Իսկ դուք գիտեի՞ք, որ դանիական աշխարհահռչակ Lego ապրանքանիշը սկսել է փայտե արտադրանքից և այսօր վերածվել է հսկայական բիզնես կայսրության։ Կհավատա՞ք, որ խաղալիքների ընկերությունը, որը սիրում են երեխաները, մեծ ճգնաժամի միջով է անցել: Ընկերության պատմության մեջ զավեշտալի շատ դրվագներ են եղել, Բրենդոնի այսօրվա բլոգում կներկայացնենք Lego ապրանքանիշի մասին 10 հետաքրքիր փաստ։
1․ 1932 թվականին ընկերության հիմնադիր Օլե Քըրք Քրիստիանսենը սկսեց արտադրել արդուկի տախտակներ և փայտե խաղալիքներ: 1958 թվականի ձմռանը ընկերությունը ստացավ պլաստիկ կոնստրուկտորի արտադրության արտոնագիր։
2․ 1990 թվականին ընկերությունն ապրեց իր առաջին ճգնաժամը. համակարգչային խաղերի ժողովրդականության կտրուկ թռիչքը նվազեցրեց կազմակերպության շահույթը:
3․ Լեգոյի գլխավոր գործարանը, որը գտնվում է Դանիայում, զբաղեցնում է մոտ 210.000 քառ. մետր տաարածք։ Ընդհանուր առմամբ գործում են 37 խոշոր գրասենյակներ, որոնք տեղակայված են ԱՄՆ-ում, Բրազիլիայում, Շվեյցարիայում և Հարավային Կորեայում։ Նրանք ունեն ավելի քան 8 հազար աշխատակից։
4․ Ընկերությունը խստորեն վերահսկում է շրջակա միջավայրի պահպանմանը և օգտագործում է միայն անվնաս նյութեր: Դետալները պատրաստված են շաքարեղեգի կենսաքայքայվող պլաստիկից, որը բացարձակապես անվտանգ է երեխաների համար։ Բացի այդ, դիզայներական փոքրիկ մարդուկները գլխում անցք ունեն՝ եթե երեխան կուլ տա խաղալիքը, նա կկարողանա շնչել։
5․ Ապրանքանիշի անվանումը գալիս է «leg godt» արտահայտությունից, որը դանիերենից թարգմանվում է որպես «լավ խաղալ»։
6․ Ընկերության հիմնադրման օրվանից խաղալիքների հիմնական գնորդները միշտ եղել են 5-ից 10 տարեկան տղաները։
7․ Մեկ տարում վաճառված դիզայներներից կարելի է շղթա պատրաստել, որը շուրջ 10 անգամ կպտտվի Երկրի շուրջը։
8․ Ընկերությունն իր ստեղծման օրվանից արտադրել է 485,000,000,000 տարր 2022 թվականի դրությամբ:
9․ 232 Ցելսիուսի աստիճան․ այս ջերմաստիճանն անհրաժեշտ է պլաստիկը հալեցնելու համար:
10․ Աշխարհում կառուցված է Լեգոլենդի 6 այգի. սրանք զվարճանքի կենտրոններ են, որոնք հավաքվում են մեծ Lego բլոկներից։
Երեխաների սիրելի խաղի և արտադրողի մասին հետաքրքիր փաստերն այսքանն էին, շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին հետաքրքիր նորությունների համար, ինչպես նաև ընթերցեք «4 ընկերություններ, որոնք հրաժարվել են ավանդական գովազդից» բլոգը։