Կա այսպիսի մի տարօրինակ միտում, որ եթե գրքի անվան մեջ կան SMM կամ սոցիալական ցանցեր բառերը, ամենայն հավանականությամբ այնտեղ ոչ մի հետաքրքիր բան չկա:
Ներկայացնենք մի քանի գրքեր, որոնցից կարող են շատ բան սովորել SMM մասնագետները:
Գիրքը շատ արդյունավետ և գործնական է: Այստեղ կան այն տիպիկ սխալները և խնդիրները, որոնք առաջանում են, երբ սկսում ենք աշխատել տանը, օրինակ՝ սոցիալական մեկուսացումը կամ մշտական վերամշակումները: Մի խոսքով, կա հնարավորություն սովորելու ուրիշների սխալներից և դրանցից ինչ-որ գործնական բան քաղելու:
Եվ մի գլխում էլ քայլ առ քայլ ասվում է, թե ինչպես գործատուին վաճառել այն գաղափարը, որ դուք պետք է աշխատեք տանից այնպես, որ և՛ նա, և՛ դուք գոհ լինեք:
Այս գիրքը կարող է փոխհատուցել մասնագիտացված մարքեթինգային կրթության կամ աշխատանքային փորձի բացակայությունը, ինչպես նաև ընդլայնել մարքեթինգի համար SMM-ի հորիզոնները: Հեղինակը օրինակներով ցույց է տալիս, թե ինչպես է աշխատում մարքեթինգային գործունեությունը, ինչպես և ինչով են զբաղվում խոշոր բրենդների մարքեթոլոգները, ինչպես են դրանց արձագանքում սպառողները:
Լավագույն գիրքը առևտրային խմբագրման վերաբերյալ: Հեղինակները շատ հստակ ու մեթոդաբար սովորեցնում են նպատակից անցնել տեքստին, այլ ոչ թե հակառակը: Առաջնահերթ մտածել այն մասին, թե ով պետք է կարդա տեքստը, ինչ նպատակով, որտեղ է այն գտնվելու, ինչ գործողություններ պետք է անեն ընթերցողները կարդալուց հետո: Սրանք SMM բովանդակության հետ աշխատելու ոսկե կանոններն են:
Կարող եք կարդալ այս գիրքը և խնայել վճարովի դասընթացների վրա: Գրքի ամբողջ նյութը բաժանված է 14 դասերի, որոնք կարելի է կարդալ հերթականությամբ: Կարդացեք մի մասը և անմիջապես փորձեք, ապա անցեք հաջորդ դասին և կրկին փորձեք: Այն օգտակար կլինի ցանկացած մարդու համար, ով աշխատում է SMM բովանդակության հետ:
Գիրքը բոլոր իմաստներով հետադարձ կապի մասին է: Այն մասին, թե ինչպես պարզել՝ ինչ է հաճախորդը մտածում ձեր մասին: Այժմ հաճախորդները ցանկանում են բիզնեսի մասին տեղեկություններ իմանալ սոցիալական ցանցերից, այնպես որ գրքում գրված շատ բաներ կիրառելի են SMM-ում:
Գիրքը հիանալի սթափեցնում է նրանց, ովքեր կարծում են, որ կայքերում բացասական արձագանքների մասին կարելի է մոռանալ: