Գինու շուկայում կան բազմաթիվ բրենդներ, այդ պատճառով սպառողը կարող է շատ երկար ընտրել անհրաժեշտ արտադրանքը: Կամ, ինչպես լինում է շատ հաճախ, տրվում է այդ պահի տրամադրությանը և վերցնում է առաջին պատահած վառ պիտակով շիշը: Այստեղ ամեն գինի արտադրողի մոտ հարց է առաջանում՝ ինչպե՞ս գրավել գնորդի ուշադրությունը իրենց արտադրանքի վրա: Այս իրավիճակում տրամաբանական է դիմել մասնագետներին, որոնք գինու պիտակների մասին գիտեն ավելին, քան կարելի է պատկերացնել:
Յուրաքանչյուր գնորդ նայում է ոչ միայն գինու յուրահատուկ համին, այլ նաև «իր» պիտակին, որը մոտ է նրան ոճով: Նա կարող է չգիտակցել դա, բայց ամեն դեպքում նա փնտրում է, դրա համար արտադրողի խնդիրն է ստեղծել հաճախորդին մոտ արժեքներ: Ուստի անհրաժեշտ է զգացմունքային կերպով ազդել գնորդի վրա:
Ալկոհոլային խմիչքի դիզայնը հաճախորդին տեղեկատվություն հասցնելու ձև է նկարի, գունավորման, պատմության միջոցով: Հետևաբար դիզայնը ստեղծում են պարզ, որպեսզի հաղորդագրությունը տեղ հասցնեն: Ստեղծվում է տարր, որը կրում է հիմնական սիմվոլիկ բեռը, իսկ մյուսները լրացնում են նրան:
Օրինակ, շատերին դուր է գալիս ձեռքի աշխատանքը, դրա մասին վկայում է այդ ոճի ապրանքների պահանջարկը: Կրկնվող նախշերը, վինտաժային դիզայնը ասոցացվում են հուսալիության և որակի հետ:
Որպեսզի ստացվի ոճային պիտակ, դիզայնը պետք է լրացվի գեղեցիկ գունային գամմայով, որտեղ յուրաքանչյուր երանգը ունի իր էմոցիոնալ հաղորդագրությունը: Սև գույնը ասոցացվում է իշխանության և էլիտարության հետ, կարմիրը՝ սիրո և կրքի, ագրեսիայի և զգացմունքայնության, կանաչը՝ բարգավաճման, հանգստության և հուսալիության:
Գինու շշի դիզայնի ժամանակ հաճախ օգտագործում են չեզոք գույներ՝ սև, սպիտակ, մոխրագույն: Դրանք համատեղում են պաստելային տոների հետ՝ բեժ, մարմնագույն, երկնագույն:
Մասնագետները խորհուրդ են տալիս հատուկ ուշադրություն դարձնել տառատեսակին: Պիտակի տեքստում ամեն ինչ կարևոր է՝ սկսած իմաստից մինչև տառատեսակի չափը և ոճը: