Ինչու՞ են մարդիկ հակված գնել հենց Coca Cola կամ iPhone և նույնիսկ չեն էլ դիտարկում մրցակիցների արտադրանքը, անգամ եթե այն ավելի մատչելի է: Հենց սա է բրենդի ուժը, որը դրդում է գնում կատարել հանուն բրենդի՝ երկրորդ պլան մղելով անգամ որակը: 2007թ. Ստենֆորդի համալսարանում անցկացված փորձարկումը ցույց տվեց զարմանալի արդյունք. երբ դեռահասներին բաժանեցին McDonald’s-ի լոգոտիպով և սովորական գազարներ, մեծ մասը պնդեցին, որ McDonald’s-ի գազարն ավելի համեղ է: Իսկ որտեղի՞ց են մարդիկ իմանում այս բրենդների մասին և սկսում հետաքրքրվել դրանցով: Հենց սրան է վերաբերում այսօրվա մեր բլոգը:
Yes Marketing-ն անցկացրել է հետազոտություն, որի արդյունքում պարզել է, որ մարդկանց մեծ մասը նոր բրենդների մասին տեղեկանում է ընկերներից կամ ընտանիքի անդամներից: Ընկերության կողմից հարցման ենթարկվածները ակտիվ գնումներ են արել վերջին տարվա ընթացքում:
Արդյունքները հետևյալն են՝
Հարցվողները նշել են այն գործոնները, որոնք իրենց համար ամենաառանցքայինն են գնման մասին որոշում կայացնելիս՝
Իսկ ահա այն գործոնները, որոնք, ըստ գնորդների, ավելի շատ են ազդում բրենդի նկատմամբ վստահության ամրապնդմանը՝
Իսկ եթե չգիտեք՝ ում դիմել շուկայում առաջատար ու հիշվող բրենդ ստանալու հարցով, հիշեցնում ենք, որ Բրենդոնը զբաղվում է նաև բրենդինգով: Ծառայությանը մանրամասնորեն ծանոթանալ կարող եք` ուսումնասիրելով մեր պորտֆոլիոն կամ զանգահարելով 055 999 015: