
Դեռ մանկուց ուսուցիչներն ու ծնողները մեր մեջ սերմանում էին սեր դեպի ընթերցանությունը: Կարևոր չէ հեքիաթ, ֆանտազիա, դասագիրք կամ գիտական հոդվածներ, ցանկացած գիրք դարձնում է մեզ ավելի խելացի: Ընթերցանությունը զարգացնում է կրեատիվությունը, տալիս է օգտակար գիտելիքներ:
Ոչ մեկի համար գաղտնիք չէ, որ ամենաազդեցիկ գործարարները գրքերի ֆաներ են: Մարկ Ցուկերբերգը, Օպրան և Բիլ Գեյթսը խոստովանում են, որ իրենց հաջողության համար պարտական են սիրուն դեպի ընթերցանությունը: Միլիարդատեր Ուորեն Բաֆետը հաստատում է, որ օրական կարդում է 500 էջ:
Մարքեթոլոգների և գործարարների համար հազարավոր գրքեր կան գրված: Այնուամենայնիվ իզուր չէ ասված, որպեսզի դառնաս խելացի բավական է կարդաս 10 գիրք, բայց որպեսզի գտնես դրանք, պետք է կարդաս հազարը:
Մենք կխնայենք ձեր ժամանակը և այսօրվա հոդվածում կպատմենք ամենաօգտակար գրքերի մասին, որոնք միանշանակ պետք է կարդալ: