Թվային դիզայնի աշխարհում ավելի հաճելի բան չկա, քան ճիշտ ստեղծված ինտերֆեյսը։ Անխափան փոխազդեցություն, որտեղ մենք ինտուիտիվ գիտենք, թե ինչ կոճակ պետք է սեղմել՝ առանց երկարատև բացատրությունների։ Այդ ինտուիտիվ զգացումը պատահական չէ. դա մի քանի հիմնարար սկզբունքների վրա արված որոշումների արդյունք է:
BrandOn-ի այս բլոգում մենք կանդրադառնանք հիմնական սկզբունքներից երեքին, որոնք կառաջնորդեն ձեզ ստեղծելու օգտատիրոջ ինտերֆեյս (UI), որը ոչ միայն գրավիչ է, այլև օգտագործողի համար հարմար:
1. Նախընտրությունը տվեք պարզությանը և նվազագույնի հասցրեք բարդությունը
«Գեղեցկությունը պարզության մեջ է» ասացվածքը ճշմարիտ է, հատկապես UI դիզայնում: Խճճված ինտերֆեյսը կարող է ճնշել օգտատերերին՝ դժվարացնելով նրանց գտնել այն, ինչ իրենց պետք է կամ ավարտին հասցնել իրենց նախատեսած գործողությունները:
Վերացրեք ավելորդ տարրերը. Նախքան որևէ բաղադրիչ ավելացնելը, հարցրեք ինքներդ ձեզ, արդյոք դա իսկապես անհրաժեշտ է օգտատիրոջը կամ որևէ կերպ հեշտացնու՞մ է նրա գործողությունները։ Եթե դա այդպես չէ, վերանայեք դա ավելացնելու որոշումը։
Խմբավորեք նմանատաիպ տարրերը. նմանատիպ գործառույթների կամ տեղեկատվության խմբավորումը կարող է ինտերֆեյսը դարձնել կազմակերպված և ինտուիտիվ: Օրինակ, հաղորդակցության հետ կապված բոլոր գործառույթները (հաղորդագրություններ ուղարկելը, զանգերը և տեսազրույցը) մեկ բաժնում տեղադրելը կարող է հեշտացնել դրանց տեղորոշումը:
Առաջնահերթություն տվեք հիմնական գործողություններին. Բացահայտեք ամենակարևոր գործողությունները, որոնք օգտատերը կկատարի ձեր հարթակում և համոզվեք, որ դրանք ցուցադրված են, հեշտությամբ հասանելի և թաքնված չեն պակաս կարևոր տարրերի տակ:
2. Տրամադրել հստակ նավիգացիա
Պատկերացրեք, թե ինչպես եք մտնում նոր քաղաք առանց քարտեզի, ճանապարհային նշանների կամ որևէ ցուցումների: Ահա թե ինչ են օգտատերերը զգում վատ նավիգացիա ունեցող ինտերֆեյսում: Մաքուր և սահուն նավիգացիան օգնում է այցելուներին հեշտությամբ տեղաշարժվել և հասնել իրենց նպատակներին առանց հիասթափության:
Արդյունավետ նավիգացիայի ուղեցույցներ.
Օգտագործեք ծանոթ օրինաչափություններ. հավատարիմ մնացեք նավիգացիոն օրինաչափություններին, որոնց օգտատերերն արդեն ծանոթ են:
Օգտագործեք հստակ և նկարագրական պիտակներ. Համոզվեք, որ նավիգացիայի յուրաքանչյուր տարր կամ կոճակ պիտակավորված է այնպես, որ անմիջապես օգտագործողներին ասի, թե ինչ գործառույթ է իրականացնում:
Առաջարկեք հետադարձ կապ. Երբ օգտվողները քայլեր են ձեռնարկում, հետադարձ կապ տվեք: Օրինակ, երբ կոճակը սեղմվում է, այն կարող է փոխել գույնը կամ շարժվել՝ գործողությունը հաստատելու համար:
3. Ապահովել դիզայնի տարրերի և փոխազդեցությունների հետևողականությունը
Հետևողականությունն այն սոսինձն է, որը կապում է օգտատերերի բոլոր փորձառությունները: Հետևողականության շնորհիվ օգտատերը, երբ գիտի, թե ինչպես են աշխատում տարրերի մի մասը, կարող է կանխատեսել, թե ինչպես կգործեն մյուս տարրերը, ինչը կհանգեցնի ավելի հարթ փորձի:
Պահպանեք դիզայնի օրինաչափությունները. Ստեղծեք դիզայնի համակարգ, որը սահմանում է տեսողական և փոխազդեցության օրինաչափությունները: Այս համակարգը կարող է ներառել տպագրություն, գունային սխեմաներ, կոճակների ձևավորում և այլն:
Օգտագործեք համահունչ տերմինաբանություն. Եթե ձեր ինտերֆեյսի մի մասում գործողությունը կոչվում է «Ջնջել», մյուսում այն մի անվանեք «Հեռացնել»:
Պահպանեք փոխազդեցությունները միատեսակ. Եթե մեկ էկրանի վրա ձախ սահեցնելը հանգեցնում է որոշակի գործողության, ապա նույն ժեստը պետք է հանգեցնի նմանատիպ արդյունքի այլ վայրերում ևս:
Ինտուիտիվ ինտերֆեյս ստեղծելը նման է լուռ ուղեցույցի նախագծմանը, որն օգտատերերին կուղեկցի կայքի միջով՝ առանց այն զգացման, որ նրանք ինչ-որ կերպ առաջնորդվում են։ Պահպանելով պարզ տարրերը, ապահովելով հստակ նավիգացիա և ապահովելով հետևողական դիզայն և փոխազդեցություն՝ դուք կարող եք ստեղծել ինտուիտիվ ինտերֆեյս։ Միշտ հիշեք, որ թվային դիզայնի ոլորտում սահուն նավիգացիան հանգեցնում է երջանիկ օգտատերերի: