Մենք մոտենում ենք 2017 թվականի ավարտին: Սա իդեալական ժամանակն է հետ նայելու, վերլուծելու վերջին 12 ամիսների ընթացքում հավաքագրված տվյալները, ծրագրեր կառուցելու հունվարի համար:
Ոմանց համար դա չափազանց բարդ խնդիր է: Ահա թե ինչու մենք պատրաստեցինք այս կարճ ուղեցույցը կազմված երեք քայլերից, 2018 թվականի հաջող մեկնարկը ապահովելու համար:
1. Գտեք ձեր պոտենցիալ հաճախորդներին:
Դեկտեմբերը օպտիմալ ժամանակ է վերլուծելու բաց թողած գործարքները և հնարավոր է, որ ձեզ համար նոր հնարավորություններ գտնեք:
Օգտագործելով ձեր CRM համակարգը կամ աղյուսակը, որտեղ դուք պահում եք ձեր փակ և բաց թողնված գործարքների արձանագրությունը, հայտնաբերում եք պոտենցիալ հաճախորդների, որոնք այդպես էլ ձեզ հետ գործարք չեն կնքել՝ ասելով՝ «Կապնվեք մեզ հետ հաջորդ տարի» կամ «Եկեք հետաձգենք այն մինչև X ժամանակ»: Այս կոնտակտները դրեք առանձին ցուցակում:
2. Կազմեք ձեր ցուցակը՝ ըստ առաջնահերթության:
Որպեսզի ժամանակ չկորցնեք նրանց վրա, ովքեր երբեք էլ չեն դառնա ձեր հաճախորդը, կազմեք ձեր ցուցակը՝ ըստ առաջնահերթության հաշվի առնելով հետևյալը՝
Այս վարժությունը կօգնի ձեզ բացահայտել լավ թվացող պոտենցիալ հաճախորդների, ովքեր առաջ չեն շարժվի: Հեռացրեք նրանց ձեր ցուցակից և կենտրոնացեք մնացածների վրա:
3. Ուսումնասիրեք ձեր պոտենցիալ հաճախորդներին՝ նախքան նրանց զանգահարելը:
Վերանայեք ձեր պոտենցիալ հաճախորդի կայքը՝ ներառյալ ընկերության վերջին նորությունները: Փնտրեք նոր արտադրանքի ֆինանսական արդյունքները կամ ցանկացած այլ տեղեկություն՝ ցույց տալով այն, որ նրանք իսկապես համապատասխանում են ձեզ: Այնուհետև պարզեք ամեն ինչ կոնտակտային անձի մասին: Պարզեք, թե արդյոք նա վերջերս ստացել է նոր պաշտոն, արդյոք տեղափոխվել է մեկ այլ բաժանմունք կամ արդյոք փոխել է աշխատանքը: Ցանկացած փոփոխություն կարող է լինել նրա հետ երկխոսության վերահսկման հիանալի հնարավորություն:
Բոնուսային քայլ. մի մոռացեք ներկայիս հաճախորդների մասին:
Որպես կանոն՝ ընկերությունները զբաղվելով մշտապես նոր հաճախորդներ ներգրավելով՝ բաց են թողնում իրենց առջև եղած հնարավորությունները՝ գործող հաճախորդների հետ իրականացնելու cross-selling կամ upselling:
Նոր տարվա սկիզբը նաև լավ ժամանակ է, որպեսզի վերանայեք ձեր հիմնական հաճախորդների առևտրային գործունեությունը: Պարզեք, ո՞ր հաճախորդներն են այս տարվա ընթացքում մեծ եկամուտ ապահովել և ի՞նչ ծառայություններ են նրանք գնել: