2019-ի 10 լավագույն գովազդային հոլովակներն ըստ YouTube-ի

YouTube-ը ներկայացրել է 2019 թվականի ընթացքում ԱՄՆ-ի բնակիչների շրջանում 10 ամենատարածված գովազդային հոլովակները, որոնց դիտումների գումարային քանակը անցնում է 230 միլիոնի սահմանը: Առաջատարների եռյակը կազմում են  Amazon, Hyundai և Gillette ընկերությունները: Լավագույն 10 հոլովակներից 6-ը բրենդների կողմից ստեղծվել էին Super Bowl-ի առթիվ: 

1. Amazon: Not Everything Makes the Cut 

 Գործակալություն՝ Lucky Generals

2. Hyundai USA: The Elevator 

Գործակալություն՝ Innocean

3. Gillette: We Believe — The Best Men Can Be 

Գործակալություն՝ Grey 

4. Apple: Introducing iPhone 11 

Գործակալություն՝ Apple 

5. Bosch Global: #LikeABosch 

Գործակալություն՝ Jung Von Matt 

6. Doritos: Chance the Rapper x Backstreet Boys 

Գործակալություն՝ Goodby, Silverstein & Partners

7. Audi USA: Science Fair 

Գործակալություն՝ M/H VCCP 

8. Stella Artois: Change Up The Usual 

Գործակալություն՝ Mother New York 

9. Nike: Dream Crazier 

Գործակալություն՝ Wieden & Kennedy

10. NFL: The 100-Year Game 

Գործակալություն՝ 72andSunny 

Դե ինչ, սա էր այս տարվա տասնյակը, իսկ դուք ո՞ր հոլովակները հավանեցիք, անպայման կիսվե՛ք ընկերների հետ ևս: Իսկ ընթերցանությունը խորհուրդ ենք տալիս շարունակել «2019-ին ամբողջ աշխարհում ամենաշատ լայքեր հավաքած 10 հոլովակները» բլոգով: Մաղթում ենք հաճելի ընթերցանություն: