիստ բացասաբար կանդրադառնա ցանկացած հաստատության «երաժշտական դեմքի» վրա՝ վանելով այցելուներին:  Հիմա շուկան այնքան է լցված տարբեր առաջարկներով, որ  միայն բարձր որակ կամ ցածր գին առաջարկելով հաղթանակդ չես ապահովի: Հարկավոր է նախ գրավել այցելուի ուշադրությունը, այնուհետև անել ամեն ինչ այն պահելու համար: Այստեղ միանում է նեյրոմարքեթինգը:   

Կարդալ ավելին