5 լավագույն AI գործիքները SMM-ի համար

 

Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը (𝐒𝐌𝐌) դարձել է անփոխարինելի գործիք բիզնեսների համար՝ ավելի լայն լսարանի հասնելու և իրենց բրենդը ճանաչելի դարձնելու համար:

Այն մի ամբողջ աշխարհ է, որն իր մեջ ներառում է հաճախորդների տիպերի ուսումնասիրություն, շուկայի ուսումնասիրություն, ռազմավարության կազմում, կոնտենտ պլանի կազմում, բյուջեի բաշխում, գովազդների տեղադրում և կառավարում, վերլուծություն, հաշվետվություն և այլն։

 Ինչպես մարքեթինգի մյուս բոլոր ճյուղերում, 𝐒𝐌𝐌-ում ևս արհեստական ինտելեկտի (AI) տեխնոլոգիաներն հեղափոխություն են մտցրել․ առաջադրանքները, որոնց վրա մարդը  կարող է ծախսել ժամեր, օրեր, երբեմն նույնիսկ ամիսներ, արհեստական բանականությունը կարող է կատարել հաշված վայրկյաններում։ 

Այդ իսկ պատճառով գնալով ավելի ու ավելի շատ ընկերություններ են ներդրումներ կատարում արհեստական բանականության վրա հիմնված մարքեթինգում։

 

Այս հոդվածում կծանոթանանք 5 լավագույն 𝐀𝐈 գործիքներին, որոնք կօգնեն բարելավել 𝐒𝐌𝐌 ռազմավարությունները:

 1. ChatGPT - Կոնտենտի ստեղծում և օպտիմիզացիա

ChatGPT-ն AI տեխնոլոգիայի գերազանց գործիք է՝ բովանդակության ստեղծման համար: Ձեր մարքեթինգային ընկերությունը կարող է օգտագործել այս գործիքը սոցիալական մեդիայի համար հետաքրքիր և գրավիչ հրապարակումներ ստեղծելու նպատակով:

Բացի այդ, ChatGPT-ն կարող է օգնել հարցումների պատասխանելու, հաճախորդների հետ շփվելու և արագ պատասխաններ տալու մեջ՝ ձեր բիզնեսը դարձնելով ավելի դինամիկ:

 

2. Hootsuite Insights - Դիտարկում և վերլուծություն

Hootsuite Insights-ը առաջարկում է AI-ով գործարկվող մոնիտորինգի համակարգ, որը վերլուծում է սոցիալական մեդիա մարքեթինգի արդյունքները: Այս գործիքը օգնում է վերահսկել լսարանի տրամադրությունները, վերլուծել հաջողված մարքեթինգային արշավներ, և առաջարկել նոր մարտավարություններ՝ արդյունավետությունն ավելացնելու համար:

 

3. Canva - Դիզայնի ավտոմատացում

Canva-ն AI-ի հիման վրա հեշտացնում է դիզայնի գործընթացը՝ տրամադրելով տարբեր ձևանմուշներ, որոնք արագ և հեշտությամբ կարող եք հարմարեցնել ձեր բրենդի պահանջներին: Դա կարևոր է, երբ ուզում եք վիզուալ բովանդակություն ստեղծել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի համար: Ձեր մարքեթինգային արշավը կարելի է դարձնել ավելի գրավիչ և ստեղծագործական՝ օգտագործելով Canva-ի գործիքները:

 

4. Buffer - Գրաֆիկի վերլուծություն

Buffer-ը SMM-ի համար նախատեսված AI գործիք է, որը թույլ է տալիս պլանավորել և վերլուծել սոցիալական մեդիայի հրապարակումները: Գործիքի վերլուծական հնարավորությունները տրամադրում են տվյալներ՝ կապված հրապարակումների կատարողականության հետ, ինչն օգնում է հասկանալի դարձնել, թե որ բովանդակությունն է ավելի լավ արձագանք ստանում:

 

 5. Sprout Social - AI-ով կառավարվող շփումներ

Sprout Social-ը միավորում է AI-ն և սոցիալական մեդիան՝ թույլ տալով բարելավել հաճախորդների հետ շփումը և հաղորդակցումը: Sprout Social-ը վերլուծում է ձեր մարքեթինգային արշավի տվյալները և տալիս խորհուրդներ՝ ինչպես շփվել լսարանի հետ ավելի արդյունավետ կերպով:

 

Ի հավելումն, AI ալգորիթմները կարող են վերլուծել հսկայական քանակությամբ տվյալներ և բացահայտել օրինաչափություններ, որոնք կարող են բաց թողնվել մարդկանց կողմից: Սրա շնորհիվ կարելի է կայացնել տվյալների վրա հիմնված արագ և ճշգրիտ որոշումներ: Ահա թե ինչու AI մարքեթինգը նախապայման է յուրաքանչյուր բիզնեսի համար:

Այս AI գործիքները օգնում են բարձրացնել սոցիալական մեդիա մարքեթինգի արդյունավետությունը, արագացնել բովանդակության ստեղծումը և ապահովել ավելի արդյունավետ մարքեթինգային արշավներ: