Digital Merchandising. ի՞նչ է իրենից ներկայացնում

Digital Merchandising-ը աշխատանք է, որն ուղղված է խանութների վաճառքի ավելացմանը և ապրանքանիշի՝ առցանց հարթակներում ներկայությունը արդյունավետ դարձնելուն: Օֆլայն առևտրում առևտրականները ներկայացնում են ապրանքներ, դրանք տեղադրում են պատուհանների ակնառու վայրերում, գովազդային վահանակներ են տեղադրում, սկսում են ակցիաներ: Առցանց առևտուրը տարբեր ձևաչափեր ունի, բայց կատարում է նույն առաջադրանքները՝ ներգրավել հաճախորդներին, մեծացնել վաճառքը և զարգացնել ապրանքանիշի իրազեկությունը: Ավելի մանրամասն ընթերցեք Բրենդոնի այսօրվա բլոգում։

Digital Merchandising-ի մասնագետն աշխատում է երեք ոլորտներում.

  • Պատրաստում է ապրանքի էջ. էջի կոնտենտը ապրանքի հետ գնորդի փոխազդեցության հիմնական միջոցն է, այն ուղղակիորեն ազդում է գնումներ կատարելու հավանականության վրա։
  • Ապահվում է արտադրանքի տեղադրումը․ աշխատում է, թե ինչպես է ապրանքը ցուցադրվում ֆիլտրերով և կատեգորիաներով առցանց առևտրի կայքերում, որպեսզի օգտվողը կարողանա հեշտությամբ գտնել ձեր առաջարկները:
  • Խթանում է խանութի առաջխաղացումը․ գովազդը և խանութների առաջխաղացումը թույլ է տալիս ներգրավել մեծ լսարան և պատմել պոտենցիալ գնորդներին ձեր արտադրանքի մասին:

Աշխատանք ապրանքի էջերի հետ

Սա ճիշտ է ինչպես շուկաների, այնպես էլ առցանց խանութների համար. ապրանքի մասին գնորդի առաջին տպավորությունը կախված է ապրանքի էջից, տեսքիցմ, նկարագրությունից: Առցանցի դեպքում կարևոր են ինչպես տեսողական կոնտենտը (լուսանկարներ և տեսանյութեր), այնպես էլ տեքստային բովանդակությունը (ապրանքի անվանումը և նկարագրությունը):

Վիզուալ կոնտենտը պետք է ներկայացնի ապրանքը և գրավի գնորդների ուշադրությունը: Բացի լուսանկարներից և տեսանյութերից՝ կարող եք օգտագործել լրացուցիչ գործիքներ՝ հարուստ կոնտենտ, 3D մոդելներ, ինֆոգրաֆիկա և օգտատերերի կողմից ստեղծված կոնտենտ:

Ապրանքի էջի տեքստում կարևոր է ուշադրություն դարձնել այն փաստին, որ ապրանքի և վերնագրի, և նկարագրության մեջ պարունակվում են այն բանալիները, որոնց միջոցով օգտատերը փնտրում է ապրանքը: Վերնագրում անհրաժեշտ է նշել հիմնական բնութագրերը, իսկ նկարագրության մեջ ընդլայնել դրանք՝ պատմել ապրանքի մասին, որպեսզի գնորդը որևէ հարց չունենա։

Աշխատանք խանութի դիրքավորման հետ

Երբ էջը պատրաստ է, դուք պետք է ստուգեք, թե արդյոք այն ճիշտ է ցուցադրվում ընդհանուր կատալոգում, արդյոք կատեգորիաները ճիշտ են ստեղծվել և արդյոք ապրանքը չի կորել այլոց շարքում:
Ապրանքի նկարագրության և վերնագրի հիմնաբառերը կօգնեն խթանել այն որոնողական համակարգերում և գտնել այն: Երբեմն վաճառողները ավելացնում են բանալի-բառերի անբավարար քանակ, ինչի պատճառով նրանք կորցնում են որոշ պոտենցիալ գնորդների, ովքեր ապրանք էին փնտրում այլ հարցումներով: Այս խնդիրը լուծելու համար դուք պետք է որոնեք ապրանքը կատեգորիայի ամենահայտնի հիմնաբառերով և համոզվեք, որ ձեր արտադրանքը ցուցադրվում է դրանցից յուրաքանչյուրի դեպքում:

Առաջխաղացում և գովազդ

Երբ ապրանքի էջերը բեռնված են, դուք կարող եք սկսել ապրանքների առաջմղումը` օգտագործելով ներկառուցված շուկայական գործիքները կամ արտաքին կայքերը:

Ներքին առաջխաղացումը գովազդ է, որը կտեսնեն միայն կոնկրետ շուկայի այցելուները: Այն կարող է լինել օրգանական և վճարովի: Վճարովի գործիքները ներառում են գովազդ շուկայի տարբեր էջերում՝ որոնողական համակարգերում, կատեգորիաներում, կատալոգում կամ գլխավոր էջում: Նման արշավները գործարկվում են վաճառողի անձնական հաշվում։

Արտաքին կայքերում առաջխաղացումը ներառում է սոցիալական ցանցերը, որտեղ ներկայացված է խանութը, SEO-ի օպտիմալացման միջոցով որոնողական համակարգերը և գովազդ բացելը՝ արտաքին լսարանին տարբեր գործիքների միջոցով՝ Sales Promo Ads, Yandex Direct և այլն:

Մարքեթինգի այս ճյուղը ամբողջությամբ բացահայտեք Բրենդոնի բլոգում։ Շարունակեք հետևել մեր նորություններին, ծանոթացեք տեխնոլոգիաների ոլորտի զարգացումներին,  ինչպես նաև ընթերցեք «Հմուտ մարքեթոլոգ․ ի՞նչ է պահանջվում մասնագետից» բլոգը։