Ճանաչելի լոգոն ընկերության նույնականացման արագ միջոց է: Երբ տեսնում եք Nike-ը կամ Adidas-ի բրենդային շուշանը, անմիջապես հասկանում եք, թե ինչ ապրանքանիշ է ձեր առջև։ Տարբերանշանն օգնում է ձեզ առանձնանալ, ամրապնդում է հաճախորդների հետ կապը և գործում է որպես որակի երաշխիք: Այն կարող է ծառայել նաև գովազդ՝ օրինակ, երբ ինչ-որ մեկը օգտագործում է ձեր արտադրանքը, որի վրա բրենդի լոգոտիպն է։
- Նույնականացում. արտացոլում է ապրանքանիշի եզակի ինքնությունը և օգնում է առանձնանալ մրցակիցներից:
- Հաղորդակցություն. հաղորդում է ապրանքանիշի և դրա արժեքների հիմնական ուղերձը:
- Վիզուալիզացիա. ստեղծում է տեսողական տպավորություն, որն օգնում է հիշել ապրանքանիշը:
- Տարբերանշանի ստեղծում
Տարբերանշանը կարող է ունենալ տարբեր իմաստներ, բայց այն ռեբուս չէ, հետևաբար լոգոտիպը պետք է լինի հակիրճ և հասկանալի։ Այդ կերպ այն հեշտությամբ կճանաչվի և կհիշվի:
Լոգոտիպը պետք է լինի պարզ համացանցում օգտագործելու, ինչպես նաև տպագրական ֆայլերում կիրառելու համար, այսինքն՝ այն չպետք է անճանաչելիորեն փոխվի, եթե դասավորության կամ տպագրության ժամանակ թույլ տրվեն չնչին սխալներ:
Տարբերանշանը կարող է ներառել տարբեր տարրեր՝ օրինակ,
- բրենդային անուն,
- խորհրդանիշ կամ պատկերակ,
- հիմնագույն,
- կարգախոս։
Կարևոր է, որ այս բոլոր տարրերը ներդաշնակ լինեն միմյանց հետ և ընդգծեն ապրանքանիշի ընդհանուր հայեցակարգը։ Գույների և պատկերների միջոցով տարբերանշանը պետք է արտացոլի տվյալ ընկերության ինքնությունը։
Տարբերանշան ստեղծելիս պետք է հետևել հետևյալ սկզբունքներին՝
- ինքնատիպություն. տարբերանշանը պետք է լինի եզակի և տարբերվի մրցակիցներինից:
- պարզություն. լոգոտիպը պետք է լինի պարզ և հասկանալի։ Բարդ ձևավորումներն ավելի դժվար է ընկալել և հիշել:
- վերարտադրելիություն և հարմարվողականություն. լոգոտիպը պետք է հեշտությամբ վերարտադրվի տարբեր ձևաչափերով՝ այցեքարտերից մինչև գովազդային վահանակներ, տպագրական այլ ֆայլեր և կրիչներ:
Տարբերանշան ստեղծելու համար կարող եք դիմել մարքեթինգային ընկերություններին, բայց միևնույն ժամանակ պետք է ինքներդ հասկանաք, թե ինչ է արտացոլելու այն։
Որպես խորհուրդ՝ վերցրեք մի թուղթ և բաժանեք այն երեք սյունակի: Նախ, գրեք այն ածականները, որոնց հետ պետք է կապված լինի ձեր ապրանքանիշը: Հաշվի առեք այն առավելությունները, որոնք ապրանքանիշն առաջարկում է: Երկրորդ սյունակում հավաքեք գաղափարներ խորհրդանիշների համար, իսկ երրորդում՝ հավաքեք գույներ, որոնք ներկայացնում են ձեր ընկերությունը:
Այդ ընթացքում մի սահմանափակեք ձեր երևակայությունը։ Թույլ տվեք ինքներդ ձեզ ցանկացած ասոցացիա։ Փաստն այն է, որ առաջին հերթին շատ ակնհայտ մտքերն ու գաղափարները կգան, սակայն հետո ավելի ինքնատիպ և տարբերվող ասոցացիաներ կստեղծվեն։
Այս հնարքով դուք կկարողանաք առավելագույնս ճիշտ բացատրել մասնագետին, թե ինչպես եք պատկերացնում ձեր տարբերանշանը։ Եվ միշտ հիշեք՝ լոգոտիպի դիզայնի մշակումն այն խնդիրն է, որը պետք է վստահել փորձառու մասնագետների: