YouTube-ը ներկայացրել է 2019 թվականի ընթացքում ԱՄՆ-ի բնակիչների շրջանում 10 ամենատարածված գովազդային հոլովակները, որոնց դիտումների գումարային քանակը անցնում է 230 միլիոնի սահմանը: Առաջատարների եռյակը կազմում են Amazon, Hyundai և Gillette ընկերությունները: Լավագույն 10 հոլովակներից 6-ը բրենդների կողմից ստեղծվել էին Super Bowl-ի առթիվ:
Գործակալություն՝ Lucky Generals
Գործակալություն՝ Innocean
Գործակալություն՝ Grey
Գործակալություն՝ Apple
Գործակալություն՝ Jung Von Matt
Գործակալություն՝ Goodby, Silverstein & Partners
Գործակալություն՝ M/H VCCP
Գործակալություն՝ Mother New York
Գործակալություն՝ Wieden & Kennedy
Գործակալություն՝ 72andSunny
Դե ինչ, սա էր այս տարվա տասնյակը, իսկ դուք ո՞ր հոլովակները հավանեցիք, անպայման կիսվե՛ք ընկերների հետ ևս: Իսկ ընթերցանությունը խորհուրդ ենք տալիս շարունակել «2019-ին ամբողջ աշխարհում ամենաշատ լայքեր հավաքած 10 հոլովակները» բլոգով: Մաղթում ենք հաճելի ընթերցանություն: