Ինչպիսի՞ն պետք է լինի Landing page-ի կոնտենտը: 20 կարճ խորհուրդ:

Landing page-ը մեկ էջանի կայք է, որում կարող է առաջարկվել, օրինակ, email-ը թողնելու դիմաց բաժանորդագրություն ու ինչ-որ անվճար բանի ստացում, կամ ապրանքների ու ծառայությունների վաճառք: Վայրէջքային էջի կոնտենտը պետք է բավարարի որոշակի չափանիշների, որպեսզի չվանի այցելուին ու կարողանա դառնալ վաճառքի աղբյուր: Այսօր կներկայացնենք ամենաէական կետերը, որոնք կօգնեն ստանալ այդպիսի կոնտենտ:

Այսպիսով՝ լենդինգ էջի կոնտենտ գրելիս պետք է հաշվի առնել հետևյալը՝


•    Լրացնել բրիֆ,
•    Որոշել՝ որն է լինելու ցանկալի կոնվերսիոն գործողությունը,
•    Ուսումնասիրել մրցակիցների կայքերը,
•    Ուսումնասիրել մրցակիցների էջերը սոցկայքերում,
•    Հասկանալ՝ որն է լինելու թրաֆիկի հիմնական աղբյուրը, ու որքանով են այցելուները պատրաստ լինելու գնման,
•    Մշակել լենդինգի կառուցվածքը ըստ AIDA-ի (Attention or Awareness, Interest, Desire, Action) կամ PMPHS-ի (Pain, More pain, Hope, Solution),
•    Այս հղմամբ ստուգել թեմատիկ որոնումների քանակը Յանդեքսում,
•    Այս հղմամբ ստուգել թեմատիկ որոնումների քանակը Գուգլում,
•    Ուսումնասիրել սոցկայքերում թեմայի շուրջ ցուցադրումները,
•    Պատրաստել առաջարկի մասին տեղեկատվություն՝ հիմնվելով գնորդների և մրցակիցների վերլուծության վրա (առավելությունները, ինչպե՞ս է աշխատում, ո՞րն է օգուտը, ո՞վ է արտադրողը և այլն),
•    Պատրաստել սքրինշոթեր և իլյուստրացիաներ,
•    Ընտրել icon-ներ,
•    Նշել ապրանքի գինը կամ տեղադրել գնի հաշվիչ,
•    Օգտագործել օգտատերերի կոնտենտը (կարծիքներ, շնորհակալական խոսքեր, քեյսեր),
•    Օգտագործել սոցիալական ապացույցներ (հղումներ դեպի սոցկայքերի էջեր, հավանումներ, շեյր),
•    Ստեղծել առաջարկ ըստ 4U-ի (Usefulness – օգտակարություն, Ultra specificity – ուղղվածություն դեպի նպատակային լսարանը, Urgency – հապշտապություն, Uniqueness -յուրահատկություն),
•    Պատրաստել մի պարբերություն, որը լիդին կբացատրի լենդինգի ողջ էությունը,
•    Տեղադրել նվազագույնը 3 CTA-տարր, որոնք անում են նույն՝ 1 գործողության կոչ,
•    Գրել մեթա-թեգ ՝ 70-80 նիշ առանց բացատների, բանալի բառի 1 անգամ կիրառմամբ,
•    Գրել մեթա-թեգ ` 170-290 նիշ առանց բացատների, բանալի բառի 1 անգամ կիրառմամբ:
Այսքանն էինք պատրաստել լենդինգ էջի կոնտենտի վերաբերյալ, իսկ դուք կարող եք շարունակել ընթերցանությունը՝ ուսումնասիրելով նաև մեր պատրաստած «Թոփ 10 սխալները կոնտենտ պլան կազմելիս» բլոգը