Ռեսպոնսիվ դիզայնը կայքին հնարավորություն է տալիս հարմարվել տարբեր սարքերի էկրաններին, ինչպիսիք են բջջային հեռախոսները, պլանշետները և համակարգիչները։ Այն ապահովում է, որ կայքը ճիշտ և հարմարավետ տեսք ունենա տարբեր չափի էկրաններին, ինչը մեծացնում է օգտվողների հարմարավետությունն ու նվազեցնում հեռանալու հավանականությունը: Ռեսպոնսիվ դիզայնը նաև բարելավում է կայքի SEO-ն՝ ավելի լավ դիրք բերելով որոնողական համակարգերում և դրանով իսկ ավելացնում այցելուների թիվը։
Այսօր հատկապես կարևոր է սմարթֆոնների ռեսպոնսիվ դիզայնը։ Վիճակագրության համաձայն՝ 2021 թվականի դրությամբ մարդիկ առցանց ժամանակի կեսից ավելին (53%) ծախսում են բջջային հեռախոսների վրա, իսկ մոտ 5,22 միլիարդ մարդ օգտվում է բջջային սարքերից։ Ամեն տարի սմարթֆոնների օգտատերերի թիվը միայն կավելանա, ուստի չի կարելի անտեսել մարդկանց կարիքները՝ ցանկացած սարքից ձեր կայքի հեշտ օգտագործման համար:
Այսօր հարմարվողականությունը ցանկացած ինտերնետային ռեսուրսի անբաժանելի մասն է, քանի որկայքի օգտագործման հեշտությունը առանցքային դեր է խաղում նոր լսարաններ ներգրավելու և կանոնավոր լսարանի պահպանման գործում: Կյաքի ֆունկցիոնալությունը և բովանդակությունը պետք է պարզ լինեն օգտագործողի համար, և դրա համար այն պետք է դիտելի լինի ցանկացած սարքի վրա: Եթե ձեր կայքի այցելուն բջջային հեռախոսով կամ պլանշետով պետք է օգտագործի որևէ կոճակ բովանդակությունն ամբողջությամբ տեսնելու համար, կամ կայքն ունի անորակ դասավորություն, ինչը դժվարացնում է տեղեկատվությունն ընկալելը կամ գնումներ կատարելը, ապա դա, ամենայն հավանականությամբ, կհանգեցնի նրան, որ պոտենցիալ հաճախորդը կգնա ձեր մրցակիցների մոտ:
Ռեսպոնսիվ դիզայնով կայքերի մեկ այլ կարևոր առավելությունն այն է, որ շարժական սարքերի համար հարմարեցված կայքերն ավելի բարձր տեղ են զբաղեցնում բջջային որոնման արդյունքներում: Սա նշանակում է, որ «բջջային հարմար» կայքերն ավելի լավ են գովազդվում որոնման համակարգերում, ինչպիսիք են, օրինակ, Google-ը կամ Yandex-ը, դրանով իսկ մեծացնելով օգտատերերի լսարանի հասանելիությունը:
Ձեր կայքի ռեսպոնսիվությունը ստուգելու համար կարող եք օգտագործել Google Mobile Friendly ծառայությունը կամ շարժական սարքից հետևել ձեր կայքի ուղիղ հղմանը: Եթե կայքը դժվար է դիտել բջջային հեռախոսով, ժամանակն է մտածել այն թարմացնելու մասին:
Որոնողական համակարգերը, մասնավորապես Google-ը, նախընտրում են ռեսպոնսիվ կայքերը: Google-ի ալգորիթմները նախապատվությունը տալիս են հարմար կայքերին, որոնք լավ են աշխատում շարժական սարքերում։ Ռեսպոնսիվ դիզայնը ապահովում է URL-ի մեկ կառուցվածք, որն ավելի լավ է SEO-ի համար, քան առանձին բջջային և desktop տարբերակներ ունենալը:
Միջին հաշվով, առանց ամբողջական վերափոխման, պատրաստի կաղապարի դասավորությունը տևում է մեկ շաբաթից մինչև մի քանի ամիս: Ամեն ինչ կախված է կայքից, ձևանմուշների քանակից։
Մեր թեմայի հետ կապված, եթե ընկերությունը լռելյայն չի առաջարկում ռեսպոնսիվ վեբդիզայն, դա վկայում է ոչ պրոֆեսիոնալիզմի մասին: Սա կարող է նաև ցույց տալ ընկերության ցանկությունը՝ մեկ պատվերով երկու անգամ գումար վաստակելու:
Ցանկացած աշխատանք համակարգելիս կա մի բարդ և վիճելի կետ՝ անել միայն այնպես, ինչպես հաճախորդն է ցանկանում և մոռանալ փորձի մասին, թե՞ անել միայն այն, ինչ ասում են փորձագետները: Սա երկու դեպքում էլ վատ է, և սովորաբար նման գործընկերությունն ավարտվում է փոխադարձ հիասթափությամբ։ Լինում են իրավիճակներ, երբ հաճախորդը ցանկանում է միայն բջջային տարբերակ, և նրան հնարավոր չէ համոզել օգտագործել ռեսպոնսիվ վեբ դիզայնը։ Մենք ունենք այս խնդրի լուծման մեր տարբերակը։
Կայքը՝ որպես բիզնես գործիք, չի կարող էժան լինել։ Բայց ամենաթանկ տարբերակը միշտ չէ, որ լավագույնն է: Ամեն ինչ պահանջում է հավասարակշռություն և պրոֆեսիոնալիզմ։
Այսպիսով, կարող ենք ասել, որ ռեսպոնսիվ դիզայնն այլևս շքեղություն չէ, այլ անհրաժեշտություն: Այն ոչ միայն բարելավում է օգտատերերի ներգրավվածությունը ՝ հարմարվելով տարբեր սարքերի, այլ նաև բարելավում է կայքի SEO օպտիմիզացման արդյունավետությունը ՝ օգնելով հասնել ավելի լայն լսարանի:
Ռեսպոնսիվ դիզայնը հզոր միջոց է ապագայում կայքի հուսալիությունը բարձրացնելու և բոլոր այցելուների համար սահուն և հաճելի փորձ ապահովելու համար:
Brandon ընկերությունը մատուցում է փորձառու front-end ծրագրավորողների ծառայություններ, որոնք կարող են բարելավել ձեր կայքը: