Brandon - Ապագայի թոփ 5 մասնագիտությունները մարքեթինգի ոլորտում

Ապագայի թոփ 5 մասնագիտությունները մարքեթինգի ոլորտում

Дата: 31.03.2020

Ժամանակի ընթացքում գործունեության բոլոր ոլորտներում անընհատ տեղի են ունենում փոփոխություններ, ամբողջությամբ վերանում է մի ոլորտը ու ստեղծվում նորը, ուստի այսօր առանձնացրել ենք մարքեթինգի ու մեդիա ոլորտի 5 մասնագիտություն, որոնք ապագայում կզարգանան, ուստի ահա՛ ձեզ մի փոքր հուշում, թե ինչ մասնագիտություն կարելի է ձեռք բերել, իսկ դա դժվար չէ անել անգամ տնից:    

Կարդալ ավելին
Brandon - Ինչպես կորոնավիրուսն ազդեց Facebook-ի և Instagram-ի գովազդների վրա

Ինչպես կորոնավիրուսն ազդեց Facebook-ի և Instagram-ի գովազդների վրա

Дата: 30.03.2020

Նկատում եք, չէ՞՝ ինչպես է կորոնավիրուսը կարողանում ազդել սոցցանցերում մեր լրահոսի բովանդակության վրա: Անգամ Բրենդոնի բլոգում է արծածվում կորոնավիրուսի թեման, դրա ազդեցությունը մարքեթինգի ու բիզնեսի վրա: Այս մասին են վկայում ոչ միայն պարզապես ենթադրությունները, այլև իրական տվյալները. Pattern89-ը արհեստական բանականության միջոցով վերլուծել է սոցիալական կայքերում արվող հրապարակումները՝ հասկանալու համար ինչպես են արտակարգ դրությունն ու կորոնավիրուսն ազդել գովազդի վրա: Փորձագետները վերլուծել են թվով 1100 բրենդների էջեր Ֆեյսբուքում և Ինստագրամում ու թվերով պատմել՝ ինչ է տեղի ունենում:

Կարդալ ավելին
Brandon - Ինչու՞ է պետք ունենալ online shop հենց հիմա

Ինչու՞ է պետք ունենալ online shop հենց հիմա

Дата: 29.03.2020

1966-ին  «Time» ամսագրում հրապարակված հոդվածը պնդում էր, որ եթե անգամ մի օր լայն տարածում գտնեն այնպիսի խանութներ, որտեղից հնարավոր կլինի գնումներ կատարել առանց անձամբ այցելելու, դրանք երբեք կանանց կողմից չեն ընդունվի, քանի որ նրանց, իբրև թե, միշտ պատճառ է հարկավոր տնից դուրս գալու համար: Սա 20-րդ դարի ամենաձախողված կանխատեսումներից էր, քանի որ այսօր անգամ այն կանայք, ովքեր տանել չեն կարողանում այցելել խանութներ, սիրում են ապրանքներ նայել կայքերում:

Կարդալ ավելին
Brandon - Բրենդի առաջխաղացում influencer-մարքեթինգի միջոցով: 8 եղանակ:

Բրենդի առաջխաղացում influencer-մարքեթինգի միջոցով: 8 եղանակ:

Дата: 28.03.2020

Շատ բրենդներ են այսօր իրենց մարքեթինգային ռազմավարության մեջ ներառում նաև բլոգերների հետ համագործակցությունը, ու հաճախ այս գործընթացը սահմանափակվում է միայն ապրանքների ու ծառայությունների պարզինտեգրմամբ, սակայն իրականում դա այդպես չէ: Գոյություն ունեն ինֆլյուենսեր-մարքեթինգի տարբեր ուղղություններ, որոնց մասին կխոսենք այսօրվա բլոգում, և եթե կհետաքրքրվեք՝ անպայման դիմե՛ք մեզ, ու մենք կգտնենք ժամանակակից լավագույն ինֆլյուենսերներին, որոնք համապատասխանում են Ձեր բիզնեսի թիրախային լսարանին:

Կարդալ ավելին
Brandon - Ինչու՞ է հենց այս պահին քո բիզնեսին պետք SMM

Ինչու՞ է հենց այս պահին քո բիզնեսին պետք SMM

Дата: 27.03.2020

Ճանաչելիության բարձրացումը կարևոր նպատակ է յուրաքանչյուր ձեռնարկատիրոջ ու ընկերության համար: Ժամանակակից մարքեթինգային գործիքների մեջ ընտրություն կատարելիս հնարավոր չէ չհիշել SMM-ի մասին, քանի որ այն դարձել է ունիվերսալ միջոց  գրեթե ցանկացած խնդրի լուծում տալու համար: Երբ ֆիրման ցանկանում է իր ձայնը լսելի դարձնել միանգամից միլիոնավոր մարդկանց համար, լավագույն լուծումը լինելու է SMM-ը: Դուք, 200$ բյուջե հատկացնելով սոցցանցերին և, օրինակ արտաքին գովազդին, հաստատ չեք ապահովի տեսանելիություն նույն քանակի մարդկանց համար: Եկեք ռեալ դատենք՝ այդ գնով արտաքին գովազդ անգամ հնարավոր չէ պատվիրել:  

Կարդալ ավելին
Brandon - Նոր հնարավորություն Ինստագրամում՝ հատուկ մեկուսացածների համար

Նոր հնարավորություն Ինստագրամում՝ հատուկ մեկուսացածների համար

Дата: 26.03.2020

Նկատե՞լ եք՝ որքան շատ ենք սկսել օգտվել սոցցանցերից, որքան նոր թրենդներ ու չելենջներ են ի հայտ գալիս ամեն օր, երբեմն հետաքրքիր, հաճախ անգամ անիմաստ: Այս օրերին մեր հիմնական զբաղմունքը սոցցանցերն են, ուստի Ինստագրամը հանդես է եկել թարմ առաջարկով՝ նոր ֆունկցիա, որը թույլ է տալիս օգտատերերին վիդեոչատի ընթացքում միասին նայել տարբեր հրապարակումներ: Նախկինում մենք ստիպված էինք գտնել հրապարակումը, դրա ներքևի հատվածից սեղմել կիսվելու կոճակին, ընտրել՝ ում ենք ցանկանում ուղարկել, իսկ հիմա ամեն ինչ ավելի պարզացել է: Այսպես սոցկայքը ցանկանում է միավորել ընկերներին, որոնք մնում են տանը՝ վիրուսից խուսափելու նպատակով:

Կարդալ ավելին
Brandon - YouTube-ը իջեցրեց հոլովակների որակը ամբողջ աշխարհում

YouTube-ը իջեցրեց հոլովակների որակը ամբողջ աշխարհում

Дата: 26.03.2020

Հիշենք մեզ 1 ամիս առաջ և հիմա. արդյո՞ք մենք նույն ժամանակն ենք անցկացնում համացանցում: Կորոնավիրուսի բռնկմանը զուգընթաց մեծացավ մարդկանց ներհոսքը դեպի համացանց ոչ միայն այն պատճառով, որ բոլորն ուզում են իմանալ՝ ինչ է կատարվում, այլև մեկուսացման հետևանքով անհամեմատ շատ մարդիկ միաժամանակ հայտնվել են տանը, և ինտերնետ մտնելը դարձել է մեր առօրյայի առանցքային մասը: Ստացվում է, որ Streaming ծառայությունների օգտագործումը վերջին շաբաթների ընթացքում աճել է, քանի որ օրինակ եթե նախկինում մարդիկ YouTube-ից օգտվում էին աշխատանքից հետո, ապա հիմա այն ծանրաբեռնված է՝ սկսած վաղ առավոտից:

Կարդալ ավելին
Brandon - Ի՞նչ է Zoom-ը, ի՞նչ ֆունկցիաներ ունի ու ինչպե՞ս մարդիկ շատ արագ սովորեցին նրան խաբել

Ի՞նչ է Zoom-ը, ի՞նչ ֆունկցիաներ ունի ու ինչպե՞ս մարդիկ շատ արագ սովորեցին նրան խաբել

Дата: 25.03.2020

Եթե կես ամիս առաջ մարդիկ թերահավատորեն էին վերաբերում կորոնավիրուսի տարածմանը, ապա դեպքերի շատացման հետ ամբողջ աշխարհում անգամ առանց պետական հրամանի բնակչության զգալի մասը սկսեց ավելի զգոն լինել, ձգտել նվազեցնել շփումը այնտեղ, որտեղ այն հնարավոր է փոխարինել առցանցով: Հատկապես դպրոցների դասերն ու պարապմունքներն օնլայնով փոխարինելու անհրաժեշտությունն ակնհայտ էր, ուստի շատ արագ սկսեց աճել այնպիսի հավելվածների օգտագործումը, որոնք թույլ են տալիս կատարել անվճար զանգեր ու տեսազանգեր:

Կարդալ ավելին
Brandon - Facebook-ում արգելվում է կորոնավիրուսի հետ կապված որոշ ապրանքների գովազդումը

Facebook-ում արգելվում է կորոնավիրուսի հետ կապված որոշ ապրանքների գովազդումը

Дата: 23.03.2020

Անգամ ոլորտից անտեղյակ մարդիկ հասկացան, թե ինչպես վիրուսի տարածմանը զուգընթաց սկսեցին կտրուկ բարձրանալ դիմակների, ախտահանիչների, ալկոգելի գները: Facebook-ն, իր հերթին, որոշեց հակազդել առիթից օգտվողներին՝ արգելելով մի շարք ապրանքատեսակների գովազդումը, որոնք անհրաժեշտ են կորոնավիրուսից պաշտպանվելու համար: Արգելքը վերաբերում է հետևյալ ապրանքատեսակներին՝

Կարդալ ավելին
Brandon - Puma-ի նոր մոդելը պատկերում է Հիտլերի՞ն

Puma-ի նոր մոդելը պատկերում է Հիտլերի՞ն

Дата: 13.03.2020

Այն, որ երբեմն անգամ համաշխարհային բրենդները սխալվում ու չեն տեսնում ակնհայտ բաներ, որոնք հետագայում մե՜ծ սկանդալների պատճառ է դառնում, վաղուց գաղտնիք չէ: Այս անգամ հերթը Պումայինն է: Գերմանական այս բրենդի սպորտային կոշիկները ամբողջ համացանցում դարձան ոչ միայն ծիծաղի, այլև զայրույթի պատճառ: Խնդիրն այն է, որ երբ կոշիկներին նայում ես վերևից՝ ինչպես պատկերված է նկարում, ստացված պատկերը նմանվում է Ադոլֆ Հիտլերին: Առաջինը սրա վրա ուշադրություն դարձրին Twitter-ի օգտատերերը:

Կարդալ ավելին